Stránka 1 z 1

F46 218d 110kW B47 po výměně vysokotlaké pumpy nestartuje

Napsal: pát 10.03.2023 17:10
od radekw99
Ahoj. U tohohle auta došlo ve 170000km k poškození vysokotlaké pumpy z důvodu ucpaného pal. filtru vlivem používání špatné nafty. Patrně nafta zamrzla, ucpala filtr parafínem a nedostatečné mnošství paliva způsobili selhání pumpy a vstřiků. Špony z čerpadla byly všude ve vysokotlaké i nízkotlaké části a i v nádrži.
V Německu jsem koupil komplet vysokotlakou část, s nájezdem "prý" jen několik set km na zkušebních motorech. Díky vypadaly opravdu jako nové. Vyměněny byly tedy: Vyskotlaká pumpa vč. regulátoru množství, rail vč. čidla tlaku a regulátoru tlaku, trubky a vstřikovače. Nízkotlaká čás vyčištěna, nová el. pal pumpa, nový filtr paliva. Vstřiky po opravě zaregistrovány do ŘJ, vymazány adaptační data paliva, odvzdušněn pal systém několikrát přes diag ISTA+. Motor ale jen točí a tlak v railu je 0bar. Na obrázku jsou chyby v ŘJ (chyby IBS je již odstraněna a tím to není) https://photos.app.goo.gl/7SZCWT8eY8uYWeq69

Zde je odkaz na video s hodnotami live dat při startu.


Prosím o radu co a jak prověřit, jestli se někdo nesetkal s podobným problémem a jak to vyřešil. Samožrejmě ty díly mohou být vadné co jsem koupil, ale není to moc pravděpodobné. Spíš třeba dlouho ležely vyndané z motoru a mohla v něm zaschnout nafta apod.. To je ale třeba blbost..

Re: F46 218d 110kW B47 po výměně vysokotlaké pumpy nestartuj

Napsal: pon 13.03.2023 12:59
od inspi1981
Tak kdyz neni tlak na railu, tak to nenastartuje. Divny ze to ukazuje 0, tak to je potreba overit, jestli tam ta 0 je a cerpadlo netlaci