Jsou v podstatě 3 ceny. Cena výrobku, to je kolik stojí něco vyrobit. Potom máš wholesale price, to je cena za kterou ti fabrika prodá třeba 50,000 kusů a potom máš retail price, což je cena za kterou to prodává obchod.
Cena za kterou to prodává obchod v sobě zahrnuje cenu za kterou to koupili, dopravu, náklady na jejich pobočky, daně, marketing, záruky atd... a potom marži kterou si určují podle toho co si myslí že je maximum co je zákazník ochoten u nich za danou věc utratit. Ne vždycky je ale každý produkt výdělečný, Auto Kelly může klidně prodávat plno prkotin na kterých dokonce prodělávají, ale mají je na prodeji jen tak aby měli široký sortiment protože možná prodělají 5 korun na nějaký voňavce do auta, ale spolu s ní si zákazník koupí ještě 5 litrů oleje protože si to může pohodlně vyzvednout najednou na jedný pobočce když to nebýt tý voňavky, koupil by to jinde. No a tyhle prodělečný produkty se taky zaúčtuju do ceny jinýho zboží. Možná prodělali 5 korun na voňavce ale každá flaška oleje stála o 50 korun víc než jinde.
No a dál si Auto Kelly řekne, my jsme obrovská firma, jsme známý díky reklamám který jsou všude, zákazníci se cítí že mají jistotu že u nás vždycky dostanou originální díl, máme nekonečný sortiment a pobočku v každý prdeli kde si to můžeš vyzvednout/vyměnit zadarmo, máme u toho i servis kde ti to namontujeme a máme jednoduchý webový stránky. Naše konkurence autodíly-cardo.cz má webový stránky který stojí za hovno, nemají žádný reklamy a reputaci, mají jenom 3 pobočky a chtějí za flašku oleje 100 korun, tak my můžeme klidně chtít 400 a lidi nám to dají.
Tak že abych odpověděl stručně, Auto Kelly jsou tak drahý prostě protože prostě můžou být díky marketingu a velikosti.

A autodíly-cardo.cz má malý marže protože tím konkurují ostatním podnikům, a taky díky tomu že jsou zatím malý, ale až se rozrostou jako Auto Kelly budou mít sejný ceny, nespíš ještě vyšší protože tam napíšou že je to česká firma a budou hrát na patriotismus jako hraje Kaufland a Penny - hezky česky.
