Stránka 1 z 2

Napsal: stř 15.05.2013 15:06
od WITT
Zdravím

Nedávno jsem pořídil E39, a zbyla mi tu E36 318 IS, kterou jsem zde inzeroval, ale neprodala se. Jde o limitku bmw motorsport, dakargelb, sedan. Než jí nechaz za 60 tis, tak jsem si jí radši nechal.

Vrtá mi teď hlavou - dá se s tímto motorem nějak laborovat , co se týče výkonu? Nechci do toho cpát peníze typu 100 tis, ale něco bych obětoval.

200 koní z toho asi nedostanu, ale když to má sériově 140, a já bych se dostal třeba na 170, byl bych spokojenej.
Nechci to na běžné ježdění, jen na občasné vyblbnutí někde na letišti, spálit pár gum a předjet nějakej 6ti hrnek :-D

Turbo by se mi líbilo, ale když jsem se zde na fóru dočetl, že by zástavba turba vyšla cca na 150 tis, tak jsem to zavrhnul.
Jak je na tom kompresor nevim.

Kazdopadne me napadlo, co do toho dat "nitro,nitrous oxid, NOS.."?

Set se dá koupit kolem 15 tis, což bych dal, a na můj účel se to zdá být dobré.

Moc jsem o tomto systému toho zde nenašel, tak kdyby mi někdo k tomu něco řekl byl bych rád..

Chtěl bych snížit hlavu, sání, výfuk.. bude potřeba upravit i řídící jednotka? Pokud ano, tak kde?

Jsem ochotný podstoupit riziko destrukce motoru, nebo když ten motor vydží třeba "jen" 40 tis, tak jsem spokojenej ..

Sice je to krásné auto, ale co s tím ..

Napsal: stř 15.05.2013 15:12
od Fx
Nos je výborná věc, v Rychle a Zběsile to ale kombinovali s pětadvacetikvaltem, rozjížděli se na nejvyšší stupeň a pak podřazovali až do konce sprintu :lol:

Napsal: stř 15.05.2013 16:38
od aigo
tak pokud to chces jen na obcasne jezdeni po letisti tak tam dejjinej motor? treba 4litra

Napsal: stř 15.05.2013 16:41
od WITT
To nejsem schopnej udelat sam, a nechat si to delat, to by asi taky vyslo na balik .. 30 tis bych do toho dal, ale to bych se ani nevesel ..

Napsal: stř 15.05.2013 18:15
od MattyX
postav repliku STW motoru a pak určitě nějakej šestivál potrápíš ;) bohužel, za tu cenu si pořídíš E92 M3 a měl bys jen motor :)

co se týče odladění ISA, dá se z 1.8 dostat na 2.0 delším zdvihem, popřípadě pak na víc převrtáním... víceméně v nějakým setupu, kterej by nestal moc pěněz (stejně to bude 50tis) se dostaneš něco kolo 170-180koní... víc už stojí moc peněz ...

resume ? vysrat se na to a dát tam R6, např 2.8 pokud to chceš na nějaký zablbnutí :)

Napsal: čtv 16.05.2013 12:06
od WITT
Dat tam 2.8 nebo 2.5 by asi problem snad nebyl, ale ja s tim chci ject nekam blbnout, platak nemam, a aby se nekde neco stalo, pak nekdo zjistil ze tam nemam motor co tam ma byt, asi bych to slusne odnesl .. a zlegalizovat to asi neni jen tak..

Co to nitro? Set za 15 tis, bude to mit nejakej efekt ?
Proc se o tom nikde moc nemluvi? Uvadeji kratkodobe 20 - 200 PS navrch, coz sice nemusi vydrzet motor, ale s rozumem by to snad slo ne ?

Napsal: čtv 16.05.2013 12:21
od WITT
http://jimiho-stranky.sweb.cz/NOS.htm

Tohle jsem si precetl, a fakt se mi to libi.
S rozumem by se to dalo na nejakej efekt slusne pouzit ne ? Litat s tim po letisti a palit gumy asi ne, ale predject nekoho se silnejsim motorem efektivnim zpusobem ?

Napsal: čtv 16.05.2013 12:23
od Fx
Ale jo, proč ne... Tomu plnoletému motoru to udělá radost.

Napsal: čtv 16.05.2013 18:37
od MattyX
WITT píše:Dat tam 2.8 nebo 2.5 by asi problem snad nebyl, ale ja s tim chci ject nekam blbnout, platak nemam, a aby se nekde neco stalo, pak nekdo zjistil ze tam nemam motor co tam ma byt, asi bych to slusne odnesl .. a zlegalizovat to asi neni jen tak..

Co to nitro? Set za 15 tis, bude to mit nejakej efekt ?
Proc se o tom nikde moc nemluvi? Uvadeji kratkodobe 20 - 200 PS navrch, coz sice nemusi vydrzet motor, ale s rozumem by to snad slo ne ?
Papírově se přestavba na šestiválec dá udělat, stojí to asi cca 7000kč a je k tomu dost ježdění, ale je to řešitelný :)

Cpát do spíš polomrtvého než živého ISa nitro ... to už radši zástavbu turba :lol:

Napsal: čtv 16.05.2013 20:40
od WITT
No jo , jenze Turbo je potreba odladit, vsechno vyjde na balik .

Nitro tam dam a jezdim, dokud se to nerozleti :-D

Ta prestavba na 6tival (2.8) vyjde papirove na 7 tis?

Co je potreba vse udelat a objezdit? Pokud by to bylo resitelne a nebyl to nadlidsky ukol, tak bych nad tim uvazoval.

A V8 se papirove asi uz neda, kdyz nebyla ani seriove ze ?

Napsal: čtv 16.05.2013 21:59
od MattyX
V8 se neda ... R6 v pohodě uplně ;)

je to pak litání mezi magistratem a STK + zažádat si o přestavbu u BMW (p.Stehlík)

Napsal: pon 20.05.2013 06:32
od fabledwarrior
Hehe začal jsem přemýšlet o uplně stejné věci jako ty na iS... taky jsem si našel NOS systém v akci za 15 litrů a už jsem o tom i četl a co sjem se dočetl, tak pokud máš v pořádku pístní kroužky a celkově tlaky ve válcích, tak s tím ten motor netrpí. Přečtl jsem toho celkem dost a taky bych do toho šel.. a ikdyby odešel motor, tak co no.. koupím jinej.. třeba tu R6tku už, ale nevím, kolik bych na to nitro musel jazdeit km, aby to odešlo.. vem si že láhev máš tak na 10 400m sprintů... navíc pokud dodržuješ určitá pravidla (např. jet s nitrem maximálně 15 sekund), tak ti ani nic moc nehrozí..

Jinak nečekej že ztoho najednou dostaneš +200 kobyl, to je nesmysl... na to bys musel mít mnohem více úprav na motoru, samostatný čerpadlo a celej ten kit pak nestojí 15 ale kolem 45 s DPH. Reálně ztoho ISa dostaneš tímhle kitem tak +60 koníků no.. ale i to je myslím slušný když si půjdeš dát sprinta třeba s tou 2 a půlou.. asi bude trošku čumět:D

Napsal: pon 20.05.2013 10:37
od WITT
Fabled: Jsem rad za to co jsi napsal, protoze presne tohle mam na mysli.
A ty do toho pujdes?
Je mi jasny, ze 200 koni to neda..

A jak pises, kdyz to motor nerozchodi, tak pujde jinej.. ISek motoru je plno, a 6val by se taky v poho sehnal ..

Pujdu do toho..

Napsal: pon 20.05.2013 10:54
od ARMAN
je to iso, monstrum z toho za 30t nebude

jsem si jisty že se najde někdo kdo si to auto oceni v původnim stavu, kdybys nezastavil inzerci tak bys ho už možna měl prodany

Napsal: pon 20.05.2013 14:47
od fabledwarrior
Asi do toho půjdu, protože jsem přemýšlel stejně jako ty, taky jsem zjišťoval na kolik by mě vyšla zástavba turba a došel jsem k závěru, že je to finanční nesmysl.. potom jsem si uvědomil, že auto stejně používám převážně na městský provoz (do práce, za přítelkyní a podobně), takže by se mi ta investice vůbec nevyplatila, nehledně na to, že za to kolik bych do toho vyrazil, už bych si mohl koupit fakt pěknou a dobře vybavenou 328i. Takže to nitro je pro mě na nějakej víkendovej sprintík nebo zablbnutí někde mnohem lepší. Ta cena za to je podle mě v pohodičce.

Napsal: pon 20.05.2013 16:28
od WITT
ARMAN: Do auta jsem dal dost penez, mam ho asi 6 let, je to limitovana edice a v tehle barve tohle samy v CR mozna ani neni .. nikdy jsem ho nikde nevidel a nevim o nikom kdo ho ma (to same). Kdyz mi lide volali ze ho berou hned za 45tis, tak jsem to bral pomalu jako urazku. Kdyby mi nekdo nabidl 70, nechal bych ho, ale i tech 60 je docela malo. Je mi jasny, ze to neni V6, ale i tak se s tim da pekne jezdit a udela s tim clovek paradu.
Takze proto takhle blbnu a snazim se s tim neco vymyslet ..

Napsal: stř 05.06.2013 20:50
od BAD
nebo potom nechat objednat neco takoveho http://www.metricmechanic.com/product-p ... s/m42-m44/

Napsal: pon 17.06.2013 20:07
od IlikeU
Az tam to nitro budete mit dejte vedet chi to videt :twisted:

Napsal: čtv 11.07.2013 11:46
od Lukys318is
Měl jsem v 318is nějakejch 180k odměřených na brzdě, auto stevěný na sprinty - sání BMC, výfuk od Supersprintu - komplet průchozí bez homologace dělaný na okruh, chip, ostrý vačky, svíčky, lepší vstřiky a výkonnější pumpa, odlehčenej setrvák - investice asi 150 tisíc. Nestavěl jsem já. Když vezmu srovnání s BMW - jelo to líp jak E36 320i, E30 s motorama M50B25, a trošičku líp než 323i M52B25, proti 328i jsem nějak moc nezaostával. Za ty prachy by bylo lepší koupit Mko. Auto točilo 7800ot. Naproti tomu hrozně stoupla spotřeba oleje a motor to nevydržel po cca 15ti tisících najetejch KM. Zadřený rozvody, zohybaný ventily, klika a vačky v pr. -> další investice 30tisíc do GO. Aby to fungovalo dobře musel by bejt celej vnitřek motoru kovanej. Takže doporučuju nad zvyšováním výkonu u 318is nepřemýšlet.

Napsal: stř 07.08.2013 22:06
od Thomeeno23
WITT píše:ARMAN: Do auta jsem dal dost penez, mam ho asi 6 let, je to limitovana edice a v tehle barve tohle samy v CR mozna ani neni .. nikdy jsem ho nikde nevidel a nevim o nikom kdo ho ma (to same). Kdyz mi lide volali ze ho berou hned za 45tis, tak jsem to bral pomalu jako urazku. Kdyby mi nekdo nabidl 70, nechal bych ho, ale i tech 60 je docela malo. Je mi jasny, ze to neni V6, ale i tak se s tim da pekne jezdit a udela s tim clovek paradu.
Takze proto takhle blbnu a snazim se s tim neco vymyslet ..
No jo jenže ber na vědomí že dnes si za 70k každej trouba radši koupí na parádu 316 - 320 ci e46, e36 je dnes v našich zemích prošpikovaných hiundaí a dacií na leasingy buď R6 srdcovka na svezení nebo ciganska kara za par supu...bohužel v našich zemích se tento názor jen tak nezmění, zkoušel jsi zahraničí? Myslím že tam by mohli takový vůz ocenit více