Stránka 1 z 1

Z4 e89 35is

Napsal: ned 09.08.2020 21:36
od Martyn
Jak je na tom dvouspojka v tehle hracce? Sere se to nebo drzi?
Ma to najeto asi 120k, zda byl delany olej neznamo..:-(

Re: Z4 e89 35is

Napsal: čtv 13.08.2020 20:48
od Dooby
Mám snad totéž v E92, výrobce Getrag, měla by být naddimenzovaná až na 700nm krouťák. Co jsem zjistil, považuje se za spolehlivou, Snejk mi ji doporučil. Olej se má měnit po 80-100 tis.km. Moje zkušenost (1,5 r., 20 tis km)- funguje perfektně, hladce a rychle, malý prokluz jen při rozjíždění na jedničku, pak již bez prokluzu, při použití pádel se lze docela svézt... Pokud nebyl měněný olej, tak asi třeba vyzkoušet stav.

Re: Z4 e89 35is

Napsal: ned 16.08.2020 09:53
od MattyX
Já to považuji za nejlepší volbu převodovky. Kdo chce kvedlat manuálem (sám mám n54 manuál na daily), tak OK. Ale ta dvouspojka funguje fakt super :) K dokonalosti ji chybí jen IS flash, nebo Xhp flash sw a pak je ještě lepší :)
Olej bych dělal jen ve zkráceném intervalu, přeci jen je to náplň spojek a samotné převodovky - sice přes dva filtry, ale není to zase taková petelice, aby se to nedalo udělat po 50-60tis km ;) Hroší je, až se třeba ojedou lamelky, tam je ta sada v originále nějakých 70tis kč, párkrát jsem viděl závadu na voliči samotné převodovky, ale to jsou spíše takové anomálie proti klasické 6hp, kde se hydroměnič sere furt :D