E46 320ci závada DSC
Napsal: ned 19.04.2020 09:26
Ahoj, prosím o radu.
Mám E46 320ci, cabrio, r.v.2001, M54 a stále řeším závadu na DSC. Během jízdy zničeho nic škubne celé auto - některé kolo začne samovolně brzdit, až to vyhodí závadu na DSC a na přístrojovce se trvale rozsvítí oranžové kolečko prokluzu, které zmizí po vypnutí kličku v zapalování. Kontroloval jsem magnetické kroužky na kolech, čistil kontakty od snímačů ABS, snímač polohy volantu, senzor zrychlení a brzdovou kapalinu jsem vyměnil.
Vyčtené závady INPA:
DSC_MK60 - 5E26 Spannungsversorgung Sensoren
DSC_MK60 - 5E38 Gierraten Sensor
LWS5_1B - 1 Klemme 30 fehlerhaft
Procházel jsem různé témata a dohledal, že se muže jednat o čidla ABS, nebo snímač natočení volantu.
Přes Delfinu DS150 jsem sledoval živá data, čidla ABS jsou funkční a snímač pod volantem také - v nulové poloze je volant rovně a krásně reaguje na pohyby volantu (zkoušel jsem i kalibraci snímače).
Podle výpisu závad bych měnil snímač pod volantem, ale vypozoroval jsem že chyba nahodile vyskočí i při stojícím vozidle s vypnutým motorem - pouze klíček ve druhé poloze (třeba po dvou minutách, nebo někdy po hodině a jindy zase vůbec). Nemůže to souviset s chybou u LWS5_1B ? Předpokládám spíše nějaký kontakt - v zimním období to dělala skoro pořád.
Mám E46 320ci, cabrio, r.v.2001, M54 a stále řeším závadu na DSC. Během jízdy zničeho nic škubne celé auto - některé kolo začne samovolně brzdit, až to vyhodí závadu na DSC a na přístrojovce se trvale rozsvítí oranžové kolečko prokluzu, které zmizí po vypnutí kličku v zapalování. Kontroloval jsem magnetické kroužky na kolech, čistil kontakty od snímačů ABS, snímač polohy volantu, senzor zrychlení a brzdovou kapalinu jsem vyměnil.
Vyčtené závady INPA:
DSC_MK60 - 5E26 Spannungsversorgung Sensoren
DSC_MK60 - 5E38 Gierraten Sensor
LWS5_1B - 1 Klemme 30 fehlerhaft
Procházel jsem různé témata a dohledal, že se muže jednat o čidla ABS, nebo snímač natočení volantu.
Přes Delfinu DS150 jsem sledoval živá data, čidla ABS jsou funkční a snímač pod volantem také - v nulové poloze je volant rovně a krásně reaguje na pohyby volantu (zkoušel jsem i kalibraci snímače).
Podle výpisu závad bych měnil snímač pod volantem, ale vypozoroval jsem že chyba nahodile vyskočí i při stojícím vozidle s vypnutým motorem - pouze klíček ve druhé poloze (třeba po dvou minutách, nebo někdy po hodině a jindy zase vůbec). Nemůže to souviset s chybou u LWS5_1B ? Předpokládám spíše nějaký kontakt - v zimním období to dělala skoro pořád.