Stránka 1 z 1

Demontáž sání,výměna DISA klapky

Napsal: stř 02.10.2019 17:11
od angellinoo
Zdravím Pánové
Vzhledem k tomu,že se mi rozsvítila kontr.check engine azačalo chrastit v motoru,načetl jsem přes INPU KODY 2aac,29e1,2e69..Což mě navedlo k malé DISA klapce.Tudíž musí sání dolů,což není až tak jednoduchá záležitost.Kdyby měl někdo nějaké rady ohledně postupu a na co si dát pozor?Těsnění saní samozřejmě mám,ale někdo mi psal že potřebuju momenťák?A je nutné novou klapku nějak načíst do systému?Předem díky za pomoc (E92 325i N52)

Re: Demontáž sání,výměna DISA klapky

Napsal: čtv 03.10.2019 23:06
od MattyX
Pokud jsi ještě nedělal separátor, tak při tomle zásadu si kup separátor, nové hadice kompletně k němu když už budeš mít sání dole ;) Při té příležitosti preventivně udelej tesnění domečku olejovýho filtru + výměníku, aby jsi to sání už nemusel dlouho demontovat :)

Re: Demontáž sání,výměna DISA klapky

Napsal: pát 04.10.2019 06:54
od JaraX
a rovnou taky starter, vyndat a nechat udělat uhlíky, vyčistit, na starter si kup šrouby v BMW, jsou hliníkové a musí se měnit.
ale nicméně malou disu jsem rozpadenou ještě neviděl, jsou většinou nefunkční, ale rozpadený ne, to jsou ty velký a ta je z venku a nemusí se sundávat sání.
první si stetoskopem zjisti kde ti chrastí, jeslti to je vůbec v sání.

Re: Demontáž sání,výměna DISA klapky

Napsal: úte 08.10.2019 07:10
od angellinoo
Tak klapky jsou vyměněny,nicméně problém stejný..Po startu se motor bez přidání plynu udusí.Při jízdě je slyšet klepání,vibrace a lehce nestabilní otáčky,na volnoběh bez těchto abnormalit.svití check engine a inpa hlasi 2AAC,29E1,2E69, a navic 2E1D(saní,Palivova smes,klepani,Zapalovani 6 valce)
Nevím kudy kam,kdyby měl někdo.nějaký nápad byl bch vděčný