Stránka 1 z 1

Napsal: ned 21.11.2010 20:04
od ARI
zdravim vsechny.je mozne ze pri volnobehu sem tam muze byt slyset jakoby tukl setrvak?a nekdy pri vypnuti motoru kdyz se motor zastavi tak je slyset takovy dojezd setrvaku,nekdy jsem to slysel u nakladaku kdyz vypnuli motor.nebo to muze byt spojka.je sice fakt ze zabira hodne dole.diky

Napsal: stř 24.11.2010 22:29
od mpowerm
To ti hrka prevodovka, aj mne to robi. Zotrvacnik je jednohmotny, pevny.

Napsal: čtv 25.11.2010 19:22
od ARI
tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.

Napsal: pát 26.11.2010 13:24
od pinki
ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.

Originál byl u m5 e34 fakt jednohmotý setrvák,jedině ,že by to někdo bastlil.

Napsal: pát 26.11.2010 14:30
od MattyX
pinki píše:
ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.

Originál byl u m5 e34 fakt jednohmotý setrvák,jedině ,že by to někdo bastlil.


3.8 mela až dvouhmotu stejnou jako S50 3.0 i 3.2 ;)

Napsal: pát 26.11.2010 16:33
od ARI
prave mechos co k nemu jezdim na pokec tak ten ma taky m5 ale 3,8 a tvrdil s jistotou ze mam dvouhmotu.tak ted fakt nevim.fakt to kuchnu a napisu.

Napsal: pát 26.11.2010 16:39
od MattyX
tu mas setrvak z 3.6 (pouzit pouze u 3.6)

http://bmwfans.info/parts/catalog/11221312491/


btw za ten fail s tim setrvakem se omlouvam to sem si splet s lamelou ktera je stejna , setrvaky jsou odlišné od S50 ;)

Napsal: pát 26.11.2010 21:49
od ARI
tak jo,neni to dvouhmota.tak uvidim az to dam dolu,jsem stejne zvedavej jak to tam je,ne ze bych nikdy nevidel spjku setrvak atd ale M jeste ne.stejne zabira spojka hodne dole,tak by nemela asi chodit.

Napsal: pát 26.11.2010 22:29
od mpowerm
ARI píše:tak to nevim jestli prevodovka,to mi neprijde.a setrvak je dvouhmotnostni tak pry to sem tam tukne.budu to rozdelavat tak uvidim.ted zase resim zadni nivo.pravej tlumic je poteklej.pretetesnit to pry nema cenu.dam do zadu normal tlumice a pera.neco tvrdsiho samozrejme.


Tam ti nema co ine hrkat. Je to sportovy motor, ma ostrejsi nepravidelny volnobeh, tym vznikaju razy, ktore sa prenasaju do prevodovky a pocut to na vstupnej hriadeli. Nie je to len vec M prevodoviek, ale aj ostatnych seriovych typoch, ktore maju viac nabehane. Po odstaveni motora vacsina znich zhrka.

Napsal: pát 26.11.2010 22:55
od ARI
uz to mam,jsem vul.vim cim jsou ty zvuky spusobene.mam praskly a vytekly silenblok na motoru,.ta kapalina vytekla a ted se trou o sebe ty kovove vyplne uvnitr toho silenbloku a tim se pak prenasi ty zvuky a vibrace i do skrine.urcite mam pravdu.mel jsem to na 528i.a az ted mi to doslo.tam se to taky tak ozyvalo.