Stránka 1 z 2

Napsal: úte 22.03.2011 20:01
od ARI
zdravim vas.mam znameho v chicagu.mohl by mi poslat chip do Mka.myslite ze je to blbost nebo ne.mrkne te na odkaz.diky za nazory.nebo mate nekdo chiplou m5.jediny co mam na aute je zrusen omezovac ale to predchozi majitel ale neni to moc dobry.

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... ID=350-500

Napsal: úte 22.03.2011 20:17
od Rendis
u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.

Napsal: úte 22.03.2011 20:27
od ARI
tak to je dobry.jsem necekal.jsem netusil ze tam maji 91oktan.tak to teda aspon nemusim resit.prosim te rendis muzes mi poslat meil.potrebuju s necim poradit.mas taky mko.dik

Napsal: úte 22.03.2011 20:36
od ARI
pro rendise.mas to na sz

Napsal: úte 22.03.2011 22:07
od sic
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.

Napsal: úte 22.03.2011 22:11
od Rendis
sic píše:
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.


Bylo nám řečeno přímo v Dinanu,že jejich chipy fungují pouze pro US modely a pro evropu je nedoporučují a negarantují funkčnost.

Napsal: stř 23.03.2011 10:38
od RuDoSh
Treba na M70 dela super chip nemec a hodne posila amikum, kteri si to nemuzou vynachvalit.... ale nevim jestli je rozdil v S38 mezi US a evropskou verzi

Napsal: stř 23.03.2011 12:12
od Mariom5
Nevyhazujte peníze, S38 nemá komprese a čip nic neudelá... Komu je málo musí kompressor.. Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd

Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.

E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani

Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.

VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS... :-)

Individualdaten vorhanden

Fahrzeugangaben

Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558

Typ-Code HC91

Typ M5 (EUR)

E-Baureihe E34 ()

Baureihe 5

Bauart LIM

Lenkung LL

Türen 4

Motor S38

Hubraum 3.80

Leistung 255

Antrieb HECK

Getriebe MECH

Farbe SONDERLACKIERUNG (490)

Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)

Prod.-Datum 1994-12-05


Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC

243 AIRBAG FUER BEIFAHRER

245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH

302 ALARMANLAGE

339 SHADOW LINE

354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE

401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH

416 SONNENSCHUTZROLLOS

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND

459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY

500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG

528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)

534 KLIMAAUTOMATIK

540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG

629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN

710 M LEDERLENKRAD

806 3.BREMSLEUCHTE

818 BATTERIEHAUPTSCHALTER

850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT

853 SPRACHVERSION ENGLISCH

925 VERSANDSCHUTZPAKET

944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS


Individualfahrzeugdaten


0490 Lackierung

Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244

Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"


0944 ZS-Umfang

Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).




Napsal: stř 23.03.2011 13:43
od Dally
Přesně tak. Na S38 udělá klasický komerčně prodávaný "čip" maximálně trochu lineárnější křivku krouťáku, tzn. zmírní se ten kopanec kolem 4k rpm, ale absolutní čísla se nezlepší...

Napsal: stř 23.03.2011 13:53
od Rendis
Mariom5 píše:Nevyhazujte peníze, S38 nemá komprese a čip nic neudelá... Komu je málo musí kompressor.. Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd

Přímo BMW ///M dělalo pro V.I.P klientelu pár kusu s 400PS.

E34 se stavěla ručně, ala nic není nemožné. Pán Paul Rosche obdaroval pár svých přátel ///M5 s výkonem víc než 340PS.. Cca 5 až 8 vozu se tak dostalo do rukou klientu jako treba pani

Gabriele Rafanelli majitelka BMW Italia team Bigazzi což v létech 1987 až 1998 byl jeden ze dvou tímu podporovanej přímo fabrikou (druhej byl Schnitzer) se sídlem v San Gimignano poblíž Florencie.

VIN jedno z vozu s výkonem 400 PS... :-)

Individualdaten vorhanden

Fahrzeugangaben

Fahrgestellnummer WBSHC91050GD64558

Typ-Code HC91

Typ M5 (EUR)

E-Baureihe E34 ()

Baureihe 5

Bauart LIM

Lenkung LL

Türen 4

Motor S38

Hubraum 3.80

Leistung 255

Antrieb HECK

Getriebe MECH

Farbe SONDERLACKIERUNG (490)

Polsterung LEDER NAPPA/SILBERGRAU HELL (L7SH)

Prod.-Datum 1994-12-05


Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
216 SERVOTRONIC

243 AIRBAG FUER BEIFAHRER

245 LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH

302 ALARMANLAGE

339 SHADOW LINE

354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE

401 SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH

416 SONNENSCHUTZROLLOS

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

431 INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND

459 SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY

500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG

528 AUTOMATISCHE UMLUFT CONTROLL (AUC)

534 KLIMAAUTOMATIK

540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG

629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN

710 M LEDERLENKRAD

806 3.BREMSLEUCHTE

818 BATTERIEHAUPTSCHALTER

850 ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT

853 SPRACHVERSION ENGLISCH

925 VERSANDSCHUTZPAKET

944 NACHTRAEGLICHER UMBAU DURCH ZS


Individualfahrzeugdaten


0490 Lackierung

Sonderlackierung "sterlingsilber-metallic", wie Schl.Nr. 244

Kontrastlackierung "diamantschwarz-metallic"


0944 ZS-Umfang

Leistungsgesteigerter Motor (400 PS)
Aufbau bei ZS-M-31, Herr Prerauer mit saemtlichen Anbauteilen!
S38-Motor Nr. 60330869
Im Schadens- oder Reparaturfall sind Teile über ZS-M-3 zu
beziehen.
Der Verbau des Motors ist mit serienmaessigem Antriebsstrang
und Fahrwerk wie HC91 zu erfolgen (gem. BA 8167.G).





Nebo komplet písty, vačky, programovatelnou jednotku... atd ...ale kde to sehnat?

Napsal: stř 23.03.2011 14:35
od Mariom5
U BMW stačí VIN který sem napsal.... :-) Všechno je k mání... Dá se objednat celej motor..

Napsal: stř 23.03.2011 17:47
od MattyX
no kamarad tedka generalkoval S38 , vybrus + pisty + novej blok (3.5lka prebroušená) i s programovatelnou jednotkou + zakázkovej výfuk a má slíbeno 350koní tak sem zvědavej :lol: zakladem jsou tlaky na motoru , kdyz to nema tlaky sou nejaky cipy uplne nahovno :lol:

Napsal: stř 23.03.2011 19:49
od ARI
jeste ze jsem to sem hodil to tema.je to lepsi si nechat poradit.no a mam usetreno a muzu to nasypat do neceho jineho treba zadni tlumic vyfuku mi chybi.proste tam neni,predchozi majitel je opravdu ............

Napsal: stř 23.03.2011 20:10
od KAMIL740
sic píše:
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
heler mluvil sme primo s typkem v atlante v krame od dinanu http://www.performingimports.com/ prodavaj pro ne a instalujou maj tam typka z nemecka a ten me PRIMO rekl ze na eu verze se cip co prodavaj v eshopu nedava !!!!!!

Napsal: stř 23.03.2011 20:56
od sic
KAMIL740 píše:
sic píše:
Rendis píše:u chipů z US je problém,že jsou na jijich benzín. Kamil 740 volal přímo do USA do Dinan a oni to mají na benzín 91 octanů a na náš 95 to nefunguje.


A urcite, ked volal do Dinan tak im povedal, ze v EU mame ine normy na oktanove cisla RON a v US maju normu AKI, kde 91 AKI (US) = 95 RON (EU).

Chlapci v DINAN to urcite netusia, vedel to Kamil ??? Asi nie.
heler mluvil sme primo s typkem v atlante v krame od dinanu http://www.performingimports.com/ prodavaj pro ne a instalujou maj tam typka z nemecka a ten me PRIMO rekl ze na eu verze se cip co prodavaj v eshopu nedava !!!!!!


ja som pisal o oktanovom cisle... a ked to ani ten typek z nemecka nevedel, ze "ich" 91 je to iste ako "nasa" 95, tak sa necuduj, ze ti nepomoze.

Napsal: čtv 24.03.2011 09:18
od KAMIL740
Nejsem znalec pres beno ale sracky z us vypadaj i smrdej jinak

Napsal: čtv 24.03.2011 12:46
od sic
KAMIL740 píše:Nejsem znalec pres beno ale sracky z us vypadaj i smrdej jinak


je to ten isty benzin ako u nas :wink:

Napsal: čtv 24.03.2011 20:24
od KAMIL740
nevim nevim at si rika kdo che co che proc teda M60 M70 nevydrzi ani 100t km? a menej je furt dokola ? sira v benu tomu dava naprdel :)))))

Napsal: pon 30.05.2011 23:18
od ARI
jeden znamej ma m5 3,8 a nechal si prehrat soft.a nemuze si vynchvalit zmenu.zvyseny kroutak jiny predstih a cas vstriku.dal za to kolem 5 tis.ptal jsem se ho ja na mou 3,6 m5 a rikal kroutak o 25nm ,koni tak 15 max.cena taky kolem 5 tis.diky za nazory.

Napsal: úte 31.05.2011 06:45
od Rendis
ARI píše:jeden znamej ma m5 3,8 a nechal si prehrat soft.a nemuze si vynchvalit zmenu.zvyseny kroutak jiny predstih a cas vstriku.dal za to kolem 5 tis.ptal jsem se ho ja na mou 3,6 m5 a rikal kroutak o 25nm ,koni tak 15 max.cena taky kolem 5 tis.diky za nazory.


záleží kdo to dělá a od jaké firmy je ten program.Já to také řešil,ale nejdříve pojedu na brzdu,abych věděl jak na tom moje M5 s výkonem vůbec je. já mám pravděpodobně v řj chip Vmax.