nove dizly od bmw se jeste nemely u me sanci moc projevit, ale uz ted mame na servisu po druhe v tomto roce 320d e91 na kterym odeslo po druhe turbo a to pred pul rokem bylo uplne nove a pote poctive zajete (ohnuta hridelka, vec, co jsem jeste nevidel)
dale uz drive jeste v e36 byly absolutne nespolehlivy motory 318tds a k nim dost casto patri i 325tds, ktery teda na turbu vydrzi dost, ale kroutily se jim hlavy
v e46 starsi typ 320d, to je humor, kdyz by ses pred rokem podival na slovensky bmwklub, tak kdyz jsi vlezl do servisni sekce, tak pod sebou bylo 30 temat o problemu 320d s motorem, fakt to bylo az vtipny, mozna jeste dnes tomu neni jinak
no a e46 330d, starsi typ, kvalitnejsi nez dvoulitr, ano, ale i tak znam minimalne dva lidi jen z prahy, kterym tento 3litrovy dizl sahl podstatne do penezenky + 1 clovek s novym typem e46 330d z roku 2005, ktery pro jistotu odesel komplet
samozrejme stejne motory o kterych mluvim se pouzivaly i v jinych radach bmw
proto jen rikam, ze muj osobni nazor je (samozrejme ostatni nenutim ho sdilet), ze dizl od bmw ne a druhy muj osobni nazor, ze jakykoli dizl nikdy ne, jen sem rikal, ze pokud chces jezdit na spotrebu, bylo by lepsi koupit dizla od VW

pripadne dizla od BMW, ale ja bych treba zil kazdy den ve strachu, kam se vysypu
proto doporucuju kdyz bmw, tak benzin, plug and play jsou 4valce, samozrejme 6valce jsou cloveku milejsi, ale lidi nezvladaji, ze to misto 7litru papa 10,5 ale lidem nedochazi, ze z takoveho auta maji vetsi radost a o tolik vic se to na penezence za rok neprojevi, protoze i s tema benzinama se da jezdit za 8-9 pri velmi kldine noze a za druhe, protoze se tolik nevysypou do motoru jako u dizla
kazdopadne jak jsem psal, doporucil bych 116i 2,0litr, sice bude vetsi povinne ruceni, ale vic zrat nebude diky kroutaku a navic ten motor je tak poddimenzovany, ze bude spolehlivejsi