Stránka 1 z 1

Napsal: pon 30.03.2009 05:12
od swenak
Ahoj, jde najek, treba v servisu, nastavit, aby po nastartovani byla funkce automaticky vypnuta a ja bych si ji pripadne mohl zapnout? Nejak si na to nemuzu zvyknout :-) Diky.

Napsal: úte 31.03.2009 01:56
od Martas99
eventualně by možná šlo přehodit konektor na tom tlačítku,jednou jsem to viděl na astře u klimatizace-někdo to opravoval a prohodil dráty a klima pak šla když byla vypnutá a opačně ale fakt nevím

Napsal: úte 31.03.2009 06:22
od swenak
Vidis, to je super napad, je otazka, jestli to pujde, ale zkusit to nic nestoji a je to jednoduche reseni, diky, kdyz tak dam vedet :-)

Napsal: úte 31.03.2009 13:18
od RuDoSh
BMW neni opel, opacne to do toho konektoru strcit nepujde :-)
Mit to v aute tak si zvyknu ;-) asi to k necemu bude ;-)

Napsal: úte 31.03.2009 13:22
od swenak
taky mne jeste napadlo, ze mozna to neni 2 polohovej spinac, ale jednopolovej a jen prepina stav a tedy to jde jen pod napetim :-( no, ono to nein spatna funkce, ale priznam, ze tim, ze podminek, kdy vypne a kdy ne je hodne, tak porad sleduju "vypne, nevypne" a to mne stve :-)) MOzna kdyz to budu takhle mit rok, tak mi to neprijde, ale nebavi mne pri kazdem brzdeni pred krizovatkou davat interni sazku na vysledek teto funkce :-)))

Napsal: úte 31.03.2009 20:15
od Martas99
to Player- Ale ono to jde vypnout tím tlačítkem,stačí když sedneš do auta a po nastartování zmačkneš tlačítko a vypneš to,chce si na to zvyknout jako třeba na zapnutí světel

Napsal: stř 01.04.2009 08:17
od Slid
určitě to musí jít na diagnostice vypnout, zajeď do BMW

Napsal: čtv 02.04.2009 03:10
od swenak
Tak vcera jsem byl v servisu kvuli necemu jimeu a chtel jsem, aby to udelali, ale prej to nejde, resp. nemaji informaci jak by to slo. Jeste se to prej poksi proverit primo v BMW, tak uvidime, dam vedet.

Napsal: čtv 02.04.2009 11:41
od jurasis
Koby píše:to jsou neskutečný fce... U tý 116i to tak nevadí, ale u dieslu se ti zaklape celý auto jako kráva, no mazec... Nechtěl bych to v žádným případě a plně tě chápu že se toho chceš zbavit... tohle do auta prostě nepatří, mile rád se bez toho obejdu byt s větší spotřebou, max. o litr ve městě... ale spíš o pár deci..


No, rád bych viděl skutečný výpočet, beroucí v úvahu všechny reálné vlastnosti motoru (včetně všech příslušenství), a myslím, že by se úspora nekonala...

Napsal: čtv 02.04.2009 12:24
od swenak
presne tak, dle meho uspora neni nijak velka a kdo vi, mozna je to horsi, protoze dle toho, co vim, je treba i starter na to uzpusoben, je nejakej "lepsi" s vetsi vydrzi a ten asi i vice stal a vyrobni proces byl narocnejsi...ale neni to nic zvlastni, ze se na svet dostanou funkce "ekonomicke a ekologicke", ktere ve vysledku vice prostredi skodi a nic neusetri ani financne. A tady, i kdyz by mi to usetrilo neco penez a treba i tu eokologii, tak radsi budu bez toho, protoze je to proste neprakticke...mozna, kdyz clovek jezdi mimo mesto a tedy ma tech "stop" stavu mene, tak to nevadi, ale v takove zacpe na magistrale...a kdy jsem vice mene porad jen v Praze, radsi budu, kdyz to bude vypnute a nekdy si to mozna zapnu, nez naopak...

Napsal: čtv 02.04.2009 13:57
od Martas99
swenak píše:presne tak, dle meho uspora neni nijak velka a kdo vi, mozna je to horsi, protoze dle toho, co vim, je treba i starter na to uzpusoben, je nejakej "lepsi" s vetsi vydrzi a ten asi i vice stal a vyrobni proces byl narocnejsi...ale neni to nic zvlastni, ze se na svet dostanou funkce "ekonomicke a ekologicke", ktere ve vysledku vice prostredi skodi a nic neusetri ani financne. A tady, i kdyz by mi to usetrilo neco penez a treba i tu eokologii, tak radsi budu bez toho, protoze je to proste neprakticke...mozna, kdyz clovek jezdi mimo mesto a tedy ma tech "stop" stavu mene, tak to nevadi, ale v takove zacpe na magistrale...a kdy jsem vice mene porad jen v Praze, radsi budu, kdyz to bude vypnute a nekdy si to mozna zapnu, nez naopak...


Mám takový pocit že to startování je řešeno přes alternátor,tzn že tam startér možná vůbec není ale nevím přesně

Napsal: čtv 02.04.2009 20:18
od Martas99
Tak jsem koukal na ten starter a je tam speciálni startér od bosche,vlastně celý ten system je od nej,starter je menší,méně hlučný,jenak řešeno zasouvání pastorku ,a je zkoušen na víc než 200tis cyklů-prý víc než životnost motoru,to s tím altíkem jsem četl v nějakém časopise ale u bmw to není

Napsal: pát 10.04.2009 05:50
od swenak
Vyjadreni BMW CZ: Po zjištění všech dostupných informací ze zdrojů BMW se mi podařilo zjistit, že u vozu BMW E 87 nelze změnit parametry nastavení funk start/stop.

Napsal: úte 28.04.2009 23:36
od Killca
MOD Killca:procisteno od OT