Stránka 1 z 2
Napsal: ned 19.07.2009 14:23
od KamilAC
Našel jsem jí v inzerci jednoho autobazaru za podezřele nízkou cenu.
Jel jsem se na ní podívat, tvářila se poměrně solidně a takto nízká cena byla z důvodu zástavby motoru a příslušenství 2.0i vanos.
Zajímalo by mně, jestli někdo z vás toho auto nezná, bazar moc ochotný nebyl. Dovedl bych si s velkou pravděpodobností za pěkné peníze obstarat motor, převodovku a ostatní agregáty z GB, takže by celková cena nemusela být tak závratná. Nemáte někdo tušení o původu auta, koupeno u nás nebo dovoz, bourané či nikoliv, případně jak se k tomu majitel choval když oddělal motor?
Díky za jakýkoliv postřeh.
Zde odkaz na zmíněné auto:
http://autobazar.automix.centrum.cz/xch ... 0000026935
Napsal: ned 19.07.2009 14:31
od ARMAN
Napsal: ned 19.07.2009 15:20
od Lion
Takže, když si jí viděl na vlastní oči, tak kastle + interier by se dalo použít? Nic si podezřelýho mimo teda toho ne-Mkovýho motoru neviděl? Svezl ses v tom jak je na tom podvozek? Mě dle fotek trochu zarazazila ta škvíra mezi zadním nárazníkem a kastlí u zadního světla, ale může to zkreslovat fotka.Takže záleží jaká byla realita. Pokud by sis z toho znovu chtěl udělat M3, tak počítej + cca 150 tis. Kč + další finanční rezervičku na nevyzpytatelný výdaje.
BTW.: Pokud to neni vrána a pudeš do toho, budu rád, že tu na Vysočině bude další Mko, a že z ní uděláš znovu krásnou M3.

Napsal: ned 19.07.2009 15:38
od KamilAC
Strávil sem tam asi hodinu. Autem sem nejel, a motor mně absolutně nezajímal. Zadní nárazník byl vyloženě jen nasazenej. Někdo se tomu pomstil, ale stále je to emko. Už sem našel tu debatu o tomhle autě tak sem se tam podělil o dojmy. Uvidím, stále se nemůžu rozhodnout ale ten malej kluk ve mně prostě furt chce pořádnou raketu a ne spořivýho nafťáka. Navíc teď by byly love na auto i na opravu.

Napsal: ned 19.07.2009 16:22
od Dally
KamilAC píše:Strávil sem tam asi hodinu. Autem sem nejel, a motor mně absolutně nezajímal. Zadní nárazník byl vyloženě jen nasazenej. Někdo se tomu pomstil, ale stále je to emko. Už sem našel tu debatu o tomhle autě tak sem se tam podělil o dojmy. Uvidím, stále se nemůžu rozhodnout ale ten malej kluk ve mně prostě furt chce pořádnou raketu a ne spořivýho nafťáka. Navíc teď by byly love na auto i na opravu.

Chceš raketu v sériovém BMW? Dost těžko, M nejsou supersporty. Z levnějších variant doporučuju M5 E39 (se zdravým motorem). Standardní M3ky tě rychlostí a zátahem v přímce neohromí. Není to jejich účel. M3 je na zábavu a jízdu bokem, v M5 máš aspoň chvílema pocit, že to fakt jede...
Jestli chceš BMW raketu, tak radikální redukce váhy a/nebo radikální úprava motoru...
Napsal: ned 19.07.2009 18:19
od Lion
Dally to nemyslíš vážně ne?:) M3 je parádní kompromis mezi supersportem a pořizovací cenou. Nemluvě o náhradních dílech a údržbě. To se se zmiňovanou e39 M5 nedá srovnávat. Jede velice slušně i v přímce, zatím všichni co jeli v M3, tak si nestěžovali, že by to jelo nějak pomalu, jediný na co si stěžovali byla namožená krční páteř. Nevím možná už ses dostal do jiného levelu a M3 Ti nestačí (pokud si jí teda měl). Podle mě 5,5s na 100Km/h je už slušný. Každopádně pro člověka, který jezdil většinu času s normálním autem či dieslem to raketa určitě bude. A to se vším všudy.

Napsal: ned 19.07.2009 19:07
od DFender
Dally píše:
Chceš raketu v sériovém BMW? Dost těžko, M nejsou supersporty. Z levnějších variant doporučuju M5 E39 (se zdravým motorem). Standardní M3ky tě rychlostí a zátahem v přímce neohromí. Není to jejich účel. M3 je na zábavu a jízdu bokem, v M5 máš aspoň chvílema pocit, že to fakt jede...
Jestli chceš BMW raketu, tak radikální redukce váhy a/nebo radikální úprava motoru...

takže dle tvého názoru nemá M3 se sportovním autem nic moc společnýho a jako levnější variantu supersportu nabízíš M5?

... té bezva názor, pobavit dokážeš dost
KamilAC myslim že na investicích do toho auta bys vyhořel, proč když jak píšeš, oeníze máš nekoupíš zrovna M3 ve slušnym stavu?
Napsal: ned 19.07.2009 23:14
od Fatal Design
No, auto trochu znám i předchozí 2 majitele a sám jsem se byl na něj podívat v Praze se stejným záměrem jako KamilAC, ale rychle jsem si to rozmyslel. Auto jsem viděl před 4mi lety naposled a byl to skvost ... dnes ... no comment ...
Napsal: ned 19.07.2009 23:15
od Dally
Je to o názoru a o tom, co člověku stačí k navození adrenalinového zážitku.
Pro mě je raketa něco, co FAKT brutálně jede. Myslím zátah, zrychlení pružné i z klidu a ten
subjektivní pocit, který vám prostě dají jenom ty velkoobjemové popř. supercharged newtonmetry. Američani tomu říkají "grunt"....
M3 znám dobře, byl jsem za volantem všech kromě V8 (škoda

, ale napravím to), ale RAKETOU bych to rozhodně nenazval. Dobrým sportovním autem ano. Pěkně vyváženým s tím správným množstvím výkonu pro to, k čemu je určena.
Možná jsem divný, ale když sednu do GT-R (nedávný zážitek), do C6tky (bohužel neznám nikoho, kdo má ZR1, to už je extratřída a můj sen), do Shelby GT500, do AMG 55tky, 63ky, do upravenýho EVA s 400, 500ti koňma apod., to jsou pro mě RAKETY...
RAKETA neznamená mnohdy lepší auto. Ale adrenalinový zážitek vždycky.
No a podle mě se této definici v rámci sériové produkce BMW blíží rozhodně víc. např E39 M5 než E36 M3...
Napsal: ned 19.07.2009 23:26
od Dally
DFender píše:Dally píše:
Chceš raketu v sériovém BMW? Dost těžko, M nejsou supersporty. Z levnějších variant doporučuju M5 E39 (se zdravým motorem). Standardní M3ky tě rychlostí a zátahem v přímce neohromí. Není to jejich účel. M3 je na zábavu a jízdu bokem, v M5 máš aspoň chvílema pocit, že to fakt jede...
Jestli chceš BMW raketu, tak radikální redukce váhy a/nebo radikální úprava motoru...

takže dle tvého názoru nemá M3 se sportovním autem nic moc společnýho a jako levnější variantu supersportu nabízíš M5?

... té bezva názor, pobavit dokážeš dost
KamilAC myslim že na investicích do toho auta bys vyhořel, proč když jak píšeš, oeníze máš nekoupíš zrovna M3 ve slušnym stavu?
Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Napsal: ned 19.07.2009 23:32
od Addict
Fatal Design: ono to uz ani pred 4 lety zadny skvost nebyl,ale pokud nekdo planuje do toho bez problemu dat 15Otis.kc,tak bych radeji poridil za 300tis.kc neco v top stavu,co za sebou nema tolik a bude to bez prace.
Napsal: ned 19.07.2009 23:36
od Dally
Addict píše:Fatal Design: ono to uz ani pred 4 lety zadny skvost nebyl,ale pokud nekdo planuje do toho bez problemu dat 15Otis.kc,tak bych radeji poridil za 300tis.kc neco v top stavu,co za sebou nema tolik a bude to bez prace.
Souhlas.

Napsal: ned 19.07.2009 23:41
od KamilAC
Addict píše:Fatal Design: ono to uz ani pred 4 lety zadny skvost nebyl,ale pokud nekdo planuje do toho bez problemu dat 15Otis.kc,tak bych radeji poridil za 300tis.kc neco v top stavu,co za sebou nema tolik a bude to bez prace.
Na tom něco určitě bude. Pokud je to auto fakt takovej chudák tak to za to nestojí. Já měl představu auto postavit do garáže, rozebrat ho do posledního šroubku a třeba rok si tam s ním hrát. Samozřejmě hned bych na to všechny love stejně neměl, ale postupně by to šlo a o to větší radost bych pak měl z výsledku...
Napsal: pon 20.07.2009 00:49
od Addict
Ja vim,ale jenom abys do toho nezahorel jeste za vic a potom se nemlatil do hlavy,ze je na tom prace jak na kostele a vysledek stejne nebude takovy,jako kdyby jsi sehnal neco slusneho nebouraneho.
Ale zitra resp. dnes Ti hodim to cislo,uvidis sam co se dozvis,drzim kazdopadne palce at se rozhodnes jakkoliv.
Napsal: pon 20.07.2009 01:13
od Fatal Design
Addict píše:Ja vim,ale jenom abys do toho nezahorel jeste za vic a potom se nemlatil do hlavy,ze je na tom prace jak na kostele a vysledek stejne nebude takovy,jako kdyby jsi sehnal neco slusneho nebouraneho.
Ale zitra resp. dnes Ti hodim to cislo,uvidis sam co se dozvis,drzim kazdopadne palce at se rozhodnes jakkoliv.
Přesně tak. No s tím skvostem před před těmi 4mi lety jsem to možná přehnal, ale nebylo to zlé a na zástavbu M motoru vhodné. Co s tím ale udělal další majitel je strašné ...
Taky mám číslo na pána co to dovezl a vyndaval z toho motor, ale bez jeho souhlasu ho nechci dávat ...
Napsal: pon 20.07.2009 01:14
od Fatal Design
Addict píše:Fatal Design: ono to uz ani pred 4 lety zadny skvost nebyl,ale pokud nekdo planuje do toho bez problemu dat 15Otis.kc,tak bych radeji poridil za 300tis.kc neco v top stavu,co za sebou nema tolik a bude to bez prace.
No myslím, že M3 v TOP stavu za 300 neseženeš ...
Napsal: pon 20.07.2009 07:20
od BMWX5power
Dally píše:KamilAC píše:Strávil sem tam asi hodinu. Autem sem nejel, a motor mně absolutně nezajímal. Zadní nárazník byl vyloženě jen nasazenej. Někdo se tomu pomstil, ale stále je to emko. Už sem našel tu debatu o tomhle autě tak sem se tam podělil o dojmy. Uvidím, stále se nemůžu rozhodnout ale ten malej kluk ve mně prostě furt chce pořádnou raketu a ne spořivýho nafťáka. Navíc teď by byly love na auto i na opravu.

Chceš raketu v sériovém BMW? Dost těžko, M nejsou supersporty. Z levnějších variant doporučuju M5 E39 (se zdravým motorem). Standardní M3ky tě rychlostí a zátahem v přímce neohromí. Není to jejich účel. M3 je na zábavu a jízdu bokem, v M5 máš aspoň chvílema pocit, že to fakt jede...
Jestli chceš BMW raketu, tak radikální redukce váhy a/nebo radikální úprava motoru...
Přestaň psát talovýhle sračky!!!
Děkuji Určeno pro dally
Napsal: pon 20.07.2009 12:42
od Dally
petr-p10 píše:Dally píše:KamilAC píše:Strávil sem tam asi hodinu. Autem sem nejel, a motor mně absolutně nezajímal. Zadní nárazník byl vyloženě jen nasazenej. Někdo se tomu pomstil, ale stále je to emko. Už sem našel tu debatu o tomhle autě tak sem se tam podělil o dojmy. Uvidím, stále se nemůžu rozhodnout ale ten malej kluk ve mně prostě furt chce pořádnou raketu a ne spořivýho nafťáka. Navíc teď by byly love na auto i na opravu.

Chceš raketu v sériovém BMW? Dost těžko, M nejsou supersporty. Z levnějších variant doporučuju M5 E39 (se zdravým motorem). Standardní M3ky tě rychlostí a zátahem v přímce neohromí. Není to jejich účel. M3 je na zábavu a jízdu bokem, v M5 máš aspoň chvílema pocit, že to fakt jede...
Jestli chceš BMW raketu, tak radikální redukce váhy a/nebo radikální úprava motoru...
Přestaň psát talovýhle sračky!!!
Děkuji Určeno pro dally
Copak, urazil jsem tvoje city?

Od člověka s tvým mottem mě to překvapuje...

. Dost OT
ACKamil:
Velmi slušná E36 3.2 za 300tis. zcela určitě. Prodávaly se tu hodně slušné i kolem 250. Kromě ventilových vůlí a repase VANOSu na tom autě není nic, co by našim mechanikům dělalo problémy. 3litr je na servis ještě jednodušší. Většinou má i kolem 300ps na motoru skutečných, po poladění srovnatelný s 3.2kou, která skoro nikdy nemá papírových 321ps.
Nejvíc si cení majitel tuhle:
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?a ... kce=detail
Ale 500k za E36 je v ČR nereálný...
Napsal: úte 21.07.2009 09:47
od beann
to dally: bez si koupit raketu a vodlet na mesic... nam stacej ty nase rakety s vrtuli...
Napsal: úte 21.07.2009 10:11
od DFender
Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...
Doufám, že už si rozumíme....
Člověče já ti nevím, asi ne

pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu
