E36 320i M52
Napsal: pon 27.09.2021 21:09
Čauko, vlastním e36 2.0i r6 M52 a před asi 2-3 měsíci jsem s ním přestal jezdit jelikož přestal úplně tahat a výkonově to bylo snad horší jak felda.. Když se ještě auto chovalo normálně tak se mi 2x stalo, že jsem jel jel, a najednou to přestalo jet, plyn na podlaze, otáčky pomalu klesli, zastavil jsem a auto chcíplo, po vypnutí klíčku šlo znovu nastartovat, to se stalo 2x a pak to začlo strašně moc ztrácet výkon během 2 dnů, že jsem to musel odstavit a neřešit to na pár měsíců..
Dneska jsem to jel s kamarádem zkusit 6km projet jestli nebude vědět co to je, je to furt stejné a ještě horší auto je strašně hlučné, zvuk tak jako hrubší než normálně, při sešlápnutí plynu jako by se zaklepalo jako by chtělo jet ale nemohlo, při zvednutí kapoty se vyvalilo neuvěřitelné teplo, všechno strašně rozpálené, nemohl jsem pomalu ani odšroubovat víčko od diagnostiky jak to bylo rozpálené, když jsem jel domů tak při puštěném plynu z kopce jsem slyšel jakoby.. když praskáte kovový metr, ale hodně krát za sebou a rychle, z jednoho kopce jsem to takhle nechal abych si to nahrál a dopadlo to až k tomu, že auto chcíplo 800metrů od domu a musel mě kamarád odtáhnout jelikož to už nešlo znovu natočit, jen to točilo naprázdno..
(teplota motoru byla ok, vše jinak fungovalo ok)
Dneska jsem to jel s kamarádem zkusit 6km projet jestli nebude vědět co to je, je to furt stejné a ještě horší auto je strašně hlučné, zvuk tak jako hrubší než normálně, při sešlápnutí plynu jako by se zaklepalo jako by chtělo jet ale nemohlo, při zvednutí kapoty se vyvalilo neuvěřitelné teplo, všechno strašně rozpálené, nemohl jsem pomalu ani odšroubovat víčko od diagnostiky jak to bylo rozpálené, když jsem jel domů tak při puštěném plynu z kopce jsem slyšel jakoby.. když praskáte kovový metr, ale hodně krát za sebou a rychle, z jednoho kopce jsem to takhle nechal abych si to nahrál a dopadlo to až k tomu, že auto chcíplo 800metrů od domu a musel mě kamarád odtáhnout jelikož to už nešlo znovu natočit, jen to točilo naprázdno..
(teplota motoru byla ok, vše jinak fungovalo ok)