Studený start a cvakání v místě škrtící klapky při volnoběhu
Napsal: sob 06.06.2020 16:23
Čau,
včera jsem si přivezl auto (N43) ze servisu a jelo výborně. Výměna čidla tlaku paliva, prasklé AGR potrbí, výměna oleje Total 5W40 LL3.
Dnes jsem ráno auto nastartoval a vydávalo na volnoběh velmi hlasité cvakání v místě škrtící klapky. Urazill pár kilometrů, zastavil a pořád to cvakalo.
Pak jsem na chvíli, cca 15 min, chcípnul motor a již žádné klapání/cvakání nebylo slyšet.
Je to běžná věc, nebo to dělá něco úplně jiného?
Mám pocit, že jsem se toho již několikrát všiml, ale jelikož to nedělalo vždy, tak jsem to neřešil...¨
Máte s tím někdo zkušenost?
včera jsem si přivezl auto (N43) ze servisu a jelo výborně. Výměna čidla tlaku paliva, prasklé AGR potrbí, výměna oleje Total 5W40 LL3.
Dnes jsem ráno auto nastartoval a vydávalo na volnoběh velmi hlasité cvakání v místě škrtící klapky. Urazill pár kilometrů, zastavil a pořád to cvakalo.
Pak jsem na chvíli, cca 15 min, chcípnul motor a již žádné klapání/cvakání nebylo slyšet.
Je to běžná věc, nebo to dělá něco úplně jiného?
Mám pocit, že jsem se toho již několikrát všiml, ale jelikož to nedělalo vždy, tak jsem to neřešil...¨
Máte s tím někdo zkušenost?