Stránka 1 z 1

Napsal: stř 06.03.2013 00:06
od SafrdA
Dobrý den,

mám možnost koupit BMW 120D E87, rok 2006, najeto cca 130tkm, motor M47/T2 v manuálu. Auto se mi docela líbí a BMW jsem si vždy přál.

Jaký důležitý servis by mělo mít takové auto za sebou a co by se případně mělo nutně udělat?(mám na mysli rozvody a podobně, olej a filtry považuji za samozřejmost). Co to případně bude stát?

Moc děkuji za Vaše odpovědi...

Napsal: stř 06.03.2013 08:55
od Tom_120i
Obecně se říká cca 10 až 15% z ceny ojetiny. Takže pokud je tvoje 120tka v dobrém stavu, mohla stát kolem 230 až 250 tisíc... 10% z toho si lehce spočítáš. U nějakýho vraku to bude těch 15% možná víc.

Určitě vyměnit:
1) všechny náplně (olej, chladící kapalina, brzdovka)
2) všechny filtry
3) kontrola destiček a kotoučů - případně výměna
4) pokud nemáš 100% potvrzen nájezd (tzn. ne slovně, ale "papírově"), tak udělat i rozvody
5) kontrola tlumičů, ramen, uložení - případně výměna
6) "intenzívní" vyčištění interiéru mokrou cestou (nikdy nevíš kdo v tom jel, co vezl atd.)

Navíc pro naftu může brzo nastat:
7) výměna filtru pevných částic cca 40tisíc
8) turbo cca 35tisíc
9) vstřiky cca 40tisíc
10) dvouhmota
11) EGR


Teď mě nic dalšího nenapadá, ale ostatní jistě doplní

Napsal: stř 06.03.2013 10:03
od blackwhit
rozvody u BMW? to spíš ne... pokud nechceš teda měnit řetěz...

Napsal: stř 06.03.2013 11:52
od Tom_120i
Pokud věříš že je řetěz "doživotní" tak ho neměň. Můj názor pro 1er je opačný.

Napsal: stř 06.03.2013 14:58
od M3maniac
Tak pokud má 120d fakt 120tkm tak se fakt o řetěz nemusíš zajímat, řetěz byl problémem u některých benzínových verzí a třeba i u X5 diesel ,to je pravdou... ovšem u většiny bmw motorů vydrží řetěz celej život resp půl melounu určitě. Jinak u toho nájezdu počítej, že z 90% bude na autě vše původní, ale myslím si ,že to je nájezd ,kdy stačí vyměnit náplně popř.brzdy a tak do 200tkm jen jezdit :wink: Ale jak jsem psal, pokud má 120d z roku 2006 fakt jen 130tkm :wink:

Napsal: stř 06.03.2013 15:43
od Hartge120d
S tím doživotní řetězem bych tomu nevěřil...na slovenském Bmwklub.sk je to řešilo delší dobu...U motoru 120D ( 120kw a 130kw ) se stává, že praská rozvoďák vizhttp://auto.bazos.cz/inzerat/2219758 ... xenony.php

Jinak si přečti tohle vlákno:http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92-e93/hlasny-chod-motora-t60203.html

Jinak v autorizovaném servise se při každé návštěvě mění ( nebo nastavuje ) šroub, který napíná řetěz..chtěl jsem si ho nechat vyměnit preventivně, ale už to udělali "načerno"

Napsal: pát 08.03.2013 13:10
od SafrdA
Dobrý den,

jedná se o tento vůz, bohužel když jsem požádal o možnost provést prohlídku v BMW servise v Brně, bylo mi to rezolutně zamítnuto. Takže asi vědí, proč to nechtějí. Ona už cena je hodně podezřelá. Díky za Vaše odpovědi...

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list

PS nemá někdo, kdo je vyloženě brněnský možnost se na něj jít reálně podívat? my to přeci jen měli přes půl ČR, tak jsem to řešil po telefonu...

Napsal: pát 08.03.2013 14:21
od Hartge120d
A zkusil jsi poslat VIN do nějakého BMW ?

Napsal: pát 08.03.2013 21:38
od Tom_120i
Já měl za to, že takové inzeráty nikdo ani nečte... běž a kup si ho :-)

Napsal: pát 08.03.2013 21:56
od Tom_120i
Pokud nechce jít do Renocaru, tak to je jasné.

Napsal: stř 13.03.2013 18:17
od honza__
s rozvodama se nenechte uchlacholit,bmw už není co bývalo,diesly se trhají všechny,doživotní neznamená do konce tvého života :D