DTC 4E87
Napsal: čtv 13.08.2020 19:29
Zdravím všechny,
dnes jsem při kontrole a mazání dočasných chybových kódů narazil na DTC 4E87, který se opakovaně zobrazuje i po jeho mazání.
Na internetu jsem našel problém, který dříve trápil i mě a sice chybové hlášení o možnosti hýbat voličem převodovky bez nutnosti sešlápnout brzdu. Ovšem já žádná chybová hlášení nemám a převodovka funguje korektně. Kontrola kabeláže a její odpojení - připojení nic neřeší.
Jediný problém, který mám delší dobu a nevím si s ním rady, je nějaký šotek, který mrví podsvit indikace převodovky.
V případě originální indikace konkrétně vše svítí, ale i po vypnutí motoru a uspání auta lehce svítí celý podsvit jakoby byla puštěná světla. U neoriginální LED hlavice à la F30 pak zase přestala fungovat dioda indikace DS módu, i když jinak DS funguje.
Může to být způsobené tímto, nebo hledat chybu jinde?
A pokud toto, má někdo zkušenost, nebo tip na co se zaměřit? Protože kabeláž jsem kontroloval 100x až k pojistkám i pod celým středovým tunelem a nikde nic, stejně jako konektory jsou OK a celý volič převodovky jsem vyměnil, no problém zůstává..
E92 335xi 6 AT 2008.
Díky předem za rady a tipy.
dnes jsem při kontrole a mazání dočasných chybových kódů narazil na DTC 4E87, který se opakovaně zobrazuje i po jeho mazání.
Na internetu jsem našel problém, který dříve trápil i mě a sice chybové hlášení o možnosti hýbat voličem převodovky bez nutnosti sešlápnout brzdu. Ovšem já žádná chybová hlášení nemám a převodovka funguje korektně. Kontrola kabeláže a její odpojení - připojení nic neřeší.
Jediný problém, který mám delší dobu a nevím si s ním rady, je nějaký šotek, který mrví podsvit indikace převodovky.
V případě originální indikace konkrétně vše svítí, ale i po vypnutí motoru a uspání auta lehce svítí celý podsvit jakoby byla puštěná světla. U neoriginální LED hlavice à la F30 pak zase přestala fungovat dioda indikace DS módu, i když jinak DS funguje.
Může to být způsobené tímto, nebo hledat chybu jinde?
A pokud toto, má někdo zkušenost, nebo tip na co se zaměřit? Protože kabeláž jsem kontroloval 100x až k pojistkám i pod celým středovým tunelem a nikde nic, stejně jako konektory jsou OK a celý volič převodovky jsem vyměnil, no problém zůstává..
E92 335xi 6 AT 2008.
Díky předem za rady a tipy.