Napsal: stř 27.03.2013 18:04
Můj problém vznikl prasknutím hlavy a následným únikem chladící kapaliny do válce. Vždy přes noc mi do válce nateklo tolik vody, že s motorem ani nešlo startérem otočit. Zkoušel jsem startovat a startovat, zhasinaly kontrolky, ale já to pořád zkoušel dokud to najednou přestalo startovat :-/
Opravil jsem hlavu a vše okolo, ale zůstal mi problém se startováním
Začal jsem hledat na netu co s tim a díky klubu jsem narazil na člena jménem FX.
Napsal jsem mu soukromou zprávu s mým problémem a on mi poradil, ať zkusim odpojit jednotku EWS (za kastlíkem u spolujezdce, žlutá svorkovnice a na krabičce je napsáno EWS) a následně propojit pin 1 + 3 na žluté svorkovnici a zkusit zastartovat klíčkem.
Motor začal startovat, ale samozřejmě nechytl, protože tim propojujete jen startér. Je to jen zkouška, jestli není chyba někde ve spínačce, startéru, vodičích atd..
Tim jsem se dozvěděl že mám chybu v EWS (protože mi dřív imobilizér neblbnul a ani jsem o něm nevěděl, tak jsem vyřadil možnost špatné snímací cívky a doufal jsem že v T/R modulu to nebude
). Na diagnostice značky Autocom jsem se dostal do Řj motoru a tam byla nesmazatelná chyba s kouzelným číslem ,,81" což je podle schémat pin mezi EWS a ŘJ motoru.
To mě utvrdilo v tom, že je chyba v EWS.
Začal jsem si opět psát s členem FX a různě se ho vyptávat na možnosti oprav, vyřazení imo, emulátorů z ebay atd.
Pochopil jsem že my jsme na to krátký a FX mi psal že mi to EWS z 75% dá do kupy, tak jsem to riskl. Poslal jsem mu ho do Prahy, jen mu to přišlo, tak mi psal, že to šlo a že to mám hotové
Ještě ten den mi to odeslal zpět
Tak jsem byl zvědav, zda to výjde.
Když mi EWS přišlo, tak jsem ho zacvakl do svorkovnice a zkusil nastartovat.
Auto startovalo, já skákal radostí a člen jménem FX má od nás velký dík a respekt.
Jestli někdo řešíte podobný problém s EWS, tak být vami, tak neváhám, ozvu se FX a nedělám si s tim vůbec vrásky. Za to, co si za to řekne, se vám ani nevyplácí zkoušet nějaký emulátor a lámat si s tim hlavu
Opravil jsem hlavu a vše okolo, ale zůstal mi problém se startováním

Začal jsem hledat na netu co s tim a díky klubu jsem narazil na člena jménem FX.
Napsal jsem mu soukromou zprávu s mým problémem a on mi poradil, ať zkusim odpojit jednotku EWS (za kastlíkem u spolujezdce, žlutá svorkovnice a na krabičce je napsáno EWS) a následně propojit pin 1 + 3 na žluté svorkovnici a zkusit zastartovat klíčkem.
Motor začal startovat, ale samozřejmě nechytl, protože tim propojujete jen startér. Je to jen zkouška, jestli není chyba někde ve spínačce, startéru, vodičích atd..
Tim jsem se dozvěděl že mám chybu v EWS (protože mi dřív imobilizér neblbnul a ani jsem o něm nevěděl, tak jsem vyřadil možnost špatné snímací cívky a doufal jsem že v T/R modulu to nebude

To mě utvrdilo v tom, že je chyba v EWS.
Začal jsem si opět psát s členem FX a různě se ho vyptávat na možnosti oprav, vyřazení imo, emulátorů z ebay atd.
Pochopil jsem že my jsme na to krátký a FX mi psal že mi to EWS z 75% dá do kupy, tak jsem to riskl. Poslal jsem mu ho do Prahy, jen mu to přišlo, tak mi psal, že to šlo a že to mám hotové

Ještě ten den mi to odeslal zpět

Když mi EWS přišlo, tak jsem ho zacvakl do svorkovnice a zkusil nastartovat.
Auto startovalo, já skákal radostí a člen jménem FX má od nás velký dík a respekt.
Jestli někdo řešíte podobný problém s EWS, tak být vami, tak neváhám, ozvu se FX a nedělám si s tim vůbec vrásky. Za to, co si za to řekne, se vám ani nevyplácí zkoušet nějaký emulátor a lámat si s tim hlavu
