Chudá směs
Napsal: pát 07.08.2020 08:38
Cus,
mam E90 320i N43 a nedavno mi vyskocila chyba palivove soustavy 29E0 - adaptace smesi, chuda smes.
ISTA pise, ze mam vymenit cistic vzduchu (asi filtr) a pripadne zkontrolovat rele 15. Filtr mam KN a budu ho pristi tyden cistit.
Kazdopadne se mi nezda, ze by to mohlo byt jen timto.
Kdyz vyskocila chyba, tak auto jelo naprosto v pohode, ale v nizkych otackach na trojku parkrat zakuckalo (to bezne nedela). Chyba vyskocila az po delsi jizde (cca pul hodiny). Auto nekouri.
Lambdy snad meri spravne, menila se v breznu cerna a monitorovaci u BMW (original).
Mam i vymenene vstriky (2 original BMW a 2 od prvniho mechanika - nemuzu potvrdit, zda original, ale byly vyhodnoceny v BMW, ze ok - brezen). Dale mam cca 3/4 roku vymenene svicky, civky (original), AGR. A nove cidlo tlaku paliva (original). NOX se menil pred 90k km (snad taky original, bylo to v nemeckem BMW).
Nainstaloval jsem si INPU (bohuzel nemecky) a svezl jsem se s ni cca 5km sviznejsi jizdy (od cca 15te vteriny).
Prijde mi jen divne ten multi adaptacni faktor banku 1 a 2, ze se dost lisi, ale vlastne netusim, jake hodnoty jsou spravne.
Budu rad za jakoukoliv radu...
Na dovolenou musime Golfem, protoze ty kecy pak nebudu poslouchat
.
Video
https://youtu.be/Jhf9Wtoq89s
mam E90 320i N43 a nedavno mi vyskocila chyba palivove soustavy 29E0 - adaptace smesi, chuda smes.
ISTA pise, ze mam vymenit cistic vzduchu (asi filtr) a pripadne zkontrolovat rele 15. Filtr mam KN a budu ho pristi tyden cistit.
Kazdopadne se mi nezda, ze by to mohlo byt jen timto.
Kdyz vyskocila chyba, tak auto jelo naprosto v pohode, ale v nizkych otackach na trojku parkrat zakuckalo (to bezne nedela). Chyba vyskocila az po delsi jizde (cca pul hodiny). Auto nekouri.
Lambdy snad meri spravne, menila se v breznu cerna a monitorovaci u BMW (original).
Mam i vymenene vstriky (2 original BMW a 2 od prvniho mechanika - nemuzu potvrdit, zda original, ale byly vyhodnoceny v BMW, ze ok - brezen). Dale mam cca 3/4 roku vymenene svicky, civky (original), AGR. A nove cidlo tlaku paliva (original). NOX se menil pred 90k km (snad taky original, bylo to v nemeckem BMW).
Nainstaloval jsem si INPU (bohuzel nemecky) a svezl jsem se s ni cca 5km sviznejsi jizdy (od cca 15te vteriny).
Prijde mi jen divne ten multi adaptacni faktor banku 1 a 2, ze se dost lisi, ale vlastne netusim, jake hodnoty jsou spravne.
Budu rad za jakoukoliv radu...
Na dovolenou musime Golfem, protoze ty kecy pak nebudu poslouchat

Video
https://youtu.be/Jhf9Wtoq89s