Stránka 1 z 1
Napsal: pát 14.09.2012 08:36
od pavproch
katastrofa
Myslím, že nastává nejvyšší čas si do garáže pořídit něco na mazlení se za pěkného letního dne s nebem nad hlavou a větrem ve vlasech .... můj dlouhodobý sen je malý 2místný roadster, samozřejmě s R6 a manuálem...
V životě jsem ale neměl tu čest řídit žádné Z-etko..... z hlediska jízdních vlastností, záludnosti, nepoplatnosti posratým EURo limitům a odezvy jak plynu tak řízení a vůbec pocitu souznění řidiče s autem, po kterém se dívat?
Z3 nebo Z4?
Jako vzhledově se mi mnohem, ale mnohem víc líbí Z3....
Napsal: úte 18.09.2012 11:00
od xyron
Záleží co od toho čekáš... Z3 má techniku a díly z E36, Z4 z E46 .. s tím jsou spojené i neduhy obou aut (na Z4 se třeba sype podvozek jako na E46) ...
Z4 má tudíž modernější techniku, kor když pořídíš nějakou hodně nabušenou verzi (navigace, autoklima, elektricke stahovani strechy, sedadla v elektrice atd atd..) .. Z4 má asi 2x větší kufr (pokud chceš hodně cestovat někam dál po Evropě) atd...
Osobně se mi třeba líbí moc předek Z3, ale zezadu je to totalni tragedie a rekl bych že v tomto ji pak Z4 předčí...
Tak vybírej dobře
PS: moje je na prodej..
Napsal: úte 18.09.2012 12:03
od pavproch
dík za info, i když v podstatě všechno už vím/tuším...
koukám se po Z3 roadster, ideálně R6 3,2 (M) - jak píšu, bude to auto jen a pouze pro radost (a ježdění tady v CZ-SK) a Z3 se mi líbí víc (ze všech stran)
musí to být manuál, nesmí to mít žádné zytečnosti (jako je navi apod), černá barva a ideálně i odnímatelný hardtop... jedna taková ej fčíl k mání na autoscout24.de... ale... 25k EUR...
btw, čím starší technika, tím líp, protože tím je méně (negativně) ovlivněna připičatělým bruselem...
Napsal: stř 19.09.2012 07:17
od pavproch
á, sákryš.... fčíl sem si (jen tak z dlouhé chvíle) prohlížel inzeráty a koukal se na nabízenou e46 330i a všiml jsem si, že má jen pětikvalt...
kura, já ale chcu auto s šestikvaltem, čili to se asi budu muset koukat jen po novějších ročnících z4, co?
Napsal: stř 19.09.2012 09:44
od xyron
Z3 má jen 5ti kvalt myslím (nevím jestli možná poslední modely neměli náhodou 6ti v 3 litru) a Mko taky nevím co má..
Z4 má 6ti kvalt před facelift pouze 3,0i, po faceliftu má 6ti kvalt Mko (to se predFL nedelalo), 2,5i, 2,5si a 3,0si .. pouze 2,0i 4valec nevim co ma... nic jineho se nedelalo...
Napsal: stř 19.09.2012 09:47
od pavproch
díky za osvětu
Napsal: stř 19.09.2012 13:05
od Etien
jak pise "predseda"... Z4 3litr ma vzdy 6-tikvalt...

Napsal: stř 19.09.2012 14:34
od jaho
Taky jsem stál kdysi před podobným rozhodováním, u Z3 se mi opravdu líbil předek auta, zbytek ne...na Z4 jsem pohlížel jako na něco pro mě těžce dostupného, ale čas míjí a věci se mění...najednou byly i Z4 za "slušné peníze" a tak sem si splnil dlouholetý sen...a nelituju!!!
Je obrovský rozdíl ve svezení se Z3 a Z4...jízní vlastnosti jsou opravdu o generaci jinde (zkoušel jsem Z3 M a mám Z4 2,5si s Mkovým podvozkem a výbavou...).
Za sebe doporučuji Z4...její agresivní zadek, mohutná příď, vystouplé zadní blatníky, které vidíš ve zpětných zrcátkách...to je prostě fascinace...
Napsal: stř 19.09.2012 15:28
od pavproch
kuju..
takže se mi pomalu krystalizuje "specifikace"
- Z4 roadster preface (M nebo Mpaket)
- neošizený třílitr nebo 3.2
- 6MT
- cosmosschwartz aussenfarbe
- bez navi, idrivu a podobných pičičand
- ideálně s odnímatelným hardtopem
- serviska, doklady, jasný původ, nebourané, garážované , "summer driver"
Napsal: čtv 20.09.2012 08:58
od xyron
pavproch píše:kuju..
takže se mi pomalu krystalizuje "specifikace"
- Z4 roadster preface (M nebo Mpaket)
- neošizený třílitr nebo 3.2
- 6MT
- cosmosschwartz aussenfarbe
- bez navi, idrivu a podobných pičičand
- ideálně s odnímatelným hardtopem
- serviska, doklady, jasný původ, nebourané, garážované , "summer driver"
Jen doplnění:
-Z4 předface - existuje pouze aeropaket (něco jako M paket), Mko se nedělá
-Z4 face - stále aeropaket (ale nikdy jsem ho neviděl), Mko (3.2 - stejný motor jako v M3 E46) má vlastní styl nárazníků atd, M paket vnější ani vnitřní neexistuje, ale lze mít M-paketový podvozek a sedadla.. spíš se můžeš hodně setkat s Individual v interieru
- idrive v Z4 nikdy nebyl
- navi tam stopro chtěj, i kdybys ji nepouzival tak ten vysouvaci displej proste vypada lip nez hola palubka (mluvim z vlastni zkusenosti - nemam ho a sere mě to)
- pokud to budeš mít jako summer drive tak kupovat hardtop je pičovina.. je k ničemu a vypadá dost hrozně na autě. Vzhledem k tomu že Z4 má hodně výkonný topení, tak i kdybys jel v zimě, tak střecha je dostatečná.. ba bych řekl že mi vždy bylo daleko tepleji rychle než v klasických autech.. jedinej problem - kdyby jsi chtěl parkovat v zimě venku - pak střecha není uplně ideální..
- doplnil bych ti pár rad:
- vyhřívaný kožený sedadla - nutnost
- automatická klima
- windshott (nebo bez a pak si z německa pořiď non-BMW plexisklo vyraběný přímo pro E85 Z4 cca 6000 czk)
http://www.ur-windschott.de/mediapool/8 ... E85_1_.pdf
- pokus se to koupit s kolama který se ti líběj - minimálně 18ky - 17ky jsou strašný a auto vypadá mdle
- xenony
- dej si bacha na podvozek - sype se stejně jako u E46 (kor když tam budeš mít RunFlaty... ty dej hned pryč)
Napsal: čtv 20.09.2012 10:21
od pavproch
kuju za vyčerpávající info
Napsal: pát 21.09.2012 22:20
od kamilbmwe39
Kup si Z3ku,znamy ji ma v m paketu a je to auto s osobitym charakterem. Jak pisou kluci ma sice ,rekneme zastaraly desing zadnich svetel,ale zbytek auta je proste charakter. Jestli chces jezdit sportovne kup 2.8 nebo 3.0. Podle meho nazoru je z4ka (nechci urazit) mimozemstan,tak jako e65ka. Ovsem co koupis je tva volba. Hodne stesti pri koupi.
Napsal: čtv 27.09.2012 08:10
od doublehroch
Muj otec mel do minuleho tydne Z3 2.8 5-st man. Cerny lak, cervena kuze. Ten motor je pro takovydle auto ta nejlepsi volba...Jede jak z praku, klasicka atmosfera bez turb a podobnejch vylomenin, co se rady podelavaj, krasny svezeni. Retezovy rozvody, motor na milion km. Mame znamyho v BMW, 3.0i se podelavaj a 3.2i je prej snad nejhorsi motor co kdy bmw melo...
takze 2.8i... i pri ostry jizde jede pod deset litru.
Ale jak uz tu nekdo psal..je cas jit kupredu..takze nyni Z4 2010 335i
btw... Z3 je na prodej

Napsal: ned 14.10.2012 19:42
od pavproch
ještě jeden dotaz na odborníky si dovolím....
Jaký je rozdíl mezi Z4 3.0i a Z4 3.0Si ?
(jen ve výkonu motoru nebo jsou tam i změny na podvozku, např. samosvor nebo????)
Napsal: ned 14.10.2012 21:39
od xyron
3,0i jen je predface, 3,0si je jen facelift ... takze rozdily ve vykonu, v motoru, karoserii atd...
samosvor covece nevim rekl bych ze nema ani jedna z vyroby
Napsal: ned 14.10.2012 21:43
od IIIpivo
MOD: necituj pokud reagujes na predchozi prispevek
Samosvornej diferenciál má pouze Z4 M
Napsal: pon 17.12.2012 20:25
od pavproch
Tak všechny tři předpoklady pro udělání si radosti jsou splněny:
- garážování je zajištěno
- penízky taky budou
- a HLAVNĚ, ta co ji mám v občance už rezignovala na odpor....
Takže zbývá už jenom nějakou pěknou Z4 3.0si najít... ale už na tom usilovně pracuju, teda spíš jsem našel človíčka, co se živí dovozem jetých modrobílých vrtulí z Reichu, který ví kde a co...
Napsal: pon 17.12.2012 22:22
od IIIpivo
hledáš se střechou nebo bez ?
Napsal: úte 18.12.2012 07:14
od pavproch
bez