Napsal: pon 26.11.2012 13:48
Zdravím Vás,
tak jsem si v pátek dovezl od kamaráda toužebně očekávanou M5 E39, r.v. 2001, najeto 90tis. km. Co se týče kosmetiky, tak má pár vad na kráse, např. když mu děti pomáhaly umývat auto, ale bohužel kamínkama, něco z toho snad půjde rozleštit. Co mě ale překvapilo? Černé kovové lišty kolem zadních oken mají pod černou barvou začínající puchýřky, předpokládám že se jedná o rozjíždějící se korozi, auto v zimě téměř nejezdilo, jelikož zimy pracoval kamarád za oceánem tak nevím jak je to možné, máte s tímto někdo zkušenost, jestli se to dá nějak opravit nebo je jediná možnost výměna za nové?
Když se podívám na interiér, tak to je prostě nádhera, kůže naprosto jako nová, palubka potvrzuje německou pečlivost, ale opět je zde malá tečka na kráse, tou je hlavice šaltr páky a ruční brzdy. Tmavě šedé eloxování je naprosto olezlé a v podstatě ho můžu nehtem seškrabávat, to jsou vady které bych od vozu takové kategorie neočekával, obzvláště když se jedná o auto minimálně ježděné (o tomto není diskuze).
Jízdní vlastnosti moc posoudit nemohu, zatím jsem se svezl pouhých 500km a navíc na diagnostice se ukázala závadu snímače polohy výfukové vačky na 1 řadě válců. Auto se do 3000 otáček rozjíždí podobně jako naše rodinné auto v cdi dieselu o obsahu 3,2l od německé konkurenční značky.Ve chvíly kdy již překoná hranici 3000 tak nastává skutečné peklo, vystřelí neskutečně a zvuková kulisa je opravdu překonávající veškerá očekávání, to se chce člověku řvát radostí
Ke spotřebě se dá vyjádřit jedním slovem "vysoká" ale kdo by čekal něco jiného, že?:)
Co mám zatím možnost posoudit podvozek, tak musím uznat, že na něm v německu asi neudělali chybu, člověka to v zatáčce nutí sugestivně neustále zrychlovat, podotýkám že mám nasazené zimní 17"kola , už se těším na letní 18" to se budu muset asi hodně káznit, aby mi v půlce léta nemusela manželka dělat řidičku pro nedostatek bodového hodnocení:)
Ke komfortu svezení nemohu říci také absolutně nic záporného, i přez sportovní podvozek nepociťuji že by auto bylo neodpružené, asi je to hodně zapříčiněno výborným odhlučněním, špičkovým zpracováním interiéru a celkovou tuhostí, v autě prostě nic nevybruje, neklepe a v podstatě se cítím jako když jedu v našem rodinném kočáru.
I přez stáří mé nové hračky píši že můj první dojem je nepopsatelnej, ale jedno velké mínus zde je, líbí se mé ženě a ač jí vysvětluji veškerá negativa z tohoto vozu plynoucí, jako (manuální řazení, vysoká spotřeba, tuhá spojka atd.) stále trvá na svém a přesvědčuje mě, že si M5 bude chtít půjčovat
Rád bych se Vás zeptal na místo kam vozíte Vaše miláčky (BMW) servisovat v okolí Brna? Určitě musím urychleně řešit snímač polohy vačky a do Renocaru se mi ho vozit nechce. Máte někdo zkušenost ze závadou na motoru kterou jsem popsal? Nemůže se jednat o něco jiného co diagnostika nenašla? (Např. zatuhlé nějaké klapky, auto dlouho stálo) Při rozjíždění na studený motor cítím i mírné cukání a jak jsem psal výše, tak zhruba do 3tis. otáček je auto přidušené.
Předem díky za Vaše rady. Dan
tak jsem si v pátek dovezl od kamaráda toužebně očekávanou M5 E39, r.v. 2001, najeto 90tis. km. Co se týče kosmetiky, tak má pár vad na kráse, např. když mu děti pomáhaly umývat auto, ale bohužel kamínkama, něco z toho snad půjde rozleštit. Co mě ale překvapilo? Černé kovové lišty kolem zadních oken mají pod černou barvou začínající puchýřky, předpokládám že se jedná o rozjíždějící se korozi, auto v zimě téměř nejezdilo, jelikož zimy pracoval kamarád za oceánem tak nevím jak je to možné, máte s tímto někdo zkušenost, jestli se to dá nějak opravit nebo je jediná možnost výměna za nové?
Když se podívám na interiér, tak to je prostě nádhera, kůže naprosto jako nová, palubka potvrzuje německou pečlivost, ale opět je zde malá tečka na kráse, tou je hlavice šaltr páky a ruční brzdy. Tmavě šedé eloxování je naprosto olezlé a v podstatě ho můžu nehtem seškrabávat, to jsou vady které bych od vozu takové kategorie neočekával, obzvláště když se jedná o auto minimálně ježděné (o tomto není diskuze).
Jízdní vlastnosti moc posoudit nemohu, zatím jsem se svezl pouhých 500km a navíc na diagnostice se ukázala závadu snímače polohy výfukové vačky na 1 řadě válců. Auto se do 3000 otáček rozjíždí podobně jako naše rodinné auto v cdi dieselu o obsahu 3,2l od německé konkurenční značky.Ve chvíly kdy již překoná hranici 3000 tak nastává skutečné peklo, vystřelí neskutečně a zvuková kulisa je opravdu překonávající veškerá očekávání, to se chce člověku řvát radostí

Ke spotřebě se dá vyjádřit jedním slovem "vysoká" ale kdo by čekal něco jiného, že?:)
Co mám zatím možnost posoudit podvozek, tak musím uznat, že na něm v německu asi neudělali chybu, člověka to v zatáčce nutí sugestivně neustále zrychlovat, podotýkám že mám nasazené zimní 17"kola , už se těším na letní 18" to se budu muset asi hodně káznit, aby mi v půlce léta nemusela manželka dělat řidičku pro nedostatek bodového hodnocení:)
Ke komfortu svezení nemohu říci také absolutně nic záporného, i přez sportovní podvozek nepociťuji že by auto bylo neodpružené, asi je to hodně zapříčiněno výborným odhlučněním, špičkovým zpracováním interiéru a celkovou tuhostí, v autě prostě nic nevybruje, neklepe a v podstatě se cítím jako když jedu v našem rodinném kočáru.
I přez stáří mé nové hračky píši že můj první dojem je nepopsatelnej, ale jedno velké mínus zde je, líbí se mé ženě a ač jí vysvětluji veškerá negativa z tohoto vozu plynoucí, jako (manuální řazení, vysoká spotřeba, tuhá spojka atd.) stále trvá na svém a přesvědčuje mě, že si M5 bude chtít půjčovat

Rád bych se Vás zeptal na místo kam vozíte Vaše miláčky (BMW) servisovat v okolí Brna? Určitě musím urychleně řešit snímač polohy vačky a do Renocaru se mi ho vozit nechce. Máte někdo zkušenost ze závadou na motoru kterou jsem popsal? Nemůže se jednat o něco jiného co diagnostika nenašla? (Např. zatuhlé nějaké klapky, auto dlouho stálo) Při rozjíždění na studený motor cítím i mírné cukání a jak jsem psal výše, tak zhruba do 3tis. otáček je auto přidušené.
Předem díky za Vaše rady. Dan