Napsal: stř 22.09.2004 14:24
Ahoj, má někdo na e34 snížené - tvrdší pružiny a původní tlumiče ? Zajímá mě jak se to chová, o kolik to auto na dírách je tvrdší. Všechny dojmy. Díky Karel 603402110
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.
No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo...DUDE píše:snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida
njn, snizena sedmicka, to je nadhera : - )TOMMANO_V12 píše:No vsak ano, tam mam i snizeny tlumice, jinak se to vubec neda, sem si tenkrat na S125 zkracoval predni pruziny a kdyz sem si za jizdy otevrel okynko tak sem z nej malem vypadl, jak to skakalo...DUDE píše:snizeny auto vypada urcite lip, pokud tam mas i kratsi tlumice uzpusobeny jinemu pracovnimu zdvihu tak je vse vporadku. Pokud ne ... urcite to nema lepsi jizdni vlastnosti nez puvodni pruziny urcene k praci s origo tlumici ..TOMMANO_V12 píše:Ja mam vzadu i v predu na E32 snizeny pruziny (myslim ze ty stejny dou i na E34) a ze by to bylo nejaky tvrdsi bo to bylo vice slyset na dirach tak to se teda rici neda, sedi to jako prase, zatacky se daji projizdet opravdu velkou rychlosti... Urcite doporucuju auto vypada lip a 100% pozitek z jizdy.
A pokud pruziny pro snizeni nejsou tuzsi nez origo, unika mi smysl, auto pak musi jit v extremu do dorazu ... a to jizdnim vlastnostem taky neprida![]()
![]()
na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kusZave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim...
aha.. tak to bylo mozna litr za obe...DUDE píše:na litr/kus zacinaji novy .... ja kupoval pred lety taky na E34 starsi za 500/kusZave_M50 píše:Ja se ptal na vrakalu u smida a rekl mi za nejaky snizeny myslim litr/kus... Premejslim...
To sem presne premejslel ze bych tam dal -40/-20. No jeste uvidime, ale ten predek musi jit dolu urcite...Klakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...
Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technicvypadal, ze by udrzel lokomotivu...
Podle ETK a cen Autecu na webu cca 2900kč predni a cca 2400kč zadní. Obojo předpokládám + DPH.Speedy píše:Kolik pls koštuje přední stabil z M3 u Renocaru?Hanz píše:predni urcite neni tuzsi, mel jsem ho vyfotit, kdyz jsem jej kupoval v RenoCaru... myslel jsem, ze se spletli a je alespon na 7mu M-technicvypadal, ze by udrzel lokomotivu...
jako by jsi mi povídal z dušeKlakson píše:mám na E39 snížený pružiny 40/20, sériový BMW tlumiče, komfort stejnej, do zatáček se to míň naklání a vypadá to skvěle. Žádný porblémy s origoš tlumičema nejsou, jsou dost tuhý oproti Sachs atd...