Stránka 1 z 1

Nízký tlak turba 535d LCI

Napsal: pon 28.09.2020 21:23
od Shadow_daemon123
Ahojte, koupil jsem pekne 535d LCI, už s upraveným softem, ale auto je odspod moc prkenný (do 3000 ot. - male turbo) je to nic moc. Požadovaný versus reálný tlak je o dost nižší (díky bxxxx tool diagnostice to vidím za jízdy). Krouťák ve 2000 tis jen asi 400 n.m. dle brzdy - místo 500+ co by to mělo být.

DPF filter je ok (6hpa volnobeh a asi 70 hpa v 4000 ot.) a všechny podtlakový hadice na turbech měněny a nikde se nezdá, že by to foukalo:-( Turba byly venku a vypadaly ok, nijak to nehouká ani nepíská (navíc jsem tam dal jiná a chová se to furt stejně).

Někde jsem vyčetl, že by to mohla být i váha vzduchu...

Řešil jste někdo na 535d LCI něco podobného?

Intercooler byl dáván nový (auto jelo blbě už předtím).

Vím, že by to mohlo být asi tak všechno od podtlakové pumpy, po actuator atd.

Jakékoli nápady, případně kdybyste se někdo cítil schopen přijít té záhadě na kloub bez výměny půlky motoru metodou pokus/omyl prosím napište.


Díky moc

Re: Nízký tlak turba 535d LCI

Napsal: úte 29.09.2020 10:42
od James745
Ahoj, co původní mapy? Zkoušelo to? Tím bych asi začal... jde o to jak je to nakrmený... kolega v práci má 300C 3.0 CRD nebo co tam je a kupoval větší turbo. Po montáži to nejelo vůbec.. pak se upravila ECU a už to jelo, ale motor zabíral až od 3000tis a ve 4tis konec.. takže to nejelo.. Problém byl v DPF.. vyndal ho a ted to letí.. odvod výfukových spalin byl takový, že se to dusilo a DPF přes DPF to nemohlo jít ven. Jenže toto může být a nemusí být tvůj problém. Tím zas nechci radit aby jsi vyndal DPF.. spíše bych se zaměřil na původní mapu a zkusil jak to jede. Od toho bych se odrazil a postupoval dál.

Re: Nízký tlak turba 535d LCI

Napsal: úte 29.09.2020 17:28
od mi00wa
zkontrolovat i hlavně podtlakové hadičky

Re: Nízký tlak turba 535d LCI

Napsal: úte 29.09.2020 17:58
od Shadow_daemon123
Díky za tipy... původní mapy tam byly a auto mělo jen 523nm místo 580, co by mělo mít. Náběh krouťáku o ničem :-(

DPF je v pohodě jak jsem psal - má velmi nízké odpory. Podtlaky na turbech byly měněny, jen zbývají ty schované v sání. Taky obtokový ventil by to mohl dělat.

Teď je auto v servisu, kde testují všecky okruhy kudy vede podtlak atd. Táhla na turbech se pry pohybuji jak mají, ale egr vydava divny zvuk a budou sundávat i sání, aby mrkli zda jsou i tam podtlaky ok a zda není něco prasklé apod, kudy by unikal tlak...

Snad najdou jádro pudla a nebude to stát bambilión...