Stránka 1 z 4
Napsal: pon 07.04.2008 19:52
od tom28
Ahoj mám motor 2,8 vanos: je to trochu okuchaný, bez serva a klimatizace, teď dodělávám CAI a pak bych to chtěl poladit na brzdě. Mám tam katy a zajímá mě, jestli když je vyřežu jestli to bude mít nějaký přínos, nebo ne. Zajímá mě Ps nikoli optimální spotřeba. Díky
Napsal: pon 07.04.2008 21:50
od 540david
Samotný vykuchání je k ničemu. Jestli chceš, aby to mělo nějaký význam tak komplet výfuk. Tj-výfukové svody-rezonátor(+Nm) nebo trubka(+KW)-koncový tlumič. Nejlepší je komplet se spočítaným odporem(jedna firma). Po tom je nutné nastavit mapy Řj, pro optimalizaci vlastností motoru. Ale pokud už tohle podstoupíš je lepší dělat komplet motor...... přeji hodně štěstí

obdivuji lidi co se do takových úprav pustí

Napsal: pát 13.06.2008 18:08
od bmwmaniac
Napsal: pát 13.06.2008 19:49
od Pejta-7er
Taky půjdou ven, jsou zapečený, a vypálený, jestli ti fungujou, nech je tam, jestli ne, dej je pryč. Měl jsem tds a kat byl v háji, vyndal se a pak sem se divil, jak to jelo, je to asi jako když máš rýmu, a máš dýchat nosem.

Napsal: pát 13.06.2008 23:53
od BMWPower
Existují i sportovní katalyzátory. Nemám s tím žádnou zkušenost. Takže pokud někdo něco víte tak to hoďte do placu. Taky mě tohle téma docela zajímá.

Napsal: úte 24.06.2008 09:09
od kamikaze5100
Daval jsem misto Katu rezonatory na e36 325 bez vanos a pomohlo to docela znatelně, takže na mem novem autě 323i vanos to chcu udělat taky, ale misto rezonatoru přemyšlim o dinomaxu.
http://cartuning.cz/zbozi/produkt-549/r ... 785mm.html
Je to vlastně podobne akurat by to nemuselo tak drnčet jako rezonator.
Napsal: pát 11.07.2008 09:38
od fixCZer
já ho nemám, při přestavbě nepasuje svod na pův. vejfuk (kdo by to byl řekl), tak místo katu kus trubky, jsem zvědavej
Napsal: pát 11.07.2008 10:01
od Starosta
kamikaze5100 píše:http://cartuning.cz/zbozi/produkt-549/rezonator-dynomax-magnum-glasspack-muffler-50x785mm.html
Teda na tom odkazu je to jak kdyz to psal Němec

Je tam asi tisic chyb na centimetr ctverecni

Napsal: pát 11.07.2008 12:18
od patras
Pejta-7er píše:Taky půjdou ven, jsou zapečený, a vypálený, jestli ti fungujou, nech je tam, jestli ne, dej je pryč. Měl jsem tds a kat byl v háji, vyndal se a pak sem se divil, jak to jelo, je to asi jako když máš rýmu, a máš dýchat nosem.

tds s katem jo ?

.. v tds ale neni kat ale zachytavac pevnych castic

...
tak se nediv ze to jelo lip kdyz to bylo asi uplne ucpany ...
jinak kat vyndas ale pak nepis ze ti houpe volnobeh a pri dobrzdovani obcas chcipne atd

Napsal: ned 13.07.2008 10:49
od Vikec
Taky jsem vyhodil kat,středovej tlumič a nahradil rezonátorem Muffler a super. Mám taky ještě čip od Bmwpower a sání K.N ze stíněním a jezdí ted 320i jak 325i

Ted tam ještě budu montovat svody od Supersprint tak jsem zvědavej

Napsal: čtv 28.08.2008 12:52
od sominek
patras píše:Pejta-7er píše:Taky půjdou ven, jsou zapečený, a vypálený, jestli ti fungujou, nech je tam, jestli ne, dej je pryč. Měl jsem tds a kat byl v háji, vyndal se a pak sem se divil, jak to jelo, je to asi jako když máš rýmu, a máš dýchat nosem.

tds s katem jo ?

.. v tds ale neni kat ale zachytavac pevnych castic

...
tak se nediv ze to jelo lip kdyz to bylo asi uplne ucpany ...
jinak kat vyndas ale pak nepis ze ti houpe volnobeh a pri dobrzdovani obcas chcipne atd

dá se u toho tdsa ten zachytávač vyčistit nebo new? a co to přesně udělá když ho dáš do piče? nebude to hulit jak lokomotiva? právě se chystám na chip a zároven chci upravit výfuk - udělat si trubky z nerezu a koncovej díl chci zkrátit a schovat pod nárazník aby nebyl vidět...
poraď pls. dík
Napsal: čtv 28.08.2008 13:18
od Bullitt
Když vyhodíš kat tak ti to pojede líp, důvod? Ten kat je nejspíš totálně zapečenej a funkčnost je mizivá, proto najednou začne jít do otáček. Pokud by si tam dal kat úplně nový tak to pojede nejspíš ještě líp. Měl jsem vyhozenej kat a hodně to ovlivňovalo lambdu za studena a celkově auto špatně reagovalo na plynový pedál (nebyl tam skoro žádný výplach), ale je to motor od motoru, chce to zkusit. A když vyhodit tak nechat odborníkem navrhnout non-kat potrubí.
Napsal: čtv 28.08.2008 18:06
od sominek
no jo ale když vyhodím kat ven tak to začne hulit a zvedne se spotřeba ne??? a navíc mě s tím vyhodí na emisích ne???
Napsal: čtv 28.08.2008 19:15
od Bullitt
přesně tak, opět je to motor od motoru, s kat-out se mi auto chovalo za studena podivně a mělo špatnou reakci na plyn, dal jsem kat nový a stačí ťuknout v nízkých otáčkách a je to cítít, v dolních kat-out dost ztratí na pružnosti, navíc alespoň mě se ten kovový zvuk opravdu nelíbil, navíc jsem obtěžoval noční život na sídlišti protože koncák je průchozí takže to tlumil jen střední tlumič a to byl randál až jsem se styděl
samozřejmě je řeč jen o atmosférách
hodně slýchávám od lidí jak jim pomohlo, že kat dali pryč - auto táhne od spodu a podobně, ale v 90% je to jen tím že ten kat má po životnosti, ale jsou i auta kde to vážně pomůže, ale inženýrům z Mnichova bych do jejich počtů nehrabal

Napsal: pát 29.08.2008 14:16
od sominek
njn. nebojím se co lidi atd... když jsem to koumal tak u mojí e34 tds je výfukový potrubí - svody, kat a pak už jen potrubí a tlumič jako poslední díl. když bych ten kat vyhodil tak si nemyslím že by to mělo odezvu na chování motoru při volnoběhu ani v nízkých otáčkách. neřeším ani tolik to, že bych ho vyhodil protože z orig zadního dílu si vyřežu jen tlumič a od prvního dílu si nechám udělat trubky z nerezu, který navařím s tlumičem protože chci zkrátit výfuk a na konci udělat koleno pod auto aby nešel vůbec vidět... jde mi jen o to o kolik to bude poznat na emisích a jestli to nebude hulit jak lokomotiva pak jdu v zimě aj na chip...
je mi jasný že to hulit bude ale nechtěl bych aby to nebylo fakt moc...
Napsal: pát 29.08.2008 15:13
od Bullitt
já jsem mluvil pouze o atmosférických motorech, u turba ti to jedině prospěje co se týče výkonu, ale hulit to bude neskutečně na to se připrav
možná i nějak takhle
http://www.youtube.com/watch?v=OerlZNWoDd0
Napsal: pát 29.08.2008 16:12
od sominek
njn a to zas zrovna nechci...
jestli je kat po smrti tak jsem chtěl předejít i tomu, že bych musel kupovat novej pač příjde asi na 10tk
Napsal: sob 30.08.2008 18:33
od Bullitt
nevím jak je to u dieselů ale na benzín se dá pořídít klasický univerzál který příjde na zhruba 2 tisíce a pak jsou sportovní které mají lepší propustnost a tam je to od 4tis výše podle kvality ale ve spodní hranici se dá sehnat i magnaflow což alespoň co se týče klasických výfuků má v USA dobré jméno
Napsal: sob 30.08.2008 20:58
od sominek
njn... u benzínu je to něco jinýho a možná bych aj řekl že jednoduššího... nevím prostě jedinná možnost bude holt to vyzkoušet bez katru jen tak a uvidí se...

Napsal: ned 30.05.2010 11:13
od pesa84
Ahoj, asi se už nedozvíme jak jsi dopadl,vid?