Stránka 1 z 1

BMW E39 523i M52B25

Napsal: pon 14.12.2020 17:47
od tapeta
Ahoj auto jede normálně ale na diagnostice my to ukazuje,

písmena a číslo je chyboví kod v delphi diagnostika
: : F2 -Vynechání zážehu-válec 5,F3 -Vynechání zážehu válec 6, F1 -Vynechání zážehu -válec 4 ,E4-úprava paliva -2 řada válců,překročený povolený rozsah,EE- Vynechání zážehu válec 1,F0 -vynechání zážehu válec 3,41-Signál polohy sacího vačkového hřídele,CB-úprava paliva -limit řízení 2 řada válců,E3-úpravca paliva 1 řada válců,překročen povolený rozsah ::

Veškeré díly
měněná váha vzduchu ,měněné čidla poloha sacího vačkového hřídele a výfukového .Noví vzduchoví filtr a palivový a svíčky vše měněno podle čísla originál dílů.

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: pon 14.12.2020 18:43
od LUBEC
Co jsi dával za značku čidla vačky?
Neoriginál ve většině připadu nefunguje!!

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: pon 14.12.2020 18:59
od tapeta
Ahoj jak jsem psal vše jsem dal original podle čísla na čidle a značka delphi

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: pon 14.12.2020 20:39
od LUBEC
Ja dával čidlo vačky zn. Hella a nefungovalo. Pořad to hlásilo chybu čidla.
Koupil jsem nový čidlo v bmw a funguje bez chyb.
Je známo že neoriginál nefunguje. V druhobyrobě by mělo fungovat jen čidlo zn. VDO.

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: pon 14.12.2020 20:46
od Blackie
Delphi je pecka,mě rozjebal na M52 chod motoru tak že v něm cvakalo... Tohle kupuj jen origo

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: čtv 17.12.2020 09:17
od Spejbl
Když odejde čidlo vačky, tak systém vstřikování přechází ze sekvenčniho vstřikování na skupinové.
Proto to cvakání.

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: sob 19.12.2020 14:42
od ganmiki
Dělalo mi to něco podobného a myslím že největší problém u mě byly netěsnosti v sání, v tom kolenu za MAF jsem měl díru v tom "žebrovaném kolenu" na palec a na pohled to fakt nebylo vidět, našel jsem jí pohmatem a pak všechny těsnění sání, starý tvrdý netěsnící takže výměna, bylo to vidět ( a slyšet ) když se stříknul sprejem prostor kde cca ty těsnění jsou, každopádně spolu s tím jsem rovnou vyměnil i MAF, svíčky, civky a separátor a mám od tý doby ( cca 30 tis. km ) klid a motor maká bez errorů.

Re: BMW E39 523i M52B25

Napsal: pát 08.01.2021 18:49
od tapeta
Děkuji ,ano bylo to přesně ono, prasklé koleno,a ještě jsem našel nějaké hadičky z podtlaku z nasávání vzduchu.vše opravené a už žádná chyba děkuji