Stránka 1 z 1

N62b44 problém s ot. mot, nereaguje plynový pedál Vyřešeno !

Napsal: pon 02.10.2023 17:48
od LiborM
Ahoj
Mám problém s 645ci, ale napsal jsem to sem, protože tady s tím bude asi víc zkušeností, protože to je nejčastější motor v e65.
Při jízdě se rozsvítila kontrolka motoru a protiprokluz. Motoru houpou otáčky 500-1500ot a nereaguje plynový pedál. Koupil jsem novou škrtící klapku VDO a zaučil ji. Auto jelo normálně a najel jsem asi 300km a závada se opakovala.
Předtím mě to párkrát během léta zakuckalo a jen blikla na vteřinu kontrolka motoru, ale hned zase zhasla a auto jelo normálně.

Na diagnostice (neorigo Delphi) to píše tyto chyby:

2821 variabilní sací potrubí,práh teplotního varování - přerušený
2820 Variabilní indukční rozdělovač, možnosti - přerušený
2760 2761 systém vhánění sekundárního vzduchu 1 a 2 řada válců
27F6 Neznámý kod
27F7 signal potenciometru 1.snímače dráhy pedálu -přerušený
2785 potenciometr snímače polohy škrtící klapky přerušený
2786 potenciometr škrtící klapky 1 - přerušený
2787 potenciometr škrtící klapky 2 - přerušený

Když to promažu , nebo jsem nechal auto par hodin stát, tak auto zase normálně jede.
Nesetkal se s tím někdo?
Díky LiborM

Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá

Napsal: stř 04.10.2023 20:48
od Snejk
vymen si konektor klapky, je na to opravna sada 12517602973 menim to snad kazdej mesic na nejaky n62

Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá

Napsal: pát 06.10.2023 08:19
od LiborM
Už jsem to v pondělí řešil s JaraXem a řekl mi to stejné, ještě mi doporučil objednat novou IVM .
Mám to už objednané, tak jak to vyměním, napíšu jak to dopadlo.
Díky

Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá

Napsal: pon 30.10.2023 11:14
od fishmaker
Snejk : koukal sem jen tak do ETK...a pro 65tku to nedělají nebo je to normálně kompatidebilní ? já jen abych věděl, až mě to taky potká :D

Re: N62b44 problém s otáčkami motoru, nereaguje plynový pedá

Napsal: sob 30.03.2024 12:37
od LiborM
Problém vyřešen!

Auto jsem měl několik měsíců odstavené přes zimu, protože nebyl čas.

Vyměněna škrtící klapka, opravná sada na konektor škr.klapky, nové IVM, motorové kabely proměření, napájení , všechny kostry a plusové kontakty, relátka , konektory jednotky, pojistky atd. Nic nepomohlo.

1. problém:
2821 variabilní sací potrubí,práh teplotního varování - přerušený
2820 Variabilní indukční rozdělovač, možnosti - přerušený

Tady byl problém v motorku variabilního sacího potrubí. Muselo se sundat sání a vzadu je motorek, ten jsem rozdělal a byly v něm přerušené kabely, ze 6ti jsou 4 přerušené, oprava pouze propojení nových drátků. Motorek funguje dobře, ale problém kolísání otáček to nevyřešilo.

2.problém:
27F7 signal potenciometru 1.snímače dráhy pedálu -přerušený
2785 potenciometr snímače polohy škrtící klapky přerušený
2786 potenciometr škrtící klapky 1 - přerušený
2787 potenciometr škrtící klapky 2 - přerušený

Po výměně motorku jsem s tím par km ujel , ale pak se stalo to, že auto už nešlo vůbec nastartovat a napsalo to na displeji chybu převodovky, stabilizace, tempomatu. Na palubovce se vůbec nerozsvítila kontrolka motoru a nešlo se spojit přes diagnostiku s jednotkou motoru, s ostatními jednotkami ano.
Chybová hláška v převodovce code 5144 5142 5146 514A .
Ještě se mi jednou povedlo auto nastartovat, ale když jsem vyjel z dílny, tak auto zdechlo a opět chyba převodovky.

Problém vyřešen, auto zatím jede, závada se dál nijak neprojevuje, auto jede ještě líp a problém byl, že v řídící jednotce motoru se musel propájet zdroj, byl tam studeňák, po propájení jednotky problém vyřešen. Doufám, že to někomu pomůže , když už jsem se s tím musel prcat já, protože nesnáším, když někdo řeší problém na forech a po vyřešení problému tam ani není schopen napsat, čím to bylo.