Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 10.03.2008 17:25
				od akatahu
				Nema niekto skúsenosť stýmto podvozkom?
Nastavitelny že vraj 0-50mm
http://www.x1.cz/index.php?option=com_v ... 4&Itemid=1 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 11.03.2008 13:58
				od papyk
				Tohle bude šetření na nesprávném místě, dávám mu tak 1rok a je K.O., co taky čekat od stavitelného podvozku za ty lowe, že? Sám jsem ted po zimě byl nucen podvozek řešit, nakonec jsem skočil do KW -60/-40 za 15k, štelovák od KW vyjde na cca 24k.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 12.03.2008 23:18
				od Storm
				To je pravda, na podvozku se šetřit nemá, podle mně to jde ruku v ruce s motorem, k mé 540i jsem vybral kompletní kit od Bilsteinu, je to B12 se snížením 25/35, věřím že to bude super svezení  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 16:13
				od elektrik
				na kolik ti to vyšlo? potřebuju něco na 535 a nevim jestli bilstein nebo kw....zýatim to resim levnyma tlumicema od jednoho zdejsiho clena,ale predpokladam ze nevydrzi dlocho tak me zajima co bude lepsi....chtel bych aby to bylo dost tvrdy a aby to dobre sedelo...... nejakej konfort nepotrebuju od toho mam mercedes:)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 17:00
				od Helldiver
				Ja davam na 535i bilstein B4, v spojeni s origo M-technik pruzinami, tlmice su to v podstate seriove (ale zato velmi kvalitne), Pruziny robia znizenie cca 15-20mm, takze by to nemalo byt o moc tvrdsie ani menej prakticke na beznu premavku, pritom na 17' s novymi gumami to sedi moc pekne uz teraz... Zaujimave je ze podla ETK na E34 existuju len predne M-technik pruziny, znizenie zadku je riesene tak ze v hornom ulozeni tlmica sa nepouzije taka distancna podlozka 

 .
Edit: tak nakoniec nie, existovali aj zadne M-technik pruziny a ta distancna podlozka bolo zvysenie napravy vozidiel pre vychodnu europu 

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 20:05
				od Storm
				elektrik píše:na kolik ti to vyšlo? potřebuju něco na 535 a nevim jestli bilstein nebo kw....zýatim to resim levnyma tlumicema od jednoho zdejsiho clena,ale predpokladam ze nevydrzi dlocho tak me zajima co bude lepsi....chtel bych aby to bylo dost tvrdy a aby to dobre sedelo...... nejakej konfort nepotrebuju od toho mam mercedes:)
B12 Kit od Bilsteinu vyjde kolem 26 tis, podle nmě to je špičkový podvozek a na BMW patří, svezení je naprosto dokonalé, příjdeš sice o pohodlí, ale jak píšeš, nevadí ti to, s KW zkušenosti nemám, v tom ti neporadím.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 20:13
				od kavanda
				Storm píše:elektrik píše:na kolik ti to vyšlo? potřebuju něco na 535 a nevim jestli bilstein nebo kw....zýatim to resim levnyma tlumicema od jednoho zdejsiho clena,ale predpokladam ze nevydrzi dlocho tak me zajima co bude lepsi....chtel bych aby to bylo dost tvrdy a aby to dobre sedelo...... nejakej konfort nepotrebuju od toho mam mercedes:)
B12 Kit od Bilsteinu vyjde kolem 26 tis, podle nmě to je špičkový podvozek a na BMW patří, svezení je naprosto dokonalé, příjdeš sice o pohodlí, ale jak píšeš, nevadí ti to, s KW zkušenosti nemám, v tom ti neporadím.
 
KW je absolutní špička ale taky ta cena.Na normální ježdění stačí Bils,ale na závody určitě KW.Kamarád jezdí závody do vrchu(BMW) a konkrétně přešel z Bilsteinů na KW.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 13.03.2008 21:15
				od Storm
				Tak mně teď pouč, z čeho soudíš že KW je absolutní špička ? To by mně fakt zajímalo ?  

 Taky mně vysvětli tu cenu, jak si to myslel ?  Chceš mi říct, že KW je dražší než Bilstein ? Hm, na normální ježdění že  stačí Bilstein ? 

 Víš ty vůbec, že Bilstein B16 Kit stojí okolo 70 tis a že nejrychlejší kolo na Nuerburgringu zajelo BMW na Bilsteinech ?
Rád se nechám poučit a vysvětlit rozdíl !  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2008 02:29
				od elektrik
				zajímavá debata.....přihoďte ještě někdo něco do mlýna z vašich zkušeností ať si udělam představu kterej z těhto podvozků je tvrdší a kterej komfortnější. Já dávam přednost tvrdšímu podvozku co bude perfektně držet stopu. Na jakékoliv houpání nemam žaludek:)
Taky by mě zajímalo jestli je podvoek o snížení -60/-40 tvrdší než třeba -40/-40.
Jen doufam že nebudu muset 2x za rok měnit ramena 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2008 02:33
				od elektrik
				jinak si myslim že bilstein je dražší než kw a taky bych řekl že na ávodní účely nepatří ani jeden z nich. Jestli někdo znáte Pecha z plzně tak ten mě prve říkal že jen tlumiče na jeho subaru vyjdou na 230000 a že nic levnějšího nemůže použít protože by se někde rozmlátil v lese....... tak nevim co je na tom pravdy:)
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2008 08:00
				od kavanda
				elektrik píše:jinak si myslim že bilstein je dražší než kw a taky bych řekl že na ávodní účely nepatří ani jeden z nich. Jestli někdo znáte Pecha z plzně tak ten mě prve říkal že jen tlumiče na jeho subaru vyjdou na 230000 a že nic levnějšího nemůže použít protože by se někde rozmlátil v lese....... tak nevim co je na tom pravdy:)
Nejčastěji používané závodní podvozky u nás:
Ohlins - Proflex - KW - Bilstein
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.04.2008 10:14
				od mari
				Já si myslim že je to všechno zhruba na stejný úrovni. Každej druh je pro jiný účely tak jde jen o to vědět k jaké jízdě se bude používat.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.04.2008 17:39
				od motokarista
				premyslim proc by mel ten podvozek po roce jit do kytek a co by se s nimi mohlo stat? myslite ze tlumice vytecou a konec? taky zalezi kde s nimi jezdim a jak. pokud s nimi nekdo bude driftovat je to rozdil nez kdyby jezdil dalkove tury.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 02.06.2008 09:54
				od andilek
				nechapu jak muzete soudit jestli je lepsi ten nebo ten podvozek.... preci kazde auto kazdeho z vas ma jiank nastavenou geometrii jine gumy jine stabilizatory jine teziste a jinak rozlozenou hmotnost... podle me nejni lepsi ani KW ani nic jineho... jen zalezi na celkovem sladeni celeho podvozku a umu ridice..