Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.01.2009 19:37
od KamilAC
Zdravím pánové, chtěl jsem se optat, jak moc velký problém a zvlášť jak nákladná je výměna, případně repase vanosů M5 E39? Zda se vyplatí koupit auto jinak ve výborném stavu, ale s výše zmíněným problémem. Případně jestli je vůbec možno s tím alespoň nějak jet pokud vanos je k.o. Děkuji za odpovědi. Wink

Napsal: úte 06.01.2009 21:04
od kosh
na M3 E36 stojí vanosy 50 000
Na V8 to bude asi víc, ale neslyšel jsem žeby někdo měnil vanosy na M5.
Osobně bych si přišetřil a koupil zachovalý a servisovaný kus než pochybnou ludru i když za 1/2 ceny

Napsal: úte 06.01.2009 21:23
od Speedy
Kamos mel Vanosy u V8 uplne zaseknuty, delalo to takovy drobny bordel, ale jelo to normalne, jenom to vic zralo a hur tahlo v nizkych ot.

Napsal: úte 06.01.2009 21:47
od 154
slysel jsem o pripadu, kdy vymena vysla na 100tis - snad ta cena neni daleko od pravdy. Kazdopadne je to dle myho nazoru jedna z nejhorsich veci, ktera muze majitele m5ky realne potkat (to soudim podle diskuzi na m5board.com)

Napsal: stř 07.01.2009 13:11
od KamilAC
154 píše:slysel jsem o pripadu, kdy vymena vysla na 100tis - snad ta cena neni daleko od pravdy. Kazdopadne je to dle myho nazoru jedna z nejhorsich veci, ktera muze majitele m5ky realne potkat (to soudim podle diskuzi na m5board.com)


No právě, já slyšel cenu zhruba stejnou, a to ještě s tím že jejich nastavení jde jen speciálním přípravkem, kterej si snad i BMW u nás půjčuje z Německa, protože se jim nevyplatí ho vzhledem k močtu těhto oprav vlastnit.(neoficiální info z Renocaru). Nemluvě o tom, že to bez toho asi nastavit nepůjde. Ještě zjišťuju jak ten kluk přišel na to že problém je zrovna ve vanosech. Pokud to rachtá, může být problém i jinde, i tak se mi to ale vzhledem k najetým kilometrům nějak nezdá pravděpodobné... Samozřejmě auto nekupuju, jen zvažuju jestli by se taková koupě vyplatila. Kromě tohoto je stav velmi dobrej, na druhou stranu pokud bych to vyměnil, měl bych jistotu že se mi to nepodělá někdy v budoucnu. :?:

Napsal: stř 07.01.2009 13:13
od KamilAC
Speedy píše:Kamos mel Vanosy u V8 uplne zaseknuty, delalo to takovy drobny bordel, ale jelo to normalne, jenom to vic zralo a hur tahlo v nizkych ot.


To je právě ono, nefunkční nebo špatný proměnný časování ventilů bude mít za následek pokles krouťáku. A jen mě tak napadá, taky by se mohly podpalovat ventily ne? :cry:

Napsal: stř 07.01.2009 18:23
od 154
co vubec ovlivnuje zivotnost vanosu? prece se to nemuze vysrat jen tak z niceho nic nebo jo?

Napsal: stř 07.01.2009 18:41
od LOPOLO
154 píše:co vubec ovlivnuje zivotnost vanosu? prece se to nemuze vysrat jen tak z niceho nic nebo jo?


muze, jako vsechno :-)

Napsal: stř 07.01.2009 22:01
od Dally
Kamil328i píše:Zdravím pánové, chtěl jsem se optat, jak moc velký problém a zvlášť jak nákladná je výměna, případně repase vanosů M5 E39? Zda se vyplatí koupit auto jinak ve výborném stavu, ale s výše zmíněným problémem. Případně jestli je vůbec možno s tím alespoň nějak jet pokud vanos je k.o. Děkuji za odpovědi. Wink


Opravdu si myslíš, že je to auto "jinak ve výborném stavu"??? Jestli ano, pak pán, který to jistě za těch 200k střelí, našel svého kupce...

PS: Zkus se někde na netu podívat, jak vypadají opravdu udržované E39M5 s 90tis. km, porovnej si to s tímhle "tuklým s VANOSem v prdeli, ale jinak výborné..." a možná pochopíš... :roll:

Napsal: čtv 08.01.2009 19:01
od Speedy
LOPOLO píše:
154 píše:co vubec ovlivnuje zivotnost vanosu? prece se to nemuze vysrat jen tak z niceho nic nebo jo?


muze, jako vsechno :-)

vetsinou je to spatnym olejem, pripadne tam nekdo naleje nejaky humusrac, ktery to zanese. Jinak klasicky opotrebenim a vekem, coz je nejvice poznat u fitlracnich sitek a tesnicich gumovych O krouzku.

A v neposledni rade neodbornym zasahem :-D

Napsal: pát 09.01.2009 17:13
od KamilAC
Dally píše:
Kamil328i píše:Zdravím pánové, chtěl jsem se optat, jak moc velký problém a zvlášť jak nákladná je výměna, případně repase vanosů M5 E39? Zda se vyplatí koupit auto jinak ve výborném stavu, ale s výše zmíněným problémem. Případně jestli je vůbec možno s tím alespoň nějak jet pokud vanos je k.o. Děkuji za odpovědi. Wink


Opravdu si myslíš, že je to auto "jinak ve výborném stavu"??? Jestli ano, pak pán, který to jistě za těch 200k střelí, našel svého kupce...

PS: Zkus se někde na netu podívat, jak vypadají opravdu udržované E39M5 s 90tis. km, porovnej si to s tímhle "tuklým s VANOSem v prdeli, ale jinak výborné..." a možná pochopíš... :roll:


Myslím že nenašel, s největší pravděpodobností od toho ustupuju. Psal mi člověk tady z fóra, kterýho to auto taky za ty peníze zajímalo, ale nakonec prej litoval že tam vůbec jel. Na první pohled dobrý, pak z něj začalo lézt hromada dalších věcí, že to bylo bouraný i jinak, když to projížděli tak neustále nějakej hluk od podvozku, dif KO atd. Ale nechci pomlouvat, na vlastní oči jsem to neviděl...

Napsal: pát 09.01.2009 19:57
od martan
Já k tomu řeknu jen to, že ta moje M5 je stejně stará, má najeto poctivých 100 tis. a myslím, že vypadá docela k světu. Ale taky ta cena za ni byla úplně jinde. Nemusím řešit takovéto zásadní závady, i když bez chybičky taky není. U takovéhoto auta se asi fakt vyplatí si trochu připlatit za pěkný kousek a nemuset pak řešit skoro generálku auta. Protože většina věcí je prostě jen a jen v originálu, nesedí z jiné E39 a už vůbec to neseženeš v neoriginálu (jen např. samotné brzdy na předek stojí asi 17 tis., atd..., ono to fakt strašně naskáče).

Napsal: sob 07.02.2009 10:39
od BrutalniMonstrumWole
vanos na M5 E39 stojí 480Eu jeden kus a je jsou 4 :wink:

Napsal: sob 07.02.2009 10:45
od BrutalniMonstrumWole
BrutalniMonstrumWole píše:vanos na M5 E39 stojí 480Eu jeden kus a je jsou 4 :wink:


DÍL Č.2
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/M5 ... l-11_2661/