Stránka 1 z 1
Napsal: pon 22.02.2010 22:02
od Mirek1
bmw x5 e53 3.0D automat 2002 mám dotaz jestli někdo neví co může způsobovat že mi blbne volnoběh a někdy to i zdechne myslel jsem si že to bude zamrzlá nafta ale nebyla to pravda. Předem děkuji za odpověd[/b]
Napsal: úte 23.02.2010 11:23
od Jarouch
Zkus to víc rozepsat... Jestli za studena nebo pořád... jestli volnoběh houe a tak...
Jestli to za jízdy jede normálně
Napsal: úte 23.02.2010 12:06
od king
mel jsem naprosto stejnej problem. kuckalo to na volnobeh, pri jizde to nemelo tah, a obcas prestalo mit tah uplne az to za jizdy uplne zdechlo.
tankuju na benzine vervu plus davam aditiva, takze naftou to u me nebylo na 100%.
co jsem udelal, nejdriv diagnostika (miguel), nech si promerit vstriky, jeden jsem mel neustale mimo toleranci, takze jeden vstrik KO. Koupil jsem novej, vymenil ( udelas si to i sam, je to jednoduchy ) a auto zase vrni uplne vklidu. samo kdyz chces mit jistotu tak kup tech vstriku novejch 6 a mas klid. ja koupil jeden s tim ze to muzu za nejakou dobu delat znova. takze tak. good luck
Napsal: úte 23.02.2010 21:05
od Mirek1
Děkuji za radu a kolik tě stál ten jeden vstřik?? a kde jsi ho koupil??
Napsal: úte 23.02.2010 21:15
od king
Mirek1 píše:Děkuji za radu a kolik tě stál ten jeden vstřik?? a kde jsi ho koupil??
ja kupoval v autokelly . je to novy ( nebo respektive komplet repas od bosche z nemecka - u nas takovej repas nikdo neudela, je zabalenej v krabici, vizuelne novej ).
Normal cena za jeden je tam cca 7tis za kus ( vymenym zpusobem, takze jim musis dat starej ). Me to stalo na zakaznicky cislo 5400. Ale jak jsem ti rikal, pokud ty kacky tolik neresis kup vsech 6
A dobra rada na zaver, pri vymene toho vstriku si rovnou kup novej vzduchovej filtr, blbe se k nemu dostava, takze v tomhle pripade se to krasne udela spolu.
Napsal: čtv 25.02.2010 21:51
od TOPCAR
Přesně tak, taky bych tipoval vstřiky Common-Rail. Je potřeba proměřit vstřiky na osciloskopu a překontrolovat přepadové množství paliva. Jen ty vstřiky někdy nejdou tak lehce vytáhnout a musí se použít přípravek.
Napsal: pát 26.02.2010 00:15
od king
TOPCAR píše:Přesně tak, taky bych tipoval vstřiky Common-Rail. Je potřeba proměřit vstřiky na osciloskopu a překontrolovat přepadové množství paliva. Jen ty vstřiky někdy nejdou tak lehce vytáhnout a musí se použít přípravek.
to je pravda, taky jsem byl upozornenej ze nekdy nemusi jit ven ten vstrik, lehce jsem zapacil sroubovakem a krasne se uvolnil. jinak promeril mi je pres diagnostiku, ciste pres soft ( byla tam urcite tolerance a jeden jsem mel neustale mimo ni )
Napsal: pát 26.02.2010 00:34
od Jarouch
Klidně bych je nechal všechny zkontrolovat u Bosche udělat test a rovnou ten špatnej zrepásnou... běžně to dělaj a dávaj záruku

Napsal: pát 26.02.2010 01:19
od king
Jarouch píše:Klidně bych je nechal všechny zkontrolovat u Bosche udělat test a rovnou ten špatnej zrepásnou... běžně to dělaj a dávaj záruku

to je taky moznost, ale test vsech na stolici uz bude stat nemalej peniz, a naslednej repas v cechach je repas pouze vrsku, jehla zustane puvodni, takze proto sem sel cestou diagnostiky pres pc za par stovek a nasledne koupe novyho vstriku, ale co clovek to nazor.
Napsal: pát 26.02.2010 01:43
od TOPCAR
Z vlastní bohaté servisní zkušenosti doporučuji spíše fabrický repas, než jednotlivé vstřikovače nechávat repasovat v diesel-servisu. Bohužel ne vždy je jednoduché tímto způsobem rozpoznat vadný vstřikovač. SW řešení tolerancí pomocí sériové diagnostiky je často nedostačující a jedná se spíše o neobjektivní kontrolu. Daleko přesnější metodou je použítí osciloskopu s proudovými kleštěmi a následně měřit přepadové množství za určitý čas. Je to hodně o zkušenostech. Ale jinak na Common-Rail nedám dopustit

.