Noooo, slušný nákupní lístek. Doufám že máš peníze jako Petr Muk.
Před tím než začneme, "Shadow-memory:" jsou chyby který jsou zapsaný v paměti ale možná už byli odstraněný, třeba praskla žárovka a vyměnil jsi jí. Tak že vymaž všechny chyby, projeď auto a naskenuj zase.
Kód: Vybrat vše
DME -> BE/B8 - Insufficient heat output, oxygen sensor after catalyst, bank 1, sensor heater faulty
E4/B1 - Oxygen sensor controller, bank 2, deviation too great, deviation rich
08/B2 - Air mass flow sensor signal, short circuit to negative or open circuit
Shadow-memory:
BE/B8 - Insufficient heat output, oxygen sensor after catalyst, bank 1, sensor heater faulty
E4/B1 - Oxygen sensor controller, bank 2, deviation too great, deviation rich
08/B2 - Air mass flow sensor signal, short circuit to negative or open circuit
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
Řekl bych že je čas na nový lambda sondy a váhu vzduchu, ale tohle musí někdo potvrdit protože nemám zkušenosti s benzínovými auty který mají katalizátory.
Kód: Vybrat vše
ABS* -> 5E24/A0 - Pressure sensor 1/2 not plausible.
5E5B/20 - DSC push button pressed longer than 10 sec or Error.
To první často vyřeší výměna brzdový kapaliny, pokud vím tak jsi to nedávno koupil, jestli jsi jí už měnil tak asi odešlo čidlo který se nachází tady:
https://www.youtube.com/watch?v=pijdPKTkUzE
To druhý je nejspíš spojený s tím čidlem.
Tohle je čidlo zplodin pro automatickou klimatizaci, tady mám návod jak ho opravit za 100 korun.
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f ... ADma%C4%8D
Kód: Vybrat vše
SRS -> Shadow-memory:
50/20 - Power supply, undervoltage
Tohle je shadow chyba, předpokládám že se kdysi vybila baterka tak že to propouštíme.
Kód: Vybrat vše
IKE -> 11/64 - Thermal oil-level sensor
Tohle je snímač hladiny oleje (proto it bliká žlutá kontrolka mazání), měnit ho má smysl jenom když koupíš OEM nějak za 2000 korun tak že sledování hladiny oleje vypni, hladinu si hlídáš ručně (doufám)... Propouštímě.
Kód: Vybrat vše
ZKE -> 07/23 - Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Short circuit to ground or Open circuit
Tohle může znamenat že se kdysi spustil alarm, pokud se to objeví zase po vymazání budeme to řešit dál.
Kód: Vybrat vše
01/02 - Wiper: Fuse for Pump, Interior light, Customer cut-off
údajně máš prasklou pojistku pumpičky ostřikování čelního skla. Tak že jí zkontroluj. I když pokud si vzpomínám tak jsi měnil motůrek tak že se to možná po vymazání neobjeví.
Kód: Vybrat vše
38/03 - Wiper: Pump for Window washing or Container is empty
Prý nemáš vodu v ostřikovačích, předpokládám že to souvisí s tou výměnou pumpy.
Kód: Vybrat vše
90/22 - Battery Voltage: Open circuit
někdo vyndával baterku, předpokládám že jí dobíjeli jak byla vybytá.
Kód: Vybrat vše
RDC -> 04/04 - Hardware: wheel electronic learning not possible
3D/21 - Transmission channel out of order, position unknown
29/01 - Hardware: no receive on KBUS
Tohle zatím nevím, nejspíš to souvisí s tím čidlem brzdy tak že uvidíme jestli to po opravě čidla zmizí.
Kód: Vybrat vše
SPMFT -> 08/3F - Mirror drive, potentiometer horizontal
Shadow-memory:
00/02 - Low voltage ( U < 8,5 Volt )
02/04 - Low voltage mirror-heating
Tohle taky zatím nevím, možná to souvisí s tou vybytou baterkou. Jdou nastavit a rozmrazit zrdcátka?
každopádně zkus vymazat chyby a uvidíme co tam zůstane.
