Samosvor - vyplatí se?
Napsal: ned 24.05.2020 13:04
Ahoj,
při marné snaze přijít na příčinu třískání náhonu kol (viz http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=20) začínám zvažovat, že vyzkouším jiný diferenciál.
Chtěl bych se zeptat zkušených, zdali má smysl pro běžného smrtelníka samosvor.
Okruhy nejezdím, špičkový řidič nejsem. Mám rád dynamičtější jízdu, občas to více protáhnu, proto jsem si nechal E46 Compact 325ti, který mi přijde poměrně živý, ale s lehkou prdelí i uskákaný. Avšak auto je též na pravidelné ježdění, byť mám ještě kombíka na dlouhé trasy, tak s ním jezdí žena a třetí kupovat nebudu.
Uvažuji i nad kratším poměrem diffu, ale nic rapidního. Teď mám 3.23, takže třeba 3.64, o kterém jsem na 325ci právě četl.
Otázkou tedy zdali jít do samosvoru při té výměně, anebo prostě zůstat u levnější klasiky, neboť to nemůžu nikdy skutečně využít a za běžného provozu (50 v padesátce) to bude jenom horší...
při marné snaze přijít na příčinu třískání náhonu kol (viz http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... 2&start=20) začínám zvažovat, že vyzkouším jiný diferenciál.
Chtěl bych se zeptat zkušených, zdali má smysl pro běžného smrtelníka samosvor.
Okruhy nejezdím, špičkový řidič nejsem. Mám rád dynamičtější jízdu, občas to více protáhnu, proto jsem si nechal E46 Compact 325ti, který mi přijde poměrně živý, ale s lehkou prdelí i uskákaný. Avšak auto je též na pravidelné ježdění, byť mám ještě kombíka na dlouhé trasy, tak s ním jezdí žena a třetí kupovat nebudu.
Uvažuji i nad kratším poměrem diffu, ale nic rapidního. Teď mám 3.23, takže třeba 3.64, o kterém jsem na 325ci právě četl.
Otázkou tedy zdali jít do samosvoru při té výměně, anebo prostě zůstat u levnější klasiky, neboť to nemůžu nikdy skutečně využít a za běžného provozu (50 v padesátce) to bude jenom horší...