Stránka 1 z 1
					
				Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: pon 02.11.2020 16:50
				od FestikCZ
				Ahojte,
řešil někdo výměnu separátoru oleje na motoru N47 130KW? Vím že 120KW verze ji má, ale na 130KW ji nemůžu nikde najít a vlastně ani co se mění 

. Tak kdyby měl někdo info co vyměnit, budu moc rád 

.
Díky za odpověď
 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: pon 02.11.2020 17:43
				od JaraX
				je integrován do víka ventilů. mění se celé víko.
			 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: pon 02.11.2020 22:28
				od FestikCZ
				Hmm, je potřeba ho měnit každou výměnu oleje, nebo je již neporuchový? O.o
			 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: úte 03.11.2020 06:39
				od JaraX
				každou výměnu oleje určitě ne, filtr v něm už není, ale je v něm membrána určující tlak v sání/klikové skříni. každých 150tkm bych to vyměnil a rovnou nechal ostestovat vstřiky a udělal rozvody.
			 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: čtv 05.11.2020 22:43
				od Pavel525
				Ahoj dá se vyměnit celkem jednoduše bez výměny víka. Nedávno jsem ho měnil na motoru 105kw.
Prodává se jako samostatný díl. 
https://www.autokelly.cz/Product/VI-V20 ... 9;45244757 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: čtv 05.11.2020 22:58
				od JaraX
				todle je náhrada která rozhodně nemá vlastnosti originálu,změní tlak v klikové skříini. 
odlučovače kupujte pouze originál. testoval jsem jich desítky, vše letělo do popelnice. ještě tu nějaké neorigo mam kdyby někdo chtěl koupit, rád prodám 

 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: čtv 05.11.2020 23:10
				od Pavel525
				Já jen tvrdím, že se nemusí měnit celé víko (jak tvrdíš ty), ale dá se vyměnit samostatně.
Já jsem ho dal sice né tento z Kelly, ale jako originál náhradu od stejné značky a je bez problémů.
			 
			
					
				Re: Motor N47 130KW - separátor oleje
				Napsal: čtv 05.11.2020 23:12
				od JaraX
				jak víš že je bez problémů?
měřil jsi to? máš změřené jak se změnil podtlak v klikové skřini za tepla? za studena? dělal jsi kontrolu live dat před a po? 
to že auto jezdí ještě nic neznemená.
zrovna vaico má ty membrány uplně z jiné gumy s jinyma parametrama. 
být to bosch, tak se mužem třeba bavit, ale todle je bez diskuze.