Stránka 1 z 1
Crank Hub bmw M2 S55
Napsal: pát 20.01.2023 12:35
od mischo
Zdravím vás chcem sa spýtať ako to je s tým Crank Hub je na to aj arotacia aby sa nepretocil ale niektorý hovoria že to nepomôže! Chcem sa spýtať aké sú vaše skúsenosti pretočí ho keď ho má pretočiť alebo to naozaj pomôže ?
Re: Crank Hub bmw M2 S55
Napsal: pon 23.01.2023 00:03
od MattyX
No ...
Jedna věc je aretace šroubu, který se dotahuje do klikovky proti povolení - celkem jako fajn věc, ale už jsem viděl , kdy se ten šroub povolil i s tou aretací a ty osmičky šrouby to moc stejně nepodržely a ta hliníková věc, co to drží pohromadě se stejně rozjebala
Pak je další záležitost a to je výměna celé spodní řemenice rozvodů , kdy se kolečka pro pumpu a horní rozvod do sebe zaaretují a navíc se do klikovky navrtají dvě až čtyři aretace proti pootočení . Tenhle systém má jediný zádrhel, že ta řemenice musí být jako extrémně kvalitní, protože když je to z bláta, tak se ty zuby normálně sjedou do hoven a problém je zase na světě
Suma sumárum na to trpí nejvíc auta s manuálem a to zejména, když se hodně agresivně podřazuje do vysokých otáček ve spojení s člověkem co neumí pouštět spojku, u DCT to není tak častý problém ale stane se někdy - tahle věc nemá úplně pravidlo. Znám lidi co najeli 250tis km daily a neměly problém... ale taky znám případ, kdy se povolil šroub co dotahuje rozvodové kolo do vačky

Re: Crank Hub bmw M2 S55
Napsal: pon 23.01.2023 16:50
od mischo
@MattyX To si ma moc nepotešil stým manuálom

mám na ňom skoro 70K najazdené a rozmýšľam to dať spraviť
https://www.senkyr.cz/cz/performance-di ... ix-s55-373 zas nejazdím stým na okruh len občas pridám keď sa ma snaží obehnúť niekto kto ma gule

ale niekde som čítal že to vie spraviť pri podraďovaní zo 4 do 3 pri vysokých otáčkach či sa to teda oplatí dať robiť nwm
MattyX píše:No ...
Jedna věc je aretace šroubu, který se dotahuje do klikovky proti povolení - celkem jako fajn věc, ale už jsem viděl , kdy se ten šroub povolil i s tou aretací a ty osmičky šrouby to moc stejně nepodržely a ta hliníková věc, co to drží pohromadě se stejně rozjebala
Pak je další záležitost a to je výměna celé spodní řemenice rozvodů , kdy se kolečka pro pumpu a horní rozvod do sebe zaaretují a navíc se do klikovky navrtají dvě až čtyři aretace proti pootočení . Tenhle systém má jediný zádrhel, že ta řemenice musí být jako extrémně kvalitní, protože když je to z bláta, tak se ty zuby normálně sjedou do hoven a problém je zase na světě
Suma sumárum na to trpí nejvíc auta s manuálem a to zejména, když se hodně agresivně podřazuje do vysokých otáček ve spojení s člověkem co neumí pouštět spojku, u DCT to není tak častý problém ale stane se někdy - tahle věc nemá úplně pravidlo. Znám lidi co najeli 250tis km daily a neměly problém... ale taky znám případ, kdy se povolil šroub co dotahuje rozvodové kolo do vačky
