Stránka 1 z 3
					
				
				Napsal: čtv 23.09.2010 19:18
				od MYKY
				 
 
mám na Vás znalce prosbu, m3 je v manuálu a ve spodní části na panelu, před řadičkou je tlačítko sort, tomu rozumím a vedle je "taková podhuštěná pneumatika s vykřičníke"nevite na co to je???
Vozidlo je vyrobeno 2001, červená imola - koupil jsem ho ve Vsetíně, nevíte o tom voze něco??Prodávalo se hooodně podobné s černou střechou v Břeclavi a to není ona.
Vozidlo je koupeno v čr, já budu 4 majitel.
Na vozidle chybí takové drobné věci . jako znáčky m3 na žábrách nevíte kde je sehnat??
Otlučené skla mlhovek - jsou shodná s jiným typem nebo pouze originál bmw, se omlouvám fakt nevím, kde shánět nd.
Slída na horní části řadičky je taková škaredá tak asi řadičku
Na 3 stupni, špatný synchron, to bude asi problém, že??
A co je taky dobré tak brzdy jsou horší - můžete doporučit, zda tam dát nějaké D2, nebo jaké řešení za rozumné ceny 

)
Jinak jsem kousek od Svitav a pokud je někdo poblíž, tak uvítam konzultaci s pokecem u kávičky, zatím děkuji
 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.09.2010 19:23
				od MattyX
				no jestli je ta převodovka stejná jako u e36 3.2 tzn lisovanej hliník a je synchron v prdeli tak tu převodovku nijak ani neorzděláš , leda sehnat druhou jedině  

 brzdy kup origo nový kotouče , D2 neřeš 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.09.2010 19:36
				od MYKY
				myslíte, že d2 nejsou lepší než origo, cenově vycházely zajímavě
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.09.2010 20:20
				od annri
				Lepsi nez origo BMW rozhodne nebudou...
MYKY píše:myslíte, že d2 nejsou lepší než origo, cenově vycházely zajímavě
 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.09.2010 21:11
				od Lion
				V prvý řadě gratulace ke koupi Mka. 

  Jinak ta kontrolka "taková podhuštěná pneumatika s vykřičníkem" slouží ke kontrole správného nahuštění pneumatik. Aktivuje se při jízdě a kontroluje tlak ve všech 4 pneumatikách. Takže pokud se jedna ze 4 pneu tlakově bude lišit, tak by si o tom měl dostat info.
Co se týče náhradních dílů, tak určitě nakupovat origo v BMW. Zase taková darda to není. Ty věci co si vypsal jakož to znáčky na žábrech, mlhovky či řadička, tak to bych klidně zainvestoval a koupil to rovnou nové. Zajel bych do Vysokého Mýta, kde má BMW pobočku a pozjištoval bych si u nich výsledné ceny. Možná budeš překvapenej, že to zase cenově nebude tak hrozné. Máš to kousek, takže pohoda. 
 
 
Co se týče převodovky, tak je na tom hodně podobně jak u předešlé verze M3 a to E36 M3 3,2 kde byl problém se synchronama, které opravnou sadou nešlo opravit a musela se shánět převodovka nová. Nejspíš to bude stejný problém. Zkusil bych ještě výměnu oleje převodovky a pokud se nic nezlepší, tak bych to začal řešit. 
 
 
Co se brzd týče, tak bych určitě šáhnul po originálech či pokud chceš trochu upgradu s o něco lepším brzdícím účinkem, tak hodně lidí tam dává brzdy z CSL-ka. Cena těchto brzd je hodně příjemná. Než kupovat drahé sety od Bremba, StopTech či D2 apd. 
Btw.: Odkud přesně jsi u těch Svitav?
 
			
					
				
				Napsal: čtv 23.09.2010 21:31
				od cabal
				Gratuluji to auto maličko znám. Viděl jsem ho na vlastní oči a znám majitele.
Jak tu psali kluci, maj pravdu a není třeba dál co rozvádět. Pán co Ti eMko prodával Ti přesně neřekl? On sám je servisák.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 09:47
				od MYKY
				jsem přímo z Moravské Třebové, v pondělí si udělám asi projíždku do Mejta, ale byl jsem tam s 61 a přístup nic moc 

 síš jsem uvažoval o Renocaru, nevíte o nějakých brzdách tedy csl ?? a potřebuji radu čím zvýšit výkon,kamarád má nvou RS4 a chce nějaké závody co je lepší 

) velice rád bych mu troššššiliku ujel.Máe někdo nějakou radu či nápad???
 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 10:04
				od Marty_
				Taky gratulace k Mku:) 
Ten vykricnik ti sviti nebo ne? Me se to takhle rozsvitilo pri prezouvani pneu - stacili to "vyrestartovat" a byl klid - pamatuje si to zmeny tlaku v pneu a hlasi ze neco neni ok.. Na BC si najdi cudlik "reset" a PODRZ ho ca 5 sec, melo by to pomoct.
Jinak RS4 nevim nevim, s tou budes mit asi velky problem.. Vubec tuuunit Mko je asi nesmysl, jestli ti uz ted nestaci tak sis mel koupit silnejsi auto:(
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 10:22
				od Fatal Design
				Gratuluji k eMku !
Já nakupuji díly zatím jen v CarTecu a kromě jednoho jsem byl celkem spokojen i s cenama. Jasně je to M3 tak to bude chlupa dražší, ale to si člověk musí uvědomit, když to kupuje a ne až potom při pohledu na fakturu 

Taky myslím, že proti RS4 bude problém. S E92 M3 možná, ale i tady má RS4 výhodu 4x4. S E46 to bude hodně těžké 

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 10:27
				od gigo
				Kamarád pořídil celý brzdový set od 
http://www.mdcomponents.cz Je maximálně spokojený a není to taková finanční hrůza... Jejich brzdný učinek mě obrovsky překvapil. Sám nad nimi uvažuju, pokud nepůjde moje M3 do světa.
Jinak gratuluju ke koupi... pro změnu znám dřívějšího majitele  

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 10:27
				od M3maniac
				MYKY píše:jsem přímo z Moravské Třebové, v pondělí si udělám asi projíždku do Mejta, ale byl jsem tam s 61 a přístup nic moc 

 síš jsem uvažoval o Renocaru, nevíte o nějakých brzdách tedy csl ?? a potřebuji radu čím zvýšit výkon,kamarád má nvou RS4 a chce nějaké závody co je lepší 

) velice rád bych mu troššššiliku ujel.Máe někdo nějakou radu či nápad???
 
Prosímtě ,auto máš tři dny a chceš se honit s RS4? Vychladni,zamysli se a začni se teprve s autem sžívat.... protože to taky můžeš velmi rychle ve víru emocí rozstřelit a to v tom lepším případě. Vytunit toto emko tě přijde na dardu....a pokud nemáš volných dalších aspon 400 litrů tak to neřeš a snaž se auto uvést do perfektního stavu...určitě né nákupem brzd typu D2. Je to tady takovej velkej boom v čechách to D2,ale podle mě si to jen hraje na racingové brzdy. Pravdou je ,origo brzdy jsou sice dobré pro běžné užívání ,ale pokud tomu dáš čočku na okruhu udělaji rychle pápá. Ale myslím si že jsou asi nejlepší volbou ty originály v poměru kvalita-výkon-cena, za brzdy typu AP racing nebo moovit dáš hodně desítek tisíc resp.statisíc 

 Jinak nezapomeň olej castrol TWS 10W-60 a hlavně zahřát než ji naložíš....Přeju hodně radosti a chladnou hlavu 

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 10:33
				od MYKY
				nevím, nevím rs má 420ps a 4x4 to ubírá trošek výknu a váka je o 150kg vyšší oproti m3, zas já mám najeto v M3 cca 200Km a on 30tisKm, tak nevím.spíš jsem myslel karbonové sání,někdo tu psal, že přidí cca 20ps a nevíte o karbonové kapotě???
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 10:48
				od j3ykobim
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 12:01
				od MYKY
				TAK MI NĚCO PLEAS NA PIŠTE O STARÉM MAJITELI NEBO ALESPON O M3MYSLÍM SI, ŽE NEBYLA BOURANÁ A TO CHCI VĚDĚT, JINAK TY BRZDY VYPADAJÍ DOBŘE 
http://www.mdcomponents.cz, PORADÍTE MI KDE VZÍT KARBON KAPOTU
 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 12:11
				od GeorgosAc
				MYKY píše: PORADÍTE MI KDE VZÍT KARBON KAPOTU
http://www.streetbeatcustoms.com/Flasti ... DC/619094/
a jinak google.com 

 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 16:30
				od PET77
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 21:02
				od macam3
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 21:14
				od Fatal Design
				macam3 píše:
brzdy od MDcomponents mám a spokojenost    

 
Taky jsem na ně koukal, ale asi to na autě vypadá dost jako UFO, ne ?
 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 21:40
				od macam3
				Fatal Design píše:macam3 píše:
brzdy od MDcomponents mám a spokojenost    

 
Taky jsem na ně koukal, ale asi to na autě vypadá dost jako UFO, ne ?
 
tak to tedy vítej na MARZU 
 
 
 
			
					
				
				Napsal: pát 24.09.2010 21:44
				od Fatal Design
				macam3 píše:Fatal Design píše:macam3 píše:
brzdy od MDcomponents mám a spokojenost    

 
Taky jsem na ně koukal, ale asi to na autě vypadá dost jako UFO, ne ?
 
tak to tedy vítej na MARZU 
 
 
 
Toš to vypadá normálně, ale některé z těch co tam mají na fotkách jsou jak z jiné planety 
 
Nevíš jestli se na to dají použít origo brzdiče, nebo musí být ty jejich ?