Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 10.07.2008 11:46
od youwee
Caute, kamaradovi se na E34 M5 3,6 vysypala prevodovka, jde tam dat z neceho jineho? Treba 535i nebo 740i atd...? V nemecku sice sou primo na M5, ale je to palba...

Napsal: čtv 14.08.2008 15:34
od BrutalniMonstrumWole
čau vím určitě že tam pasuje převodovka ze všech M30 motorů, které byly v E28,E24,E34,E23,E32, nejlépe asi jak říkáš z 535 :wink:

Napsal: čtv 14.08.2008 15:36
od youwee
fakt? :? Kua pozde, uz sme dovezli z nemecka primo z M5ky

Napsal: čtv 14.08.2008 15:41
od Helldiver
To ste dobre spravili ze ste ju doniesli, z 535i sice pasuje, ale mal by si rozhodene pomery prevodov a neviem ci je tiez stavana na taku zataz. Treba tam dat to co tam patri - a nechcem byt zly, ale ak typek ma velke problemy zvladnut zafinancovat taketo nahradne diely, ktore mozu v podstate kedykolvek odist (prevodovka, diferak, polosy, podvozkove veci, veci na motore atd.), tak by bolo dobre sa vazne zamysliet ci je M5 skutocne vhodne auto.

Napsal: čtv 14.08.2008 16:03
od BrutalniMonstrumWole
jeden borec v čr má motor M5 3,8 s převodovkou 535 zastevěný v e30 a vůbec to nešetří :P

getrag není z másla :twisted:

Napsal: čtv 14.08.2008 17:17
od Helldiver
Ved jasne, zas S38B38 v E30tke uz tak ci tak neni original, to ze nesedia prevody je uplne jedno ked ma cele auto o pol tony menej ako M5, atd... Ale naco kazit M5ku, vynimocne auto, posledny rucne skladany M-power neoriginalnym dielom?

Napsal: pát 15.08.2008 07:17
od youwee
S prachama problemy nema. (samozrejme by nekupoval novou za cenu aute ze..) ale proste v CR sme hledali a nenasli, a me napadlo ze tam nejaka urcite pasovat bude aspon rozmerama... No ale jelikoz nam to nikdo nepotvrdil tak sme jeli nach D. (stejne sem tam chtel jet pro auto tak se mi to hodilo :lol: )

Napsal: stř 18.03.2015 20:23
od Totic
Jen po letech doplním dostal jsem informaci, že M30 převodovka z 535i je stejně pořád kratší o cca 5cm než origo. Takže náhrada kus za kus to úplně není.
Já jen, že řeším něco podobného. Ty origo E34 M5 5st. špajzky jsou asi všechny na sračku. :roll:

Napsal: stř 18.03.2015 23:00
od Flanel

Napsal: čtv 16.04.2015 22:59
od Gerchan
A 6ti kvalt z 540i/740i by tam nešel?
Resp. je 6ti kvalt na M5 jiný než na 540i/740i?

Napsal: pát 17.04.2015 07:22
od MattyX
Nešlo by to, příruba s38/M30 je jina než V8...

Napsal: čtv 06.08.2015 22:06
od Totic
Jo takže dořešeno - v případě 5st. Getragu na E34 M5 tam dostanete i tu z E28 M5, nebo E24 M635CSi. Jsou všechny 3dílné (delší o 5cm střední část) než dvoudílné 535i apod.. Mají leda jiné vstupní ložisko (dvoustupňové) a hřídel, který se později updatovalo na jedodušší válečkové. Ale to stejně nevidíte. Převody jsou údajně stejný.

Napsal: pát 07.08.2015 07:46
od LiborM
Těch převodovek z E28 M5, nebo E24 M635CSi bude ještě daleko méně, než z M5 e34.....

Napsal: pát 07.08.2015 10:37
od Totic
Jasně je to už rarita. Navíc sehnat nějakou fakčící to už fakt nee, většinou K.O. synchrony.
Já se setkal s takovou náhradou v E34 M5 + klasika OEM vedle toho na porovnání a uvnitř vypadaly obě trošku jinak.

Teď řeším do toho olej. Jednak se na ETK píše ATF, Castrol zas doporučuje 75W-90. Štítek to má bílej vyšisovanej. Stačí DexIII nabo co tohle?
http://www.bmwoleje.cz/cs/manual/87-cas ... 71720.html