DSC DTC (ne)blbne - vyřešeno
Napsal: sob 11.07.2020 14:01
trápím se na svojí 645Ci s jednou věcí
- když zapnu zapalování, tak se hned sama od sebe "zapne" DTC a následně "vypne" DSC, tj. jako by to člověk udělal tlačítkem (krátké a dlouhé stisknutí)
- DSC tlačítko poté nelze použít, nijak nereaguje
- ale stabilizace při jizdě zasahuje
- v INPA toto:
2788 CDKVFZ - Fahrzeuggeschwindigkeit
P0500 Fahrzeuggeschwindigkeitssensor 1 Schaltkreis - Fehlfunktion
- zkontroloval jsem konektory v DME, v DSC, vyzkoušel nové origo pravé zadní čidlo rychlosti, nic, stejné chování i chyba se znova objevila
další informace
- objevuje se přesně od té doby, co jsem odpojil čidla excentr hřídele VVT, měl jsem vysoký volnoběh a chtěl jsem na něm vyloučit závadu
otázka je, jestli to spolu souvisí, nebo je to náhoda, ale VVT funguje tak, jak má
- objevovalo se původně po určité době jízdy po startu se studeným motorem, cca po 5 min, do té doby nic, i tlačítko DSC bylo funkční, když byl motor zahřátý, tak problém nastal hned po zapnutí zapalování
- ukázalo se, že vysoký volnoběh zapříčiňuje škrtící klapka, dala se jiná, starší, od té doby se problém s DCS objevuje ihned po zapnutí zapalování (původní klapku nemám, takže nemohu ověřit, jestli to souvisí)
otázka je, na co se zaměřit dál i zda tohle chování DSC a chyba v DME spolu souvisí, bohužel nemám jinou prověřenou škrtící klapku, to by byla první věc, co bych zkusil
- když zapnu zapalování, tak se hned sama od sebe "zapne" DTC a následně "vypne" DSC, tj. jako by to člověk udělal tlačítkem (krátké a dlouhé stisknutí)
- DSC tlačítko poté nelze použít, nijak nereaguje
- ale stabilizace při jizdě zasahuje
- v INPA toto:
2788 CDKVFZ - Fahrzeuggeschwindigkeit
P0500 Fahrzeuggeschwindigkeitssensor 1 Schaltkreis - Fehlfunktion
- zkontroloval jsem konektory v DME, v DSC, vyzkoušel nové origo pravé zadní čidlo rychlosti, nic, stejné chování i chyba se znova objevila
další informace
- objevuje se přesně od té doby, co jsem odpojil čidla excentr hřídele VVT, měl jsem vysoký volnoběh a chtěl jsem na něm vyloučit závadu

- objevovalo se původně po určité době jízdy po startu se studeným motorem, cca po 5 min, do té doby nic, i tlačítko DSC bylo funkční, když byl motor zahřátý, tak problém nastal hned po zapnutí zapalování
- ukázalo se, že vysoký volnoběh zapříčiňuje škrtící klapka, dala se jiná, starší, od té doby se problém s DCS objevuje ihned po zapnutí zapalování (původní klapku nemám, takže nemohu ověřit, jestli to souvisí)
otázka je, na co se zaměřit dál i zda tohle chování DSC a chyba v DME spolu souvisí, bohužel nemám jinou prověřenou škrtící klapku, to by byla první věc, co bych zkusil