Stránka 1 z 1
M62 vs M62 TU.
Napsal: ned 15.08.2021 11:22
od ACDC
Otázka na motoráře. M62 má klasicky palivovou lištu s vracením do nádrže a snímání podtlaku pro regulátor tlaku ze sacího potrubí.
Že M62 TU už zkurvili a lišta nemá oběh benzínu a regulátor tlaku ve filtru je katování.
Ale proč snímá podtlak pro regulátor před klapkou, kde se vlastně nemění je už úplný dojebání?
Když vezmu podtlak se sání, jako v normálním motoru, auto jede líp.
Proč to soudruzi z NDR takhle provedli?? dík
Re: M62 vs M62 TU.
Napsal: ned 15.08.2021 20:33
od martin440
tohle je stejná neznámá, jako u ropy přepad "bez Přepadu" ale konkretně na tu lištu se necítím dostatečně "fundován"...
Re: M62 vs M62 TU.
Napsal: ned 15.08.2021 21:25
od ACDC
U E46 se zas vrátili k normální liště s oběhem. Co tam benzín dělá při jízdě na LPG nevím. Asi se nevaří. Ale všechny návody na LPG varují, že palivové čerpadlo musí běžet.
Re: M62 vs M62 TU.
Napsal: pon 16.08.2021 22:37
od MattyX
Tak on se ten benzín furt točí, jen regulátor na filtru hlídá to co motor potřebuje a co nepotřebuje hnedka vrací zpět ... vratka z lišty ohřívala v motorovým prostoru benzín zpět do nádrže, takhle se benzín vrací už pod autem studený zpět

Pak už používáno dál na všech motorech stejným principem

Re: M62 vs M62 TU.
Napsal: úte 17.08.2021 17:18
od ACDC
Ale netočí, právě u TUB netočí. Vede tam jedna trubka a konec. A podtlak je právě před sáním, jak píšu. Regulátor je ve filtru paliva.
Re: M62 vs M62 TU.
Napsal: ned 22.08.2021 18:58
od ACDC
Takže nikdo neví, proč tu prasárnu soudruzi udělali, mimo úspory 3m trubky...