Stránka 1 z 1

Z4 - Další do klubu

Napsal: sob 01.07.2023 20:38
od Arnie_one
Tak do baráku přibylo po E53/E70/F10 další BMW, hledal jsem asi 2 roky E63, to se ukázalo, jako úplně nereálné, to co za to lidi chtěli a v jakém stavu, bych za to nedal ani 5 korunu, šílené, v jakém stavu tyhle auta lidi ne/provozují.
Z4 to byla vlastně úplná náhoda.

Jel jsem se podívat do Českých Budějovic na 2x Z4 obě od pohledu jsem nechtěl ani nastartovat úplně šílené, jednomu chyběl prakticky celý předek, totál zrezlé a nárazník na 2 samořezkách.

Čiou náhodou jsem natrefil na současné auto, paní ročník 60 auto posledních 8 let zavírala do depozitu a prakticky už tuto dobu nejelo.

Takže nakonec mám Z4 E85 3.0i automat, to se těžko shánělo, nakonec je tahle motokára úžásná věc na vyčištění hlavy :)
Servis, oleje, diff, rozvodovka, automat, motor, filtry, vzpěry v kufru, nové koberečky, silentboky, auto a STK, prošlo bez závad a chod motoru, jsem až překvapen v jakém je stavu :)
Ještě přehodím na 19" kola a zbavím se runflatů. Ještě že mám o 35kg méně, nevím, jak bych se do auta vešel :) ale je to tedy i v mém věku neskutečná zábava a hlavně mě pohltil ten zvuk co to auto vydáva, to je naprostá paráda.
Najde se kosmetika, ale mechanicky je super, stav interiéru mě potěšil, stejný, jako mám v f10.

Výbava, taková spartánská, ale na Z4 člověk nic jiného nepotřebuje
S704 M Sports suspension
S459 Seat adjustment, electric, with memory
S676 HiFi speaker system
S534 Automatic air conditioning
S205 Automatic transmission
S224 Driving dynamic control
S255 Sports leather steering wheel
S345 Chrome Line Interieur
S399 Softtop, electromech. all-autom.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
https://img43.rajce.idnes.cz/d4302/18/1 ... .jpg?ver=0
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: ned 09.07.2023 08:39
od Arnie_one
Prezuto a 100x komfortnejsi nez na puvodnich 17" runfatech

Obrázek

Obrázek

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: pon 24.07.2023 17:04
od fajfka3
Tož vítej,
ta barva je šedivá nebo stříbrná? Ta 19" kola jsou pro E85 odvážně nízká. Z4 miluje perfektní silnice a běda,když to tak není.Ať dělá jen radost

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: stř 26.07.2023 04:59
od Alois
Super barva která neni úplně častá, navíc s tím béžovým interiérem, měl jsem stejný, akorát Merlot rot metallic a béžovou střechou. Co je škoda do Z4 je ten automat - podle mého názoru a taky bych nechal ty původní kola, měl jsem stejné. Na těch 17kách se to chová geniálně a vůbec nejsou na ostudu, ty 19ky mi na e85 moc nejdou designově, je to zbytečně vysoké..

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: pát 04.08.2023 19:49
od Arnie_one
Já sháněl automat ;) vyloženě jsem nechtěl manuál, nemáme to, jako high performance auto, ale auto na naprostou pohodu a už jsme starej šahat na klacek, to ať dělaj mladý ;)
Jinak toto auto nejde poslat bokem, poté nechápu ten manuál, tohle je asi domena MX5, ne Z4, to je bohužel (bohudík) naprosto úžasně vyvvážená.
Za mě je to roadster schovaný v páprdovském obleku.
17" runflaty jsou nah... a 19" vypadají krásně, není to na sekání zatáček, ale chápu názor, ty jízdní vlastnosti na rozjezd jsou daleko horší, zatáčky paradoxně lepší a osobně co jsem to měřil, je auto ve stejný výšce, stačí si to přepočítat.
A jinak tam je M performance podvozek, v životě jsem nezažil nic tvrdšího, než tahe z4 je to až absurdní :)

Spíše koukám klasicky po tom co všem vadí, takže koukám kdo mě nainstaluje GAPtech a Controler light modul, poté bliká blinkr 3x, na klíček se stáhne střecha a zase zavře (doknce to umí s dešťákem střechu samo zavřít), comming home, Daylight přes mlhovky s automatem na denní svícení.

Barva: modrá, ale na slunci se hodně mění, nevím co to je, občas šedá atp.

Každopádně ten motor, je úchvatný, neměl jsem, tak krásně "ovzučené" BMW nikdy a to ani V8 e53, e70 už vůbec.

PS: A jelikož bylo celkem hezke leto, za měsíc už mám přes 4Kkm, projel jsem dovču a byl i v Drážďanech, prostě je to opravdu auto na výlety. Takže pokud někdo v CZ plánuje projíždku sem s tím, rád se připojím :)

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: sob 05.08.2023 02:27
od Alois
To se divím, já měl na té Z4 (asi 10 let zpět) m-technik podvozek, m- performance v těch letech, myslím ještě nebyl a měl jsem kola, na kterých jsi to koupil.. a to se divím, bokem to chtělo jet pořád právě, celkem jsem v tom lítal a bylo to skvělé, zábavné a jak píšeš, suprově vyvážené.. dokonce se to urvalo v jedné blbé zatáčce jednou až hodně, kde mi M3 e46 krásně drží.. a na jízdu bokem jsem to něměl, krásně se s tím řadilo, tak hezky jemně, ta kulisa řazení je v tom daleko lepší, než třeba v e46 R6. Měl jsem najeto 100tis, bylo krásně pevné a tuhé. Já pořád všem říkal, že ty první e85 s 2.5i 141kw a 3.0 je geniální auto, rád na něj vzpomínám a nemít 13 aut, už mám jednu zase doma.

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: sob 05.08.2023 14:10
od Arnie_one
Podvozek dle VIN: S704 M Sports suspension, ale zřejmě mohlo být více variant ?
Jinak DSC jsem ještě nevypnul, proto to možná nejezdí bokem :)
Já mám tyhle old school BMW moc rád, když sem seděl v E89 říkal jsem si k čemu to je, to už ve mě evokovalo, proč si raději nekoupit 6er F12, ale k čemu je to vevnitř, jako moje F10 ...možná za dalších 10let to bude jiné.
Jinak 13 aut neee :shock: , já mám teĎ 6 a už prostě něco musí jít pryč, to není kam dávat....
PS: prodávat Z4 E85 (alespn 3.0i) v dobrým stavu, je dle mě dnes, již čistý nerozum ;)

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: sob 05.08.2023 15:54
od zddan01
pěkný auto v krásným stavu, co je to přesně za barvu, toledoblau, nebo nějaká individual? co km nájezd?

automat v pořádku i u roadsteru, pokud s nim člověk často jezdí; výbava sice neni na celou obrazovku ale pěkná, automatická klima, el. střecha i lepší audio tam je :thumbsup:
co ty sedačky, ok? (mají výhřev? podle ceníku by k 3.0i měl být)
Podvozek dle VIN: S704 M Sports suspension, ale zřejmě mohlo být více variant ?
nebylo, jen obyč a M sport podvozek... mám ho u Z3 coupé, že by to bylo nějak supertvrdý bych neřekl, a že by generačně přitvrdili :?: máš tam podvozek původní? jestli by to na těch origo 17" s nonrunflet bylo měkčí :?: :idea:
Každopádně ten motor, je úchvatný, neměl jsem, tak krásně "ovzučené" BMW nikdy a to ani V8 e53, e70 už vůbec.
to bude i tim otevřeným autem, ale ani N62 v E64 není vůbec špatná :lol:
PS: prodávat Z4 E85 (alespn 3.0i) v dobrým stavu, je dle mě dnes, již čistý nerozum ;)
určitě :thumbsup: ani ty další auta od Bangla, už začínají mít věk a pěknejch zachovalejch ubývá
Já pořád všem říkal, že ty první e85 s 2.5i 141kw a 3.0 je geniální auto
s N52 3.0si taky nebude marná :thumbsup:

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: sob 05.08.2023 21:30
od Arnie_one
Ano, je to Toledoblau, nájezd 200Kkm poctivých, ta historie snad ani není možná, poslední majitelka nechtěla platit povinný a tak 8 let stálo, a věk se přiblížil 65 a už nějak kolena ....a to já chápu :)
Neboj první servis byl asi za 20, ale to se daleko čekat :) ale víš jak, nechci, aby mě na mě něco v autech svítilo a pokud to ISTE je Ok, mám klid v duši :)

17" runflat hrůza, kdybych tam dal obyč naprostá pohoda, ale i ty 19" jsou lepší než 17" runflat

N62 je kultiovovanej krám a to je ještě rozdíl E70 N62 vs E63/64 tomu věř a kdybys slyšlel e53 M62TUB44 záviděl bys :), ale tohle je peklo na začátku duní, jak prase a ve vyskocýh je to jak formule, asi nahraju video :)

E63 jsem chtěl, ale za 2 roky, jsem nenarzil na nic co by šlo, alespoň v úvahu, takový srač.... tady jsou a Sweden už ji prodal a ty jsi nechtěl :)

A dle VIN: ale E70 toho má 10x tolik, ale u Z4 vlastně krom volantu nic nepotřebuješ jsem zjistil :)

Prod. Date 2003-11-11
Colour toledo-blau metallic
Leather Oregon/beige

1CA Selection Of Cop Relevant Vehicles
205 Automatic Transmission
224 Dynamic Driving Control
230 Eu Specific Additional Equipment
255 Sports Leather Steering Wheel
305 Remote Control For Central Locking
334 Lt/aly Wheels/double Spoke 103
345 Chrome Line Interior
380 Hardtop Preparation
387 Wind Deflector
399 Softtop Operation, Fully Automatic
423 Floor Mats, Velour
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory
493 Storage Compartment Package
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
520 Foglights
521 Rain Sensor
534 Automatic Air Conditioning
548 Speedometer With Kilometer Reading
550 On-board Computer
662 Radio Bmw Business Cd
676 Hifi Loudspeaker System
704 M Sport Suspension
851 Language Version German
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board Documentation
8SP Cop Control
925 Shipping Protection Package
962 Number Plate Holder Front, Deletion
XXX Xenon Headlights

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: ned 06.08.2023 04:09
od Alois
Arnie_one píše:Podvozek dle VIN: S704 M Sports suspension, ale zřejmě mohlo být více variant ?
Jinak DSC jsem ještě nevypnul, proto to možná nejezdí bokem :)
Já mám tyhle old school BMW moc rád, když sem seděl v E89 říkal jsem si k čemu to je, to už ve mě evokovalo, proč si raději nekoupit 6er F12, ale k čemu je to vevnitř, jako moje F10 ...možná za dalších 10let to bude jiné.
Jinak 13 aut neee :shock: , já mám teĎ 6 a už prostě něco musí jít pryč, to není kam dávat....
PS: prodávat Z4 E85 (alespn 3.0i) v dobrým stavu, je dle mě dnes, již čistý nerozum ;)
Nn, jen M-packet, na roadster to bylo naopak velmi pohodlné a přívětivé auto.. kdybych tenkrát nekoupil Audi R8, tak bych jí neprodal.

Měl jsem od novoty 2015 6er f06 (Grancoupe) v m packetu, po faceliftu 6 let a jezdil jsem chvilku e89 23i v manuálu, když byla zánovní (někdy 2011, 2012) a vůbec to nejelo… takže to mohu porovnat a jsou to úplně jiné auta. E85 je proti tomu krásně zábavné auto. Asi jako e46 a e90, tam byl ten skok co se týká zábavy taky velký..

Ta moje Z4 šla do boku i s zapnutým DSC, dost to pustilo do smyku, proti jiným Bmw, ale můj styl jízdy je prostě trošku víc na hraně, než si asi umíš představit, když jedu pilu :twisted:

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: ned 13.08.2023 09:10
od Arnie_one
Tak R8 a M3 E46 to je jiny svet :) stejne tak od novoty F06. Jak popisujes to uz jsem driv jel bokem s E70 4,8, se Z4 to se proste neda...ale verim, ze nkedo to ma v ruce vic.

Ja jsem na vejlety, včera k Sumečkovi https://www.usumecka.cz/ na ryby do Jižních čech, to vřele doporučuji všem, pokud neví kam vyjet s cabriem :)

A po cestě z Vysočiny dolů jen panaromata...a na to jak je to auto starý má pořád zajímavé tvary

Stejně přes zimu, musím udělat spousty věcí, doladit narázník, přidat dension, udělat denní svícení, pokusit se nainsatalovat dálku na střechu a lichtmodul, a pokud možno vydělat ele servo a poslat na repas, jako každý jiný auto tohodle stáří....je si potřeba hrát :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: čtv 12.10.2023 20:41
od liborD
vítej a užívej si krásné auto,
hodně příjemných kilometrů a zážitků

... když jsem před 4 roky "vyměnil" TitanSilber za současný Phönix Gelb, tak když jsem ho přivezl mělo auto "jen 17" a docela již staré tvrdé gumy a to byly parádní powerslidy, pak další jaro jsem přezul na 18 (vzadu 255) a tomu nové měkké pneu a zábavy v zatáčkách bylo o poznání méně.
Ale G se zvýšilo, to jo :D

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: ned 15.10.2023 10:02
od Arnie_one
Ted uz se nic nestihne, ale pristi rok by bylo fajn, kdyby par z4karu a 6er nekde potkali a projeli se, vidim to kazdou chvilku kde potkam 8-10mx5 za sebou :)

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: sob 21.10.2023 21:39
od liborD
..za mne ANO

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: ned 22.10.2023 13:30
od pavproch
Ač mám Z4, nebudu se účastnit (čím jsem starší, tím víc jsem samotář).

Re: Z4 - Další do klubu

Napsal: pon 23.10.2023 11:46
od Arnie_one
Já najel od června 10Kkm se Z4, samotář tedy nejsem, nějak mi to k Z4 ani nejde, každopádně někam se projet dobře se najíst a mít pohodu, to je to co já chci čím jsem starší ;)