Stránka 1 z 1

E64 650i nějaké chybky

Napsal: pon 08.08.2022 23:30
od Jonaasisko
Ahoj, udělal jsem diagnostiku a potřeboval bych upřesnit co je co a co mám čekat.
takže postupně
Motor - 2EF4 DME: mechanika elektronicky řízeného termostatu (auto se normálně postupně zahřeje a teplota se drží, teplota oleje je při klidné jízdě kolem 70 a při ostřejší kolem 90 (moje ostřejší jízda není bláznění na okruhu, ale nějaká ta oblíbená vlásenka)

Active Steering - CE96 obvodová rychlost kola 0x0CE (nepoznám že by byl někde problém, když jedu rychleji, řízení ztuhne a cítím změnu poměru)

klima - 9C77 pomocné čerpadlo chladící kapaliny
9C54 snímač AUC
9C55 senzor orosení
(opět nepozoruju problémy, klimatizace funguje bez problémů)

9FED SZM - modul sloupku řízení: data polohy inicializována (nefunguje nastavování sloupku nahoru/dolů ale motorek je slyšet a cítit že sepne, ale hned se vypne, jako když zkusíte zavřít zavřené okno a motorek se vypne.

Jsou tam ještě detaily typu nefunkční comfort access anténa v zadním nárazníku, což mi zatím nevadí, protože dveře fungují bez problémů, ale vyřeším. Ještě vybitá vnitřní baterie alarmu (ta je kde?) a ještě nějaký detail. zbytek auta je bez problémů.

Re: E64 650i nějaké chybky

Napsal: čtv 11.08.2022 13:27
od Itchythefirst
Jonaasisko píše:...teplota oleje je při klidné jízdě kolem 70 a při ostřejší kolem 90...
No tohle neni spravna teplota oleje ani u auta se snizenym termostatem, ktery s nejvetsi pravdepodobnosti ani nemas :roll: Na tech 70 teprve zacina stupnice budiku teploty oleje.
N62 s OEM termostatem pri opravdu klidny jizde "na klobouka" ma olej tak 105-110. Pri jizde zostra neni problem se dostat na 130.

Re: E64 650i nějaké chybky

Napsal: čtv 11.08.2022 15:10
od zddan01
motor - 2EF4, plus ty teploty - nebude se zavírat termostat, tak novej (Wahler je provovýrobce), nebo rovnou sníženej

AS - to bych asi neřešil :) když ji smažeš, vyskočí znovu?

klima - 9C77 pomocné čerpadlo chladící kapaliny - to bych vyměnil, nestojí moc a jde to celkem snadno
9C54 snímač AUC - nikdy mi nepřišlo, že by se vnitřní cirkulace nastavila tak rychle, že by smrad zvenku nebyl už v autě :lol:
9C55 senzor orosení - asi nic složitýho

9FED SZM - to chce opravit, když se to projevuje

alarm - ta siréna je za zadním nárazníkem, kterej se musí pro výměnu baterek sundat, když to člověku stojí za to

Re: E64 650i nějaké chybky

Napsal: pát 12.08.2022 14:05
od vita11
zddan01 píše:9C54 snímač AUC - nikdy mi nepřišlo, že by se vnitřní cirkulace nastavila tak rychle, že by smrad zvenku nebyl už v autě :lol:
Protože máme všichni to AUC čidlo po smrti :D
Itchythefirst píše:N62 s OEM termostatem pri opravdu klidny jizde "na klobouka" ma olej tak 105-110.
Umí být i pod 100. Ale 70 fakt ne, to je málo