Stránka 1 z 1
Napsal: pon 13.05.2013 14:11
od jaho
Potýkám se s kacířskou myšlenkou mít jen jedno auto a tedy jezdit s Z4 celoročně a proto si pořídit zimní gumy.
Máte nějaké doporučení na optimální rozměr?
Mám v garáži originální disky 8x18" a 8,5x18", tedy na pneu 225/40x18 a 255/35x18...ale není to na zimu moc široké? Navíc chci runflaty a ty jsem v tomto rozměru našel jen jedny od Pirelli.
Díky za rady...
Napsal: pon 13.05.2013 15:01
od xyron
Obávám se že kor ten zadek je na zimu a na snih (navic když jsi z Liberecka) uplně na hovno.... radši 17ky a na to dat bud 225 na obě nebo i min (215, 205) ...
Napsal: pon 13.05.2013 17:15
od jaho
no...to jsem si myslel taky, ale doufal jsem, že třeba někdo to tak má a řekne, že to je OK...

Napsal: stř 15.05.2013 21:01
od Etien
jaho vis, ze mame obe Zetka i se zimnim obutim na 18"
Continental...
na sirce uz dneska nezalezi... jde hlavne o smes...
Napsal: čtv 16.05.2013 14:08
od jaho
Etien> Kolik kilometrů tak najezdíš za zimu? Ty Contiky nejsou RFT, nebojíš se defektu? Co střecha v zimě?
Mám teď možnost koupit hardtop v mé barvě za cca 16tis., tak nad tím vážně uvažuju...
Napsal: čtv 16.05.2013 14:26
od xyron
Hardtop za 16k je zadarmo, to urco kup, kor pokud s tim budes stat venku.... pokud normal strechu, tak jedine garaz.... jen blazen na to muze nechat snezit, prset, nasolit a zmrznout....
Bez RFT se bud bojis nebo nebojis.... ja se nebojim

Ale měl jsem v zimě problémy i s 225/40 R17, dostat smyk v Praze kde byly kostky nebo vetsi zatacky nebyl problem.... v Liberci kde mas snehu daleko vic a dele bych to neriskoval..... akorat to nekde rosekas...
Napsal: čtv 16.05.2013 14:38
od jaho
Tak co se týká parkování, mám sice garáž, ale stejně se člověk nevyhne občas stát venku a navíc když jsou nasolený silnice a plískanice, tak pro plátěnou střechu to není nic moc dobrého...proto preferuju ten hardtop...
Napsal: čtv 16.05.2013 14:40
od xyron
Jak říkám, kup ho.... protože před pár lety když jsem jen tak po nich koukal nebyly vyjímkou ceny 50k ale viděl jsem i za 90k .... 16 tacu je krasna cena...
Napsal: čtv 16.05.2013 21:27
od Etien
ja nemam RFT na zimu ani na leto...
vozim opravnou sadu...
muj daily car rezervu taky nema...
jinak se Z4 v zime na snehu je to stejny jako s kazdym jinym bmw...
uprimne ja se Z4 jedu minimalne
Napsal: pát 17.05.2013 08:30
od jaho
Počítám, že v "úsporném programu" najedu v zimě tak max. 300km/měsíc. Pracuji doma a pokud musím někam vyjet, tak si jízdu můžu naplánovat mimo "kalamity"...
Ale stejně si zase říkám, že teď pořád vypadá Z4 jako nová, nikdy neviděla sníh a když s ní vyjedu párkrát do "zimy", dostane určitě pěkných pár značek zimního provozu...
Jde mi o to, aby nakonec úspora za druhé auto (mám AR156 v dieslu, prodejná dnes za max. 100tis.) nebyla menší, než náklady na zimní provoz Z4 a ve finále budu mít v garáži jen "rezatou Z4".
Napsal: pát 17.05.2013 12:35
od Etien
z pohledu srdcare Ti reknu setri Zetko a nepoustej ho do soli...
z pohledu jizdnich vlastnosti se toho neboj, stejne jako ja jsi vyrostl na zadnich nahonech... driv se zima neptala, kterou mas pohanenou napravu, vsechno byly zadohrabky a jezdili jsme uplne normalne...
z pohledu financniho si na 300 km mesicne porid neco za 20k a je to
Napsal: čtv 11.07.2013 23:28
od f3Rda
Souhlasim s Etienem, navic nez kupovat zimni gumy na Z4 a hardtop, tak me vyslo levneji koupit druhy auto a k tomu servis na cely rok (hlavne bych neprezil tu myslenku jezdit Z4kou po tech nasolenych a posterkovanych silnicich, nebo na podzim, kdyz je vsude bahno a spina).

Navic s nim hrkam do prace a z prace, a Z4 si nechavam vazne jen kdyz se chci trochu projet (tak 2x nebo 3x tydne). Ale chapu ze kazdej to ma jinak a nekdo by na tom nejraci lital cely rok.