Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 02.10.2008 00:02
od Ganp
čus chlapy
Mam 325 e36 cupe r.v.93 M50
A chystam se na Go motoru kroužky atd a nejaky upravy ,jako třeba vačky,motany svody + vyfuk ,chip,lešteni kanalu.a když to sečtu tak jsem na 100 000kč a nikdo mi přesne nedokaže řict kolik koni bude narust a jestli to ma cenu!? jo a motor ma najeto 275 000km

Napsal: čtv 02.10.2008 07:51
od Rendis
Já bych řekl tak 20-40 koní.

Napsal: čtv 02.10.2008 10:03
od kosh
prodat a koupit M3. To je ta nejrozumnější cesta. Dostane lepší brzdy, podvozek, převodovku a hlavně motor, který funguje

Napsal: čtv 02.10.2008 17:26
od Spajky
ser na to... :)

Napsal: čtv 02.10.2008 21:09
od JIP
To by mě zajímalo, co by potom na to řekla spojka, převodovka, kardan, difer, poloosy atd., když to auto má na krku 300 000km... 8O

Napsal: čtv 02.10.2008 21:37
od Ganp
Do auta byl davanej pouze motor s novou skřini vše ostatni ma najeto 200 000km mam možnost sehnat motor z M5 e34?

Napsal: čtv 02.10.2008 23:28
od Spajky
Ganp píše:Do auta byl davanej pouze motor s novou skřini vše ostatni ma najeto 200 000km mam možnost sehnat motor z M5 e34?


neřikej že ho chceš rvát do 36tky :) pochop, že výměnou motoru to vše jen začíná. Pokud nejseš fakt nadšenec co má neomezenej rozpočet, tak nevidim význam

Napsal: pát 03.10.2008 19:37
od Ganp
nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!

Napsal: sob 04.10.2008 10:17
od MattyX
Ganp píše:nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!


tag si pockej nema to cenu...jinak z tou e36 s 3.6 z M5...motorem to jenom zacina to je pravda...na regionale v brne jak byl roman s e30 336i to pravidlo pouze potvrzuje..on to ma uvedeny v dokonalost a cena uprav je primo zavratna...kup radeji tu M3 a na tohle se vyseeer :)

Napsal: sob 04.10.2008 12:55
od Ganp
asi mate pravdu! :lol: kolik stoji takova M3 jde mi jen o motor a přislušenstvy!?

Napsal: sob 04.10.2008 13:09
od JIP
Ganp píše:asi mate pravdu! :lol: kolik stoji takova M3 jde mi jen o motor a přislušenstvy!?

Jedna bouchlá je v inzerci... ta by se dala využít na díly...

Napsal: ned 05.10.2008 10:40
od Mikrovlnka
Ganp píše:nadšenec sem ale stima prachama je to horši!asi tam necham toho 2,5l udelam svody a vyfuk necham si přebrousit vačky a možna chip.potřebuju nějakej vykon navic abych mohl jezdit drifty !a na M3 momentalne nemam! spiš až časem!


Jestli to chceš na drifty tak začni tim, že zkrátiš diferák a hlavně to co nejvíc odlehči... Prostě všechno nepotřebný ven... Jo taky je velice velice důležitej podvozek... Čim tvrdší tim lepčí... Aby si to nehodil pak na boudu...

Napsal: ned 05.10.2008 18:06
od Ganp
Mam tam podvozek od H&R předek snižen o 6cm a zadek o 4cm!v aute mam pouze 2 sedačky zatim puvodni -shanim skořepinu od sparco!!diferak tam mam z 1.8 IS nejkratši dif co je! akorat shanim s samosvorem!šel jsem z vahou hodne dolu vyndal sem i topeni a odpojil vohřev škrtici klapky ,odlehčil palubku a budu vyřezavat rezervu.misto ni přijde jen plech!i vyko kufru se bude vyřezavat! kde přesne je ta M3 -zbořena?

Napsal: pon 06.10.2008 09:03
od JIP
Ganp píše:Mam tam podvozek od H&R předek snižen o 6cm a zadek o 4cm!v aute mam pouze 2 sedačky zatim puvodni -shanim skořepinu od sparco!!diferak tam mam z 1.8 IS nejkratši dif co je! akorat shanim s samosvorem!šel jsem z vahou hodne dolu vyndal sem i topeni a odpojil vohřev škrtici klapky ,odlehčil palubku a budu vyřezavat rezervu.misto ni přijde jen plech!i vyko kufru se bude vyřezavat! kde přesne je ta M3 -zbořena?

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=54462

Napsal: pon 06.10.2008 09:59
od Speedy
Ohřev klapky je celkem důležitá věc, protože když je studená, tak TI na ní zůstávají kapičky benzínu a motor když je studený může pokuckávat.
Daleko lepší je odpojit přisávání olejových par od vaček, které vede před klapku.

Každopádně s tou 2,5 za málo peněz nic nenahoníš a za hodně peněz to nebude mít stejně víc jak 250koní a malej krouťák.

Jediný dvě řešení jsou buď to celé překopat na Mpower včetně náprav, pohonu, brzd nebo to celý hodit ze skály pořešit už silnější auto v základu.

Napsal: úte 07.10.2008 19:33
od Ganp
odsavani sem odpojil!a motor za studena necuka!a když to tam necham tak mi pujde do motoru teplej vzduch kerej meně stlačitelnej než studenej.samozdřejme tam mam K&N filtr a naporovy sani!

Napsal: čtv 09.10.2008 14:13
od George_D
Já bych se toho nebál a jdi do toho, v BMW neni jen M power. Viděl jsem jezdit solidní drifty i s E30 IS, ne sice nějaký dlouhý zatáčky, ale technický tratě si dávala moc pěkně, tak nevim proč by 325 trošku poladěná se nedokázala sklouznout. Každej nemá hned prachy na plnohodnotnou výbavu a já fandim všem, kteří se snáží i za cenu, že to nebude uplně pecka, takže šup do toho. Možná by nebylo zlý u 325 jít cestou kompresoru, kterej by nevyšel tak draho a získal bys spodek, já ti fandim, pak ukaž výsledky :wink:

Napsal: čtv 09.10.2008 15:24
od Helldiver
Uz ma tiez tie reci, ze "predaj to a kup si M-power, 540i..." moc nebavia, netvrdim ze to mozno vo finale nie je vyhodnejsia volba (cena/vykon), ale niekoho to aj upravovat bavi, rad sa s tym hra... Pre mna je to take lego, tiez davam do 535i vela penazi do upravy motora a podvozku , ze sa menej by som mohol predat a kupit 540i a vo vysledku by to asi islo lepsie alebo prinajhorsom rovnako, ale to ja nechcem - mam proste rad R6tky, ich zvuk, to ze ma auto znacne (cca 100kg) nizssiu hmotnost ako 540i, radost z toho ze si to odladim a zlozim sam, ze si motor pekne vynovim... Proste predat a kupit silenjsi model pre mna nie je riesenie, neprinieslo by mi to radost, kupit a jazdit... Ja sa v tom potrebujem vrtat :D .

Napsal: čtv 09.10.2008 17:28
od Speedy
Ne každý je ochotný se v tom vrtat za 2x tolik peněz, než kdyby koupil hotový produkt, ale proč ne :-) Každopádně na drifty to není jen o motoru, ale hlavně o podovzku a o tréninku. Nicméně proč se trápit s něčím slabým a být tím znechucen, když může mít člověk radost s něčím, co opravud bude umět podat nějaký dobrý výsledek? ;-)

Napsal: čtv 09.10.2008 19:34
od Ganp
upřimě si myslim že ta 325 ma slušny potencial a driftovat se stim da .samozdřejmě se na tom budou delat nejake upravy určite komplet vyfuk a odlehčenej setrvak a řemenice ,ožna chip!!!nějaky to kilo se ješte na autě najde ktery pujde dolu!a hlavne toho času a tich penez co jsem dotoho dal to mi za to nikdo neda !!ale stejne přemejšlim že časem budu pořizovat M3