Napsal: sob 08.06.2013 21:00
Zdravím pánové.
Podělim se s Vámi o mojí osobní zkušenost s M135i. První věc, byl to všehrab, zklamán co, mě to taky nic neříká, ale bylo sucho, tak nedokážu v tomto říci jaký to má úplně trakční schopnosti, jel jsem sice fakt svižně, ale né zas jako bezmozek. Zadalší, první věc po nastartování, měl jsem pocit jakobych měl prdlej vejfuk, zvláštní zvuk, ale asi to má být takto kůůůl, dále mě převapilo trochu menší boční vedení stehen, než jsem zvyklej z mého auta, ale zbytek sedačky v pohodě, slušný nastavení. Pak, co mě ale fakt mrzelo a u nových BMW mrzí, je kvalita některých plastových dílů uvnitř, fakt děsný, jak v nějakým krámu za 150 tisíc. Nevadí, tak jsme vyrazili, byl to ZF osmikvalt s možností řazení pod volantem. Trochu jsme to ohřáli a vyrazili, co mě překvapilo mile, že to bylo celkem pohodlný auto pro běžnou jízdu, kola byli myslím 19ky, pilotky a při poklidné jízdě směrem ven z Prahy opravdu nenápadný auto, myslím projevem, design neřeším, to je věc vkusu, mě se samozřejmě nelíbí. Pak to přišlo, na silničce mimo Prahu jsem to poprvé opravdu sešlápnul, podlaha. To auto se totálně změnilo a vystřelilo, já zvyklej držet volant dole sotva dvouma prstama v poklidu, jsem musel celkem tlustý příjemný věnec pořádně uchopit a před námi byla pěkná klikatá okreska lesem. Zvuk už byl tak akorát, šel spíše zezadu a byla tam slyšet ta bavorácká řada
. Jel jsem tak, jak jsem se cejtil, jelo to opravdu řádně, snad i hovadsky na to vzezření auta, nečekal jsem to, na ty papírové hodnoty. Ač sbožnuju třeba M3 e46, myslím si, že by měla v reálu opravdu co dělat aby ujela (možná by ani neujela), automat řadil krásně a auto sedělo moc pěkně, jen při téměř maximálním brždění několikrát po sobě bylo cítít, že to má nějaký ty kila, není to žádnej závoďák holt, ale v tomhle směru mě to auto opravdu potěšilo, myslím v té použitelné dynamice a přitom praktičnosti a designu hračky. Spotřeba? Skvělá, na ty parametry! Známý říkal, že den předtím se snažil jet v klidu, normálně dle předpisů a měl průměr do 8l na 100 na 200km dlouhé trase. Já za těch pár desítek km různým režimem, ale především velmi svižné jízdě měl 11,5. Takže pokud se Vám někomu toto auto líbí, uvažujete o něm, pořiďte si klasický pohon, třeba i s manuálem, ikdyž ten automat byl výbornej a budete mile překvapeni především každodenní použitelností a přitom neskutečnou dynamikou a příjemnou spotřebou.
Plusy: jednoznačně dynamické schopnosti, spotřeba, každodenní použitelnost
Mínusy: kvalita použitých materiálů, design, ale to je věc vkusu
Na závěr chci říci, že mě neberte za slovo, jde o subjektiví pohled, ale v případě jakéhokoli testu v časopisu, nebo na netu je to to samé, proto je čtu s rezervu a názor si dělám nejradši sám
.
Podělim se s Vámi o mojí osobní zkušenost s M135i. První věc, byl to všehrab, zklamán co, mě to taky nic neříká, ale bylo sucho, tak nedokážu v tomto říci jaký to má úplně trakční schopnosti, jel jsem sice fakt svižně, ale né zas jako bezmozek. Zadalší, první věc po nastartování, měl jsem pocit jakobych měl prdlej vejfuk, zvláštní zvuk, ale asi to má být takto kůůůl, dále mě převapilo trochu menší boční vedení stehen, než jsem zvyklej z mého auta, ale zbytek sedačky v pohodě, slušný nastavení. Pak, co mě ale fakt mrzelo a u nových BMW mrzí, je kvalita některých plastových dílů uvnitř, fakt děsný, jak v nějakým krámu za 150 tisíc. Nevadí, tak jsme vyrazili, byl to ZF osmikvalt s možností řazení pod volantem. Trochu jsme to ohřáli a vyrazili, co mě překvapilo mile, že to bylo celkem pohodlný auto pro běžnou jízdu, kola byli myslím 19ky, pilotky a při poklidné jízdě směrem ven z Prahy opravdu nenápadný auto, myslím projevem, design neřeším, to je věc vkusu, mě se samozřejmě nelíbí. Pak to přišlo, na silničce mimo Prahu jsem to poprvé opravdu sešlápnul, podlaha. To auto se totálně změnilo a vystřelilo, já zvyklej držet volant dole sotva dvouma prstama v poklidu, jsem musel celkem tlustý příjemný věnec pořádně uchopit a před námi byla pěkná klikatá okreska lesem. Zvuk už byl tak akorát, šel spíše zezadu a byla tam slyšet ta bavorácká řada

Plusy: jednoznačně dynamické schopnosti, spotřeba, každodenní použitelnost
Mínusy: kvalita použitých materiálů, design, ale to je věc vkusu
Na závěr chci říci, že mě neberte za slovo, jde o subjektiví pohled, ale v případě jakéhokoli testu v časopisu, nebo na netu je to to samé, proto je čtu s rezervu a názor si dělám nejradši sám
