Stránka 1 z 1

Napsal: stř 01.08.2007 08:12
od Hanz
po 44tis km a 5 letech (jeto i v zimě):
měněno těsnění pod víkem ventilů (začalo rosit) - 1200,-
repase-přetěsnění hřebenu řízení (kapalo) - 1800,- sada
termostat - 1400,-
vlnovec na svodech - 500,-?
o-krouzek na regulátoru tlaku oleje v hlavě - 20,-
čidlo ABS (LP) - 500,- (jeté, měl jsem ho doma)
4x olej, filtr - obecně snad 2tis/výměna
2x olej v difu - po 800,-?
4x tlumiče KoniSport - cca 13tis (přední jen patrony)
4x kotouče Zimmerman vrtané + 4x desky Ate - cca 16tis
1x benzínová pumpa (vyměněna za Walbro) - obecně asi 1-2000,- jetá
1x přední horní uložení tlumičů - cca 4tis
1x baterie 1500,-
xy_krát výměna kol a pneu - netuším, ale asi hodně :-)
3x geometrie - po 600,-
1x test tlumičů - 200,-
1x velká diagnostika - 500,-
1x vážení auta - obecně 200,-
dlohodobá spotřeba - 10,6 (jezdím spíš dálky a moc nebrzdím :-) )

takže něco kolem 55tis za díly + pneu + kolem 130tis za benál + tuším 65tis pojištění... to dává kolem 6 Kč na 1km (bez pneu) :-)

Napsal: stř 01.08.2007 08:16
od psena
No a pak ze je Mko drahy...

Napsal: stř 01.08.2007 23:10
od Koby
hanz: to je super :) Díkes, to se mi hodí :))

Napsal: stř 01.08.2007 23:50
od arnig
Po 26t. a dva roky (taky jeto v zimě)
3x olej,filtr,svíčky +-2500
1x olej diferák okolo 400
1x termostat 1400,-
1x poťák asi 1200,-
1x destičky předek asi nějak 1200,-
?x gumy,gumy,gumy ale zadek,předek koupen nový a drží do dnes
1x taky jsem vážil :lol:
1x diagnostika kvuli tomu poťáku 500,-
1x vrtule whisky 400,-tu sem si sám sk**vil
2x repase vzpěry kapoty
Na víc si nevzpomínám.Spotřeba okolo 13 L
Je pravda že teď mi čekali větší výdaje-tlumiče přední,uložení,tyčka stabilizatoru,ale prodávám to zpět bývalemu majiteli,tak mi to ASI mine.
Takže to je docela podobný :D

Napsal: čtv 02.08.2007 09:27
od Hanz
psena píše:No a pak ze je Mko drahy...
on neni drahej provoz jako spis ty nasledky nemoci "HNUS" (Hanzův Nutkavý Upravovací Syndrom) :-)
sport lamino kapoty, lehké sicny (Koenig, výhřev, sklopky, kůže, loga), OMP volant, hifi dle představ, typový výfuk Sebring, pružiny Eibach, zadní náprava z M3,2+oba stabilizátory, lehké zadní opěradlo, částečné zakrytí spodku auta a pod...

Napsal: stř 15.08.2007 11:12
od Skopek
Hehe, no ja sem raději svoje náklady psát nebudu, abych někoho neodradil! :)
No je ale fakt, že občas se něco posere na každém autě :roll:

Napsal: stř 15.08.2007 11:30
od Spajky
Skopek píše:Hehe, no ja sem raději svoje náklady psát nebudu, abych někoho neodradil! :)
Jen to napiš,jen moula si může myslet že provoz M3 bude stejně náročnej jako ochcávky :)

Napsal: čtv 30.08.2007 20:56
od Mirek
Hanz píše:po 38tis km a 2 letech (jeto i v zimě):
měněno těsnění pod víkem ventilů (začalo rosit) - 1200,-
termostat - 1400,-
čidlo ABS (LP) - 500,- (jeté, měl jsem ho doma)
4x olej, filtr - obecně snad 2tis/výměna
4x tlumiče KoniSport - cca 13tis (přední rep. patrony)
4x kotouče Zimmerman vrtané + 4x desky Ate - cca 16tis
benzínová pumpa (vyměněna za Walbro) - obecně asi 1-2000,- jetá
přední horní uložení tlumičů (výměna za D2) - cca 4tis
xy_krát výměna kol a pneu - netuším, ale asi hodně :-)
2x geometrie - po 600,-
1x test tlumičů - 200,-
1x velká diagnostika - 500,-
1x vážení auta - obecně 200,-
dlohodobá spotřeba - 10,6 (jezdím spíš dálky a moc nebrzdím :-) )

takže něco kolem 50tis za díly + pneu + kolem 125tis za benál + tuším 65tis pojištění... to dává kolem 6,3 Kč na 1km (bez pneu) :-)
Tyhle naklady vypadaji fakt rozumne, ale hodne moc zalezi na tom, v jakem stavu to auto poridis.

Napsal: pon 03.09.2007 15:50
od Speedy
Mno tak já přihodím dorbný info o M3 3,2. Seštelování Vanosu, výměna sítek a gumiček v něm, výměna řemenů a kladek a jednoho čidla sací vačky, a taky svíčky + seštelování CO a změření tlaků válců vyjde asi na 20k. Pokud pominu ty kladky, čidlo a tlaky, tak 15k každých 50kkm jenom za tohle :-)

Napsal: úte 29.09.2009 14:42
od Hanz
myslel jsem si, že mi teče gufero na klice a ono ejhle, byl to ventil v bloku, kterej měl úplně zpuchřelý o-kroužek... doporučuju na něj mrknout, mě to z něj táhlo olejovej film přes blok až na převodovku... je na plochej šroubovák a není tam moc dobrej přístup, takže motivovat přítulky s malýma ručkama :-))

Napsal: úte 29.09.2009 21:33
od Lion
Hanzi myslíš tenhle ventil? Ten sem kupoval taky zrovna letos nový, taky mě to tam začalo protíkat. :wink:
Obrázek

Napsal: stř 30.09.2009 09:17
od Hanz
jasný, č.5 na rozpadu... stačí vyměnit ten o-kroužek, zbytku nic není, mám pocit, že to jen drží olej v hlavě, aby nepadal hned samospádem dolů (aby po startu vačky nejely nasucho)

Napsal: stř 30.09.2009 09:51
od Deathbox
Sakra já budu mít asi stejný problém, myslel jsem že to teče guferem na klice, ale asi to bude také tohle, při volnoběhu to trochu tak nepravidelně kape...

Napsal: čtv 08.10.2009 14:09
od Speedy
Mě něco teče pod vyfukovym vanosem. A nemuzu prijit na to, co to je :-(

Napsal: pát 06.11.2009 20:26
od paveld
Měl bych dotaz - je nějaký zásadní rozdíl v údržbě M3 3.0 vs 3.2?

Napsal: pon 21.12.2009 22:37
od Lion
paveld píše:Měl bych dotaz - je nějaký zásadní rozdíl v údržbě M3 3.0 vs 3.2?
Řekl bych, že zásadních rozdílů tam moc nebude. Vše je hodně podobné. Jediný co člověka může u 3.2 při udržbě zaskočit je Double Vanos, který při "nesprávné údržbě" (rovněž životnost samotného Vanosu) může začít dělat neplechu v podobě poklesu kroutícího momentu a bude produkovat nepříjemný vrčivý zvuk (mnohdy stačí pouze vyměnit filtr Vanosu + přetěsnit Vanosy novýmy O-kroužky či vyměnit solenoidový ventily jako komplet i se sítkama). Pak je tu jiná převodovka, která je u 3.2 6-kvaltová a pokud se vysype, tak se zrepásnout jako třeba u 3.0 nedá. Nic jinýho co bych označil za zásadní rozdíl není. Většinou vše šlape jak má. :wink:

Napsal: čtv 07.01.2010 20:14
od paveld
Dík za vyčerpávající odpověď :-)