E92 335i - problémy se ZF převodovkou
Napsal: ned 12.04.2020 19:12
Kluci, prosím o radu...
Při demontáži středového tunelu na mé E92 335i (2008) se mi totálně rozpadl konektor k převodovce (nyní už celkem dojebaný), viz.:

Pravděpodobně měl zajistit součinnost s brzdovým pedálem, protože mi auto, spolu s komentářem, že je možné řadit i bez brzdy, zobrazilo toto:

Jenže nevím, zda se to při rozlomení konektoru nějak zkratovalo (ale potom jakou pojistku hledat? Co jsem zkontroloval, to bylo OK, no neměl jsem venku všechny), ale objevil se vážnější problém:
Nefunguje mi automatické odjištění zámku převodovky, z P nejde dostat na jiný stupeň bez ručního odjištění. Přesněji ono funguje, při nastartování se zvedne, ale hned spadne dolů.
Spolu s tím mi ale auto na D samo nejede - na R ano, na D bez přidání plynu stojí...
A samozřejmě vše doprovází ikonka chybového ozubeného kolečka s chybou převodovky..
Nikde žádný únik, nic, vše začalo až tím konektorem.
Neví prosím někdo co s tím? Zkoušel jsem leccos, no nemůžu na nic přijít..
Děkuji předem za rady.
Při demontáži středového tunelu na mé E92 335i (2008) se mi totálně rozpadl konektor k převodovce (nyní už celkem dojebaný), viz.:

Pravděpodobně měl zajistit součinnost s brzdovým pedálem, protože mi auto, spolu s komentářem, že je možné řadit i bez brzdy, zobrazilo toto:

Jenže nevím, zda se to při rozlomení konektoru nějak zkratovalo (ale potom jakou pojistku hledat? Co jsem zkontroloval, to bylo OK, no neměl jsem venku všechny), ale objevil se vážnější problém:
Nefunguje mi automatické odjištění zámku převodovky, z P nejde dostat na jiný stupeň bez ručního odjištění. Přesněji ono funguje, při nastartování se zvedne, ale hned spadne dolů.
Spolu s tím mi ale auto na D samo nejede - na R ano, na D bez přidání plynu stojí...
A samozřejmě vše doprovází ikonka chybového ozubeného kolečka s chybou převodovky..
Nikde žádný únik, nic, vše začalo až tím konektorem.
Neví prosím někdo co s tím? Zkoušel jsem leccos, no nemůžu na nic přijít..
Děkuji předem za rady.