E46 320i jsem řídil a musím říct že motor je vynikající a hladký jako máslo.

A taky hodně tichý, dokonce jsem si myslel že mi chcípnul.

Jak je na tom s poruchama nevím ale můžu ti poradit pár obecných protože vlastím jiný e46.
Koroze:
- Koroze se většinou tvoří pod zadníma lemama protože je nikdo nikdy nečistí.
- Taky se tvoří pod tím plastem kterým se u sedanu otevírá kufr, a pod kufrem.
- Korodujou zadní brzdový trubičky, to má ale asi každá e46 tak že tomu se nevyhneš.
- Na tmavých barvách se občas loupe lak.
Nápravy:
- Kolem uložení zadní nápravy bývají praskliny v rámě na prvních, silných modelech.
- Kolem uložení předních tlumičů taky občas bývají praskliny, taky se podívej jestli není rozsypaný gumový uložení předních tlumičů.
- Přední náprava jsou takový aluminiový trojúhelníky a čepy bývají vykotlaný.
(Celkem bych na tak starým aute doporučil vyměnit všechny čepy, tlumiče a gumový díly nápravy aby jsi do konce života auta mněl pokoj)
Chlazení:
- Často praská nádoba na vodu která je u umělý hmoty nebo teče těsnění.
Elektrika:
- V levým, zadním světlu je skoro u všech modelů vyhořelý kolík země, oprava stojí pár korun svépomocí.
- U aut který mají DVD navigace v kufru odchází zesilovač, drahá oprava.
- Občas nehrajou některý reproduktory.
Převodovka:
- Často je v řadící páce vůle, nevrací se doprostředka nebo se zasekává v 5tce/jde špatně zařadit do 5tky.
Interiér:
- Zatýkání vody se střešního okna.
- Zatýkání vody kolem předních, dolních rohů.
- Odlepující se tapecírunk na stropě.
- Zkontroluj jestli fungujou čudlíky na šetlování času na palubní desce, odchází pravý kterým se nedá kroutit nahoru a dolů, a štelovat čas.
Interiér e46 je celkem velmi nízký kvality, tak že si dej pozor protože náhradní díly jsou drahý.
Svolání:
- Před několika lety bylo svolání a měnili airbag spolujezdce.
Snad jsem nic nezapomněl.

Jinak zaplať dobrýmu mechanikovi aby auto zvednul a všechno zkontroloval, sám na parkovišti toho moc neuvidíš.