e87 130i N52 padání otáček
Napsal: pát 21.02.2020 14:06
Zdravim vás,
e87 130i N52 195kW 04/2006 237.000km
mám problém s tím, že mi lítaj otáčky motoru.
Když sednu do studenýho auta a jedu jedno jak dlouho, tak auto jede normálně. Jak ale někde na chvilku zastavim a vypnu motor po tom co se aspoň trošku zahřeje, tak pak začne blbnout. Takže při každym dalším startu a je jedno jak dlouho jsem předtím jel. Při stání na neutrál, při couvání, při dojíždění ke křižovatce na neutrál nebo i při rozjíždění. Dělá to v rozsahu otáček do 3000. Když pak jedu ve vyšších otáčkách, nestane se to. Na zlomek sekundy padnou otáčky někam k 500 a hned zase vyletí nahoru k 3000. Občas to i chcípne. Zároveň se vždycky rapidně zvýší průměrná spotřeba. Diagnostika (INPA i ISTA) neukazuje žádnou chybu.
Přikládám video, jak se to projevuje při stání na neutrál.
Vyměněný odlučovač oleje včetně hadic. Disa klapky vypadají v pohodě, škrtící klapka taky, sání celkově pravděpodobně vzduch nikde nepřisává.
Napadá někoho po čem jít, prosim?
Díky za každý info
e87 130i N52 195kW 04/2006 237.000km
mám problém s tím, že mi lítaj otáčky motoru.
Když sednu do studenýho auta a jedu jedno jak dlouho, tak auto jede normálně. Jak ale někde na chvilku zastavim a vypnu motor po tom co se aspoň trošku zahřeje, tak pak začne blbnout. Takže při každym dalším startu a je jedno jak dlouho jsem předtím jel. Při stání na neutrál, při couvání, při dojíždění ke křižovatce na neutrál nebo i při rozjíždění. Dělá to v rozsahu otáček do 3000. Když pak jedu ve vyšších otáčkách, nestane se to. Na zlomek sekundy padnou otáčky někam k 500 a hned zase vyletí nahoru k 3000. Občas to i chcípne. Zároveň se vždycky rapidně zvýší průměrná spotřeba. Diagnostika (INPA i ISTA) neukazuje žádnou chybu.
Přikládám video, jak se to projevuje při stání na neutrál.
Vyměněný odlučovač oleje včetně hadic. Disa klapky vypadají v pohodě, škrtící klapka taky, sání celkově pravděpodobně vzduch nikde nepřisává.
Napadá někoho po čem jít, prosim?
Díky za každý info