Stránka 1 z 1

Napsal: sob 02.05.2009 22:23
od PavelJandak
Lidi co by mohlo způsobovat,když jedu a vyřadim,tak mi zůstanou otáčky občas na 1000 ot. a na cca 700ot spadnou až když zastavim auto.Dokud ale nezastavim,tak to má pořád těch 1000.Díky

Napsal: ned 03.05.2009 11:58
od Holly
Mod Holly přesunuto z pokecu...

Btw chybí o jaké vozidlo se jedná, předpokládám, že o Z3...

Napsal: ned 03.05.2009 22:58
od Killca
to je normalni, neboj se

jinak muj nazor-pri jizde je zvyseny volnobeh, protoze jednotka posila motoru vic stavy kvuli tomu, ze je auto stale v pohybu, tak aby v pripade zarazeni za jizdy nebyl uplne na otackach volnobehu, tzn, aby nebyl podtoceny

Napsal: pon 04.05.2009 01:50
od Holly
Teda Killco, na mým prehistorickým motoru padaj otáčky při jízdě na volnoběžný, nic není zvýšený, jediná změna která je oproti volnoběhu že ručka ekonoměru nezmizí vpravo za 30l/100km ale usadí se na nule... po zastavení se tam klasicky přesune, takže ten volnoběh mi nepřijde úplně v pořádku... ale možná se mýlím, ty seš tady odborní :wink:

Napsal: pon 04.05.2009 08:05
od PavelJandak
jj jedná se o Z3.Ten zvýšený volnoběh při vyřazení to nedělá pořád,takže to asi nebude v pořádku.Jen nevim,kde hledat příčinu

Napsal: pon 04.05.2009 08:44
od Holly
Hmm, kdyby byly zvýšený otáčky i při zařazené rychlosti, nepadaly nebo tak, tak bych možná zkusil potenciometr plynu, ale takhle, je dost možný že tomu pomůže ten volnoběžnej ventil, jestli se nemýlím taky s tím máš problém, ne, v tématu nahoře...??

Napsal: pon 04.05.2009 08:50
od PavelJandak
jj mám problém s volnoběhem.volnoběžný ventil jsem pročistil.Na chvíli se to zlepšilo,ale už je to zase zpátky.Když jsem to pročistil,tak to 2x houplo a byl klid.Teď už zase houpe pořád i studenej a nevim,jestli mám vyměnit ten ventil,ptž mužu dát 6000,- a nemusí se to zlepšit.Dá se nějak vyzkoušet funkčnost toho ventilu?

Napsal: pon 04.05.2009 09:52
od Holly
No tak to bohužel nevím... si počkej co ti na řekne Mr. mechanik Killca :twisted:

Napsal: pon 04.05.2009 23:27
od Killca
ja jsem prave mluvil o to 4valu, protoze me osobne na m44b19 se otacky za jizdy taky drzely priblizne na 1000 a kdyz sem zastavil, tak padly

dnes zrovna jsem koukal na svuj m52b25tu 6val a tam jsou otacky za jizdy presne stejny jako pri stani a to +-650

takze bud se to tyka 4valu obecne, ze jsou asi jinak namahany, nebo je tam chyba a ma ji skoro kazdy 4val, kazdopadne bych se toho nebal, urcite je lepsi mit ve 150ti pri jizde na neutral vetsi otacky pro pripadne razeni kvaltu, protoze min dostava zahulit setrvak a spojka (mozna i kvuli tomu to tam je?!)

Napsal: úte 05.05.2009 06:22
od Hanz
treba u M3 to dela v mensi mire taky, na neutral nejaka hodnota volnobehu a jakmile v kolone auto nabere rychlost "krokem", zvedne se volnobeh o cca 100ot/min... dela to ale vzdy (nejspis kvuli omezeni rizika chcipnuti motoru a jizdy)

Napsal: ned 23.01.2011 21:25
od ernee
zdravim. Mam ten samej problem... Priji jakem koliv pohybu od 5km/h mi otacky skocej na 1500 at mam zarazeno nebo na neutral nebo na vyslaplou spojku... Proste furt! Neda se brzdit poradne motorem a zbytecne to zere :( Vyresili jste tento problem? Pokud ano, poradte prosim! Moje auto je e34 525i 12v (m20b25) Prosim napiste jen jak jste problem vyresili nebo alespon ze jste ho nevyresili. Dekuju moc!!! Diky!!!