Stránka 1 z 1

Napsal: úte 20.02.2007 23:18
od Lukasek
Mám Bmw 530D m-paket 2000 135kw, najeto 125tis. km, uvažuji o chipu, takže budu rád za vaše rady , zkušenosti a komentáře. díííky :D

Napsal: stř 21.02.2007 15:58
od Andre
Jdi do toho 8)

Napsal: čtv 22.02.2007 10:08
od Marek-is
Take doporucuji z vlastnich skusenosti s 330d.Samozrejme zalezi na km a stavu motoru a take na firme co ti to bude delat.Spis se obavam ze konecnej pocit nebude tak extra fadni protoze petka je dost tezka.

Napsal: čtv 22.02.2007 12:38
od Andre
Ale bude. Máme 530D kombi přečipované na nějakých 230hp + se hodně zvedl krouták a je to sakra poznat :D

Napsal: čtv 22.02.2007 20:46
od 320Miafie
dobrý no, já mám 330d 135kW ´02 a každej rozumnej mě od čipování odrazoval, jde prý rychle do háje turbo i vstřiky!

Napsal: čtv 22.02.2007 23:05
od Marek-is
320Miafie píše:dobrý no, já mám 330d 135kW ´02 a každej rozumnej mě od čipování odrazoval, jde prý rychle do háje turbo i vstřiky!
na tom taky urcite neco bude.. :idea:

Napsal: pát 23.02.2007 10:31
od Lukasek
Andre píše:Ale bude. Máme 530D kombi přečipované na nějakých 230hp + se hodně zvedl krouták a je to sakra poznat :D
:-), v kolika km jsi to přibližně chipoval? kolik jsi s tím najel? Ňáký obtíže? Turbo bylo na mé 530D měněný už v 60tis. km a načipovaný to nebylo(vada). Nezáleží životnost turba a vstřiků spíš na štěstí(kus od kusu) a na tom jestli člověk nejezdí vyloženě jako prase, než-li na tom zda je auto načipovaný??? Kdo ti ten čip dělal a za kolik? Nikde jsem četl, že diesel-technik je celkem spolehlivý. Chtěj tam za to asi 11tis.kč???
díííky :D :lol:

Napsal: pát 23.02.2007 10:51
od Lukas H.
Lukasek píše: Nikde jsem četl, že diesel-technik je celkem spolehlivý. Chtěj tam za to asi 11tis.kč???
díííky :D :lol:
Muzu zaridit slevu... :wink:

Napsal: pát 23.02.2007 11:04
od Marek-is
Taky jde oto jestli neni rozumnejsi nakej modul ci power box,protoze kdyz pujdes s necim do servisu tak ti ten chip smaznou a musel bys to znovu nahrat...na tohle me upozornili aj v dieseltechniku....tak jsem sel radej do mdulu....

Napsal: pát 23.02.2007 23:11
od Vena
Marek-is píše:Taky jde oto jestli neni rozumnejsi nakej modul ci power box,protoze kdyz pujdes s necim do servisu tak ti ten chip smaznou a musel bys to znovu nahrat...na tohle me upozornili aj v dieseltechniku....tak jsem sel radej do mdulu....
Power Box? :lol: Myslíš jako tohle? http://obd.ec.cz/powerbox/

Napsal: sob 24.02.2007 12:12
od Andre
Lukasek píše:
Andre píše:Ale bude. Máme 530D kombi přečipované na nějakých 230hp + se hodně zvedl krouták a je to sakra poznat :D
:-), v kolika km jsi to přibližně chipoval? kolik jsi s tím najel? Ňáký obtíže? Turbo bylo na mé 530D měněný už v 60tis. km a načipovaný to nebylo(vada). Nezáleží životnost turba a vstřiků spíš na štěstí(kus od kusu) a na tom jestli člověk nejezdí vyloženě jako prase, než-li na tom zda je auto načipovaný??? Kdo ti ten čip dělal a za kolik? Nikde jsem četl, že diesel-technik je celkem spolehlivý. Chtěj tam za to asi 11tis.kč???
díííky :D :lol:
Auto bylo čipováno firmou BitPower při cca 88 tis. km. Ted najeto 95 tis. a pohoda. Cena byla 15 tis. a bylo to formou upravy dat ř.j.

Napsal: sob 24.02.2007 20:36
od Marek-is
Vena píše:
Marek-is píše:Taky jde oto jestli neni rozumnejsi nakej modul ci power box,protoze kdyz pujdes s necim do servisu tak ti ten chip smaznou a musel bys to znovu nahrat...na tohle me upozornili aj v dieseltechniku....tak jsem sel radej do mdulu....
Power Box? :lol: Myslíš jako tohle? http://obd.ec.cz/powerbox/
tak to je hodne slozite :D

Napsal: sob 24.02.2007 20:55
od dargon
jo uz se to tu resilo nekolikrat proste se jen zvedne nejaka hodnota no vis jak :) :lol:

Napsal: pon 26.02.2007 12:33
od FrANTOMAS
Power box nedávat, radši přehrání chipové jednotky. Již sem to psal na foru 5tek. Měl jsem Alfu upravenou od bitpower a byli šikovní. Chip už si ale nedám nikam. do BMW ani nepatří a už vůbec ne pokud má auto víc najeto a je náchylné na odcházení turba a vstřiku (jako motor d 135 kw je). Ale proti gustu žádný dišputát. Jestli namontuješ, dej vědět jak si spokojenej. :idea:

Napsal: úte 27.02.2007 19:20
od Lukasek
Děkuji Vám všem za rady a připomínky. Pravděpodobně do toho skočim koncem dubna :D :D. Vážně uvažuji o diesel-technik, reference jsou na to zdá se dobré.
K těm vstřikům a turbu, no doufám, že to nebude tak horké, známí mají dvě 530D r.v. 99 mají na obou dost přes 200tis a nedělali ani vstřiky ani turbo. Na mém bylo turbo děláno v 60tis, těď má 60tis, tak snad vydrží :-).

Rozhodně dám pak vědět jak jsem dopadl. Pokud máte ještě nikdo ňákou připomínku nebo radu, tak sem s ní, pečlivě to zvažuji.
Všem děkuji :-) :D :D :D

Napsal: čtv 01.03.2007 21:30
od kadous
chipnot naftu jednoznecne pozitivni zalezitost,mam e39 tdsa s chipem na nejakych 170ps a super sptreba mensi kroutak lepsi proste super,ale vzdycky nez nastartujes tak si uvedom ze to neni cista M5 ale nafta a budes spokojenej

Napsal: stř 14.03.2007 16:29
od Boriss23
PowerBox je silena blbost...jedine coti to prida je kour a naftu.....
Chip je urcite lepsi...zmeni ti to dobu vstriky a dane mnozstvi nafty,tudiz ti v řj preprogramujou mapy...
a vysledek pri normalni jizde mensi spotreba(vyssi toc moment)
vetsi zrychleni(vyssi tlak turba)
....ale spotrebu bych neresil,chipujes auto a vic koni vic jede.....

Napsal: ned 08.04.2007 21:45
od 320Miafie
Lukasek píše:Děkuji Vám všem za rady a připomínky. Pravděpodobně do toho skočim koncem dubna :D :D. Vážně uvažuji o diesel-technik, reference jsou na to zdá se dobré.
K těm vstřikům a turbu, no doufám, že to nebude tak horké, známí mají dvě 530D r.v. 99 mají na obou dost přes 200tis a nedělali ani vstřiky ani turbo. Na mém bylo turbo děláno v 60tis, těď má 60tis, tak snad vydrží :-).

Rozhodně dám pak vědět jak jsem dopadl. Pokud máte ještě nikdo ňákou připomínku nebo radu, tak sem s ní, pečlivě to zvažuji.
Všem děkuji :-) :D :D :D
Tak jak to všechno dopadlo s čipováním?? Motor dří ??