Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 13:41
				od daverave
				mam zalusk na jednu M3 E46 SMG II, ale ma nalitano 130 000 km. co si o tom myslite? je to na M3 uz moc kilaku? nekde sem cet takovy zvesti, ze emkovej motor vydrzi max 100 000 km, pak ze se to zacina podelavat. tak nevim. navic to SMG ... jestli ta prevodovka nebude uplne hotova. diky za kazdej nazor.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 14:10
				od kosh
				manual a SMG je naprosto totožná převodovka. U SMG je navíc pouze ten bazmek který přehazuje rychlosti 
130 000 na S54 motor .... no záleží na zacházení, ale šálky bych pro zichr vyměnil no.
Jinak jednu nádhernou M3 E46 má na prodej M3maniac z tohoto fora a za pěkné peníze
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 14:15
				od daverave
				ok, asi je to o konkrétním kusu. btw - co to sou šálky? jsem zatím "bmw lama", dík.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 17:19
				od Diablo330Ci
				To myslel asi šály na klice...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 17:25
				od Vlasta
				Nevím, co je to za rok výroby, ale tuším, že 2001 se dělaly někdy v r. 2005 na svolávačku.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 03.08.2007 18:20
				od matal
				Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

 
			
					
				
				Napsal: sob 04.08.2007 06:19
				od kosh
				matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

 
V M3 E46 ta SMG pracuje dobře. Tam bych se toho nebál
 
			
					
				
				Napsal: sob 04.08.2007 11:49
				od Marty_
				matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

 
Vim ze uz se to tu jednou resilo ale nepamatuju si vysledek - SMG v 3,0i jo? Nema tam nahodou steptronic? 

  resp to co popisujes by tomu odpovidalo.. a SMG a steptronic je uplne o necem jinem (robotizovany manual vs. skoro klasika automat..)
 
			
					
				
				Napsal: sob 04.08.2007 12:31
				od Marty_
				Martyn píše:matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

 
Vim ze uz se to tu jednou resilo ale nepamatuju si vysledek - SMG v 3,0i jo? Nema tam nahodou steptronic? 

  resp to co popisujes by tomu odpovidalo.. a SMG a steptronic je uplne o necem jinem (robotizovany manual vs. skoro klasika automat..)
 
Huh fakt ze jo 

 sice velmi vzacne (v pripade 3,0i motoru jen ca 4%) ale par jich je:) tak to se omlouvam za OT..
http://www.automotorasport.cz/index.asp ... &KatId=100 
			
					
				
				Napsal: sob 04.08.2007 13:29
				od matal
				Martyn píše:Martyn píše:matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

 
Vim ze uz se to tu jednou resilo ale nepamatuju si vysledek - SMG v 3,0i jo? Nema tam nahodou steptronic? 

  resp to co popisujes by tomu odpovidalo.. a SMG a steptronic je uplne o necem jinem (robotizovany manual vs. skoro klasika automat..)
 
Huh fakt ze jo 

 sice velmi vzacne (v pripade 3,0i motoru jen ca 4%) ale par jich je:) tak to se omlouvam za OT..
http://www.automotorasport.cz/index.asp ... &KatId=100 
Určitě SMG..řazení na volantu.. 

 
			
					
				
				Napsal: pon 17.03.2008 22:46
				od Pista
				matal píše:Dobře si rozmysli jestli tu SGM,kamarád ji má v 330i a není to vono,nedá se s tím moc blbnout,v podstatě si to přeřazuje samo před omezovačem si přeřadí na další kvalt..taky se s tím nedá sprintovat,na rozjezdu to nepodržíš v otáčkách,ale rozjíždíš se v podstatě z nějakých 600-100ot/min,což je na sprint špatný.. Ale na normální jízdu to jde.. 

 
No nemáš pravdu. SMG v M3 ti samo neřadí. A je tu možnost to i na sprintech při startu vyspojkovat tim, že tu řadičku podržíš směrem dopředu a v tu chvíli když přišlápneš plyn tak se ti motor normálně vytáčí jako když máš u manuálu jedničku a držíš spojku. Potom ji pustíš a má to stejnej účinek
 
			
					
				
				Napsal: stř 19.03.2008 08:56
				od thomaswilliams
				no taky přemýšlím o 46
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.03.2008 13:13
				od bmwM3
				Ma niekto z vas skusenosti sj s driftovanim na SMG II ?Mozno sa opytam hlupost ale da sa to prespojkovat aj na inom prevodovom stupni ako na jednicke?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.03.2008 16:58
				od Pista
				bmwM3 píše:Ma niekto z vas skusenosti sj s driftovanim na SMG II ?Mozno sa opytam hlupost ale da sa to prespojkovat aj na inom prevodovom stupni ako na jednicke?
Tak zkušenosti přímo s driftovánim nemam, ale pokud máš zařazenou třeba 3-ku a místo rychlého stlačení pádla pod volantem na dvojku ho budeš držet tak se ti sice na displaji od SMG objeví 2-ka, ale bude blikat a tu chvíli je to jako když máš zařazenou dvojku a držíš spojku.... Dokud nepustíš to pádlo tak je tam neutrál. Ale u SMG nejde něco jako když si lehce přišlapuješ spojku.... Buď tam máš rychlost a nebo nemáš
 
			
					
				
				Napsal: pát 21.03.2008 17:00
				od Pista
				Ale nemyslim si že SMG převodovka je ideální na drift.... Na to je nejlepší manuál....
			 
			
					
				
				Napsal: pát 21.03.2008 17:49
				od Speedy
				na drifty leda manual, eletrika neni moc vhodna.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 22.03.2008 00:23
				od bmwM3
				Ste ma nepotesili ale dakujem za nazor.Aj tak by ma asi presvedcilo viac ak to vyslovene zavrhne clovek co jazdi v smg.Planujem to kupit zhanam co najviac info.Dakujem. 

 
			
					
				
				Napsal: ned 23.03.2008 20:09
				od Pista
				bmwM3 píše:Ste ma nepotesili ale dakujem za nazor.Aj tak by ma asi presvedcilo viac ak to vyslovene zavrhne clovek co jazdi v smg.Planujem to kupit zhanam co najviac info.Dakujem. 

 
Tak já mam M3 E46 SMG.... Nestěžuju si na to.... je s tim sranda, ale manuál je manuál 

    Pokud to chceš hlavně na driftování a zábavu na place tak si SMG určitě nepořízuj.... když se ti vysype tak to taky něco stojí a při driftu dostává strašně zabrat.... Jinak je to docela fajn. Třeba na dálnici nebo serpentýnky... 

 
			
					
				
				Napsal: pát 28.03.2008 23:59
				od bmwM3
				OK diky za rady.Uz je doma manual 

 
			
					
				
				Napsal: úte 06.05.2008 23:21
				od Honza325
				Zajímá mě, jestli je SMG o poznání rychlejší,než manuál a taky mě zajímá, jak to je třeba s meziplynem při podřazování? Dává si to nějakej samo nebo se to dá nějak stihnout, třeba podržením pádla... ? V budoucnu o M3 SMG taky uvažuju,tak v tom všem chci mít jasno...