Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.01.2011 14:58
od JokyE39540iT6
Nechaval jsem tady montovat samosvor od quaife do e39 540iT/6 a vse zde probehlo podle domluvy. Nejednalo se o cely dif, ale jen "hrusku" takze se musel cely vyndat, rozebrat a zase slozit. Auto bylo hotovy vcas, jednal jsem s jednatelem Alesem Kalistou, ktery i dif montoval. Na zadost mi poridil fotky z montaze a bezplatne vymenil i viskozni spojku na vetraku chladice (dil jsem mel). Meli velmi vstricne a ochotne jednani. S autem jsem od te doby najel asi 2,5tis km a zatim vse ok. Auto na snehu ted luxusne drzi ve smyku a pruchodnost se take zlepsila - to je ale spis chvala na adresu quaife... Pokud byste nekdo mel zajem o podobnou konverzi, tak diferak se da poridit nejlepe od MK-racing (ostatni prodejci v cr maji brutalni marzi az 25%!). MK to prodava prakticky za stejnou cenu jako birdsauto.co.uk (plus postovny), kteri maji vyhradni distribuci quaife pro bmw. MK mohu take doporucit, vse probehlo naprosto transparentne a v pohode.
Sportgarage se specializuje na upravy sportovnich aut, hlavne mitsu evo, imprezy, escort cosworth, m3 atd. takze nehrozi, ze by vase auta "testovali" jako to dela treba Bychl ve Vestci...
Napsal: úte 18.01.2011 17:26
od RuDoSh
birdsauto.co.uk mi nejede.... na kolik ta sranda vysla?

Napsal: úte 18.01.2011 18:00
od Gravka
RuDoSh píše:birdsauto.co.uk mi nejede.... na kolik ta sranda vysla?

správný odkaz asi bude tento
http://www.birdsauto.com/
Napsal: stř 19.01.2011 11:55
od JokyE39540iT6
Jj, spravny odkaz je
http://www.birdsauto.com/ - pardon.
Sranda to neni nejlevnejsi... 30tis stoji nova vlozka do dif a 8tis jsem dal za montaz. Ve Sportgarage mi ale rikali, ze je i mozne nainstalovat lamely do diferaku a udelat z nej taky samosvor. Ze to vyjde na cca 16tis za dily plus 8tis prace. Vyhoda je, ze pak ten diferak drzi i pri zmene povrchu, kdezto ten quaife (snekovy) pry povoli a zase se "kousne". Na druhou stranu, lamely se sjedou, quaife je "dozivotni". Lamelovy se pouziva na zavodni auta a na driftovani, quaife je vic civilni. V praxi mam zkusenosti jen s obyc otevrenym dif a tim quaife. Auto se nyni chova predvidatelneji a da se lepe ridit plynem. Zkousel jsem to jen na snehu, na asfaltu nemam to srdce, odvahu a asi ani skill na to poslat svuj autak bokem.

Napsal: stř 19.01.2011 13:30
od RuDoSh
JokyE39540iT6 píše:Auto se nyni chova predvidatelneji a da se lepe ridit plynem. Zkousel jsem to jen na snehu, na asfaltu nemam to srdce, odvahu a asi ani skill na to poslat svuj autak bokem.

jj na snehu k nezaplaceni

no uvidime, zatim necham tak jak to je

diky
Napsal: stř 19.01.2011 16:06
od JokyE39540iT6
takze tam mas standard open dif?
btw, moooc pekna 850i. kdyz mi bylo 18 (1996), tak jsem mel moznost se parkrat svezt v usa s 840i. tehdy jsem z toho byl uplne na hrnci.

nikdy by me tehdy nenapadlo, ze za par let pote, budu mit auto se stejnym motorem a ze 850i bude cenove dosazitelna....

Napsal: stř 19.01.2011 17:34
od RuDoSh
Diky

no ceny dolu pekne sletely.... e31 je nedocenena

ale jeji cas prijde..... snad
do e39 uz samosvory nedavali, v e34 jsem ho mel a v zime to bylo jine kafe.... nevim jestli by nesel pouzit diferak z e36 328i (528i a 525i by meli mit stejny).... ale to je dotaz na solo topic a uz je to hodne OT
