Stránka 1 z 1

Napsal: pát 08.06.2012 19:37
od k2
Dobry vecer.....
.......vlastnim 3.6l........omezovac mam nastaven na 8000......zadny chip......
......auto je v kuzi......ctyri mista........nema klimatizaci......jen okna v el......plus sibr....sedacky manual.......hasici pristroj........a ma tempomat....
......vse sedi podle Winu........
.....da se nekde zjistit......zda nevlastnim neco vic.....nez standart M5?
.....nejakou light verzi..........
Dekuji za radu

Napsal: pát 08.06.2012 20:18
od Manhunt
Co takhle sem napsat komplet VIN nebo jenom posledních 7 čísel?

Napsal: pát 08.06.2012 20:43
od matal
Tak nejlíp si zajít do BMW a ověřit dle VIN.. ale neslyšel jsem,že by se dělala nějaká verze "light.. :wink:

Napsal: pát 08.06.2012 20:43
od k2
.....jde mi o to......
.....uz z vyroby........zadna klima.....auto nekdo objednal s ohledem na vahu........
.....a omezovac v 8000.......
......klimu meli vsechny M5 jiz v zakladu......nebo ne?.......

Napsal: sob 09.06.2012 11:32
od RuDoSh
Sorry, ale to se nedá číst! :-)

Napsal: sob 09.06.2012 12:32
od Dally
k2 píše:.....jde mi o to......
.....uz z vyroby........zadna klima.....auto nekdo objednal s ohledem na vahu........
.....a omezovac v 8000.......
......klimu meli vsechny M5 jiz v zakladu......nebo ne?.......


Tou "klimou" myslíš opravdu klimatizaci (tlačítko sněhové vločky), nebo ventilaci/panel ventilace? Klimatizace rozhodně nebyla standard, např. já ji na jedné standardní 3.6tce MY1989 neměl. Hasicí přístroj naznačuje, že byla dovezená např. ze Švýcarska. A lightweight specifikace by rozhodně neměla šíbr, který zvyšuje hmotnost nahoře a posouvá těžiště.

Jediná opravdu tovární lightweight E34 M5 je tzv. "Winkelhock Edition". Pozná se podle Sport Evo E30 M3 Recaro sedaček, má menší nádrž, baterii, méně izolace a postrádá pár blbostí z interiéru..

Napsal: sob 09.06.2012 22:25
od Rendis
jestli jí náhodou předchozí majitel nevykuchal.

Napsal: sob 09.06.2012 23:07
od k2
Zdravim......
.....auto neni bastl......vse sedi dle WIN....
....zarazi mne ze omezovac zasahuje az tak nahore....
....puvodne jsem myslel ze je to nacipovane....ale dle slov odbornika pres diagnostiku....je to vse fabrika....zadne cipovani......
....v BMW mi vyjeli papir dle WIN....vykon motoru tam byl uveden naprosto standart.......
....auto jede neskutecne.....ale docela mne desi.....kdyz v tom fofru vidim rucicku otackomeru litat v cervenem....a az vleti nakonec stupnice.....teprve zasahuje omezovac.....nerad bych poskodil motor.......

V kolika otackach vam zasahuje omezovac?
Dekuji

Napsal: ned 10.06.2012 00:23
od darklord
Preco pises jako debil? A mozno mas len spatny otackomer.

Napsal: ned 10.06.2012 07:20
od k2
Dobry den...
......omlouvam se.......

......za to ze se to neda cist.....
.....ze pisu jako debil........

.....a prosim admina o smazani celeho meho prispevku..........

Dekuji

Napsal: úte 12.06.2012 02:36
od qeuin
mu hned nenadavejte, asi se mu chudakovi zasekla klavesa s teckou na klavesnici :sly:

Napsal: úte 12.06.2012 09:30
od Rendis
k2 píše:Dobry den...
......omlouvam se.......

......za to ze se to neda cist.....
.....ze pisu jako debil........

.....a prosim admina o smazani celeho meho prispevku..........

Dekuji


Není důvod se hned urážet,ale Tvůj písemný projev je odlišný. Myslím,že většina klubáků ráda poradí,když ví.

Napsal: stř 13.06.2012 14:34
od ada540i
U vady řeči bych to pochopil, ale nesmyslné vkládání milionu teček mezi slova nějak nechápu. Pokud je tam dáváš automaticky, tak si to zkus před odesláním po sobě přečíst a přebytečné tečky postupně vymazávej, ale prst měj jen na klávese backspace, aby ti náhodou nesjel k tečce :D