Stránka 1 z 1
Rozvody F07 N57T
Napsal: pon 30.08.2021 07:18
od pity84
Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli nevíte jak je to s rozvody u tohoto modelu, také na ně trpí? popřípadě kolik stojí výměna a co je lepší u toho všechno udělat. jedná se o vozidlo BMW F07 530d xdrive r.v. 2015
děkuji
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: pon 30.08.2021 10:05
od Jirke
Kolik to ma najeto ?
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: pon 30.08.2021 13:15
od pity84
cca 215tis. co jsem tak zjišťoval od mechanika tak se dělají rozvody, vysokotlaké čerpadlo, ojniční ložiska v bloku motoru, egr ventil, že si mám připravit cca 100tis.
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: pon 30.08.2021 15:50
od Don
ojnicni loziska

tvl to je takova sracka. Co kdyby je menili preventivne s olejem. Minutu ticha za E38/E39
omlouvam se, ale chce se mi zvracet
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: pon 30.08.2021 15:58
od Pajk85
Tuším se tato neřest objevila už i koncernu.
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: pon 30.08.2021 17:14
od martin440
Pajk85 píše:Tuším se tato neřest objevila už i koncernu.
dělat u těch sráčů po dvou kilech generálku...to fakt chci .....

...všichni soutěží asi komu se to hned po záruce dřív posere a kdo udělá
větší hnus....
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: úte 31.08.2021 08:48
od Michal-E39
Ojniční ložiska? Ty obvykle zabíjí stop-start systém, kdy při jízdě po městě asi tak každou minutu chcípne motor, ztratí tlak oleje a pak hned startuje - roztočí se bez tlaku, než to čerpadlo natlačí. Vyřazení tohoto systému co nejdříve je možné prodlužuje životnost motoru.
Pokud ale trpí šály, jak vypadá uložení vaček? Kluzná ložiska vačkových hřídelí obvykle trpí na tlak oleje víc než ojnice a klikovka. Na rozdíl od šál nejdou tak snadno a levně opravit. Jak je to u tohohle motoru?
Jinak, sada ojničních šál pro šestiválec stojí v druhovýrobě (= prvovýrobní dodavatel) okolo litru a vyměnit si je zvladnete sami zespod auta po sundání nápravnice a vany. Tedy pokud vám tam nepřekáží nějaká kokotina jako Xdrive

Pokud nejste milionáři, moderní BMW vás vycvičí ve zručného mechanika.
Ano, auta mají vydržet Americkou záruku 5let/100.000mil. Moderní auta jsou navrhované a důkladně testované na 6 let a 200.000km. Pokud při důkladných zkouškách něco vydrží víc, konstruktér dostane vynadáno a musí ubrat materiál, tak aby to vydrželo přesně tolik co má.
Dle výrobců by auta po doplacení leasingu ideálně měla přestat existovat. Trh ojetin jim kazí business, nenutí lidi kupovat nová auta a živit nekonečný růst automobilového průmyslu.
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: úte 31.08.2021 23:41
od Jirke
pity84 píše:cca 215tis. co jsem tak zjišťoval od mechanika tak se dělají rozvody, vysokotlaké čerpadlo, ojniční ložiska v bloku motoru, egr ventil, že si mám připravit cca 100tis.
jj, mechanik musí taky platit složenky
podle me to jsou relativne rychle najetý kilometry, neco podobnýho mám doma já...rozvody se menit nechystám a nedelá to preventivne snad nikdo na takhle mladých autech (pokud si to neudelá sám za 1/3 náklady).
Re: Rozvody F07 N57T
Napsal: pát 03.09.2021 16:18
od bmwwehrwolf
Michal e39:
Je to přesně tak,jak píšeš. Mimo to,že materiál a kvality výroby je uměle řízena do vyliž (viz i současný ekonomicko politický podvod s názvem COVID) , hlavní vinu nese dementní systém stop-start,tzv. long-life oleje kapalností spíše charakteristiky chcanek spolu s nesmyslnými intervaly jejich výměn 30-40 tis km ,a blázni,kteří ten nesmysl dodržují.Pak se nesmíme divit,že motor,který má nahrkáno 150-200 tis a v dřívějších dobách se pokládal s nadsázkou za "zajetý",..je v současnosti zralý do šrotu.